Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Her kan du poste dine gode tips til et bedre sexliv. Mitt første tips er: SKJULT BONDAGE KROK I TAKET. Det er ikke så kjekt at barn og andre besøkende /familiemedlemmer kan oppdage kroken i taket som man bruker til å binde hverandre fast med. Derfor, er trikset å kjøpe en billig brannvarsler som man henger opp. Man fjerne innmaten og beholder brannvarsleren som et skall slik at den skjuler kroken som man har montert i taket. Når man skal henge opp partneren fjerner man enkelt lokket slik at kroken kommer frem. Kjøp en brannvarsler som er høyest mulig slik at en solid krok får plass inni. Husk å sørge for skikkelig montering av krok. Smart ikke sant? Kom gjerne med egne tips til et morsomt sexliv !
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Venter hun på bussen? Anonymkode: 3a7a6...e65
B.Wooster Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Den var jo fin, men hva hvis du vil ha flere kroker? Det ser jo litt rart ut med 2+ røykvarslere over senga f.eks. 1
Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 2 timer siden, B.Wooster skrev: Den var jo fin, men hva hvis du vil ha flere kroker? Det ser jo litt rart ut med 2+ røykvarslere over senga f.eks. Enig der. Da kan man jo bruke en slik, den henger jo fortsatt i en krok. Om du skal ha en masse kroker så blir det litt vel mye "brannsikring" for å være et soverom...
Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Venter hun på bussen? Anonymkode: 3a7a6...e65 Tror hun venter på meg.....
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #6 Skrevet 19. november 2017 Smart den der! Fin tråd også for så vidt! Vet ikke om det kan kalles tips: Men bo i etasje høyt opp, for da kan dere ha sex i vinduet å se de andre på gaten, men de andre kan ikke direkte se dere selv om det gir den følelsen av spenning og å bli sett/tatt. Og: Gå med partner på tantrisk sex kurs!!!!! Sexlivet fyker 100 ganger bedre til værs Anonymkode: 62b66...828
Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2017 #7 Skrevet 19. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smart den der! Fin tråd også for så vidt! Vet ikke om det kan kalles tips: Men bo i etasje høyt opp, for da kan dere ha sex i vinduet å se de andre på gaten, men de andre kan ikke direkte se dere selv om det gir den følelsen av spenning og å bli sett/tatt. Og: Gå med partner på tantrisk sex kurs!!!!! Sexlivet fyker 100 ganger bedre til værs Anonymkode: 62b66...828 Det syns jeg var et veldig flott tips!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #8 Skrevet 19. november 2017 41 minutter siden, Coolaid skrev: Enig der. Da kan man jo bruke en slik, den henger jo fortsatt i en krok. Om du skal ha en masse kroker så blir det litt vel mye "brannsikring" for å være et soverom... Er det kjæresten din?;) Anonymkode: 8fbc7...6c5
Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2017 #9 Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det kjæresten din?;) Anonymkode: 8fbc7...6c5 Nei, det er illustrasjonsbilde. Vi er veldig privat av oss
Gjest Alterego666 Skrevet 19. november 2017 #10 Skrevet 19. november 2017 Brygger øl, og har derfor en plausibel forklaring på en kraftig krok i taket på kjøkkenet. Et fullt maltrør med våt malt veier ca 25kg. I tillegg innreder jeg et verksted i kjelleren som kommer til å ha litt kroker og stenger her og der.....
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #11 Skrevet 19. november 2017 35 minutter siden, Alterego666 skrev: Brygger øl, og har derfor en plausibel forklaring på en kraftig krok i taket på kjøkkenet. Et fullt maltrør med våt malt veier ca 25kg. I tillegg innreder jeg et verksted i kjelleren som kommer til å ha litt kroker og stenger her og der..... Kjempe sexy å bli pult midt oppi stanken av øl og blant skitne rør og kjøkkesmuler, eller på verkstedet Not .. Anonymkode: 62b66...828
Gjest Alterego666 Skrevet 19. november 2017 #12 Skrevet 19. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempe sexy å bli pult midt oppi stanken av øl og blant skitne rør og kjøkkesmuler, eller på verkstedet Not .. Anonymkode: 62b66...828 Du har sikkert ikke samme oppvekst og bakgrunn som meg, men i mitt hjem praktiseres det vask, rydding og struktur. Jeg har sex med min partner, ikke med deg. Din uvitende kommentar forteller bare om deg selv.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #13 Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Du har sikkert ikke samme oppvekst og bakgrunn som meg, men i mitt hjem praktiseres det vask, rydding og struktur. Jeg har sex med min partner, ikke med deg. Din uvitende kommentar forteller bare om deg selv. Svært så støtt og nedrakkende du skulle bli av den kommentaren da Det var en fleip, for sånn du skrev det hørtes det ikke veldig sexy ut Anonymkode: 62b66...828
Gjest Alterego666 Skrevet 19. november 2017 #14 Skrevet 19. november 2017 Beklager at jeg ikke tok fleipen. Jeg så ikke den. Ha en fin kveld!
Sphynx Skrevet 20. november 2017 #15 Skrevet 20. november 2017 Heng opp pynt i krokene når de ikke er i bruk. Har hengt opp drømmefanger og noe dingeldangel telys greier i de andre.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #16 Skrevet 20. november 2017 58 minutter siden, Sphynx skrev: Heng opp pynt i krokene når de ikke er i bruk. Har hengt opp drømmefanger og noe dingeldangel telys greier i de andre. Haha shit, nå innså jeg plutselig at mange jeg har vært på besøk hos og sett på som helt A4 kanskje har et villt bdsm sexliv Anonymkode: 62b66...828 3
Gjest Axl Rose Skrevet 20. november 2017 #17 Skrevet 20. november 2017 Sånn har jeg i stua. På soverommet er de synlige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå