Gå til innhold

hvor lenge inni etterpå

hvor lenge inni etter utløsning?  

1 stemme

1. 1. hvor lenge inni etter utløsning?

• ut med en gang (mens den er hard)
      3
    • vente litt (til den er halvstiv)
      19
    • vente lenge (til den glipper ut selv)
      9

Fremhevede innlegg

Gjest nok en mann
Skrevet

hei alle sammen

Jeg bare lurte på en ting, og regner med at jeg vil kunne få en del svar her. Jeg skjønner selvfølgelig at svarene vil være individuelle og derfor vil de sikkert variere.

Hvor lenge liker dere kvinner at han er inni, etter utløsning?

Skal han trekke seg ut nesten med en gang, mens den fremdeles er hard, vente litt eller bare ligge rolig og stille helt til den har krympet nok til at den glipper ut av seg selv?

Selv krysser jeg av på alternativ 2, og regner vel med at det er mest vanlig, men etter en økt med kjæresten i går ble jeg litt nyskjerrig på hva andre tenker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv krysser jeg av på alternativ 2, og regner vel med at det er mest vanlig, men etter en økt med kjæresten i går ble jeg litt nyskjerrig på hva andre tenker

Hvorfor det?

Selv venter jeg alltid til den sklir ut av seg selv, da først er det definitivt slutt på morro for denne gang :wink:

Skrevet

Hmm.. dette har jeg faktisk aldri tenk noe særlig over.. Men liker å få tørka meg ganske fort etter.. For det blir jo litt gris.. :wink:

Skrevet
Hmm.. dette har jeg faktisk aldri tenk noe særlig over.. Men liker å få tørka meg ganske fort etter.. For det blir jo litt gris.. :wink:
Hææ? jøss, sier du det... det merker jo ikke vi gutta så mye til :wink::ler:
Skrevet

Kan jeg ikke få krysse av på alt? Jeg synes alle alternativene er gode.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer jo veldig ann på situasjonen da. F.eks vil jeg ha den raskt ut dersom jeg er så sliten at jeg knapt får puste, mens det er kos å ha den lenge inne etterpå dersom det er mer kosesex. Alt til sin tid mener nå jeg.

Gjest Daniella_
Skrevet
Det kommer jo veldig ann på situasjonen da. F.eks vil jeg ha den raskt ut dersom jeg er så sliten at jeg knapt får puste' date=' mens det er kos å ha den lenge inne etterpå dersom det er mer kosesex. Alt til sin tid mener nå jeg.[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Jeg vil ha den inni meg så lenge som mulig, til den glir ut av seg selv! Det er nesten det beste med hele sexen, når man akkurat er "ferdig" og ligger tett sammen og er varme og puster tungt og har liksom smeltet sammen og er på vei inn i drømmeland....

:hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vil ha den inni meg så lenge som mulig, til den glir ut av seg selv! Det er nesten det beste med hele sexen, når man akkurat er "ferdig" og ligger tett sammen og er varme og puster tungt og har liksom smeltet sammen og er på vei inn i drømmeland....

:hjerter:

Enig, men det kan ikke vi for kondom ødelegger alt.. :roll:

Jeg tåler ikke hormon-prevensjon og ønsker ikke spiral. Han synes selvfølgelig kondom er kjipt.

Man kan vel ikke være "lenge" inne i når en har kondom?

Skrevet

Syns det er feil å kalle det gris. Om man har sånt forhold til kroppsvæsker, klarer man da å nyte det helt?

Selv kryssa jeg av på alternativ 3. Nyter å være utslitt sammen med sambo og ligge i skje. Enten til vi sovner eller bare MÅ snu oss pga varme.

Gjest nok en gjest
Skrevet
Selv krysser jeg av på alternativ 2' date=' (........), men etter en økt med kjæresten i går ble jeg litt nyskjerrig på hva andre tenker[/quote']

Kan du utdype dette?

Du tror at hun kanskje ville ha valgt et av de andre alternativene? Er det det du mener? *nysgjerrig*

Skrevet

Syns det er feil å kalle det gris. Om man har sånt forhold til kroppsvæsker, klarer man da å nyte det helt?

Selv kryssa jeg av på alternativ 3. Nyter å være utslitt sammen med sambo og ligge i skje. Enten til vi sovner eller bare MÅ snu oss pga varme.

Jeg synes ikke kroppsvæsker er ekkelt i seg selv. Men det er noe med den blandingen. Og synes det er ekkelt når det begynner å renne ut og klisse til lakenet og meg, eller han..

Skrevet

Lengst mulig ja! Mmmm... 8)

Skrevet

Enig med deg Bommpy. Men når alt klisset er tørket vekk noe som går rimelig kjapt er det deilig å ligge inntil og sooooove

Gjest Anonymous
Skrevet

neida, jeg er rimelig trygg på at hun er enig i avkryssingen på alternativ to, blant annet fordi vi bruker kondom og det da blir lettest slik, men etter den nevnte økten ble det klart at det finnes jo andre måter å gjøre det på også, og så ble jeg litt nysgjerrig på hva "folk flest" gjorde og likte. Hele tråden er med andre ord bare et utslag av min nysgjerrighet på andres vaner og ikke et utslag av usikkerhet rundt egne eller kjærestens preferanser.

Tråden har forsåvidt også vist meg det jeg trodde, nemlig at man har forskjellige preferanser rundt om kring. Dermed er min nysgjerrighet tilfredsstillt og Kvinneguiden har hjulpet til med denne tilfredsstillingen. Ja, jeg vil nesten si at Kvinneguiden har tilfredsstillt meg :tunge1:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Til dere menn:

Etter dere har hatt sex og evnt er igjen der inne til den sklir ut, ligger tett sammens og koser, opplever dere dette mer intimt og personlig enn det å trekke seg ut med en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...