Gå til innhold

Vaginal orgasme :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppnå dette under sex? Min nyeste date er stor og sist han lå oppå meg og var inni meg var jeg for første gang sykt nær å komme bare av det😊 Gleder meg til han kommer på tirsdag;) Dette er nytt for meg! 

Anonymkode: 9c299...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mye lettere med stor penis enn liten penis hvertfall så du har et fortrinn der :)
Google CAT sex position, den er veldig lett å komme vaginalt av om han har stor penis! Og normal penis også for så vidt :)
Ellers så er at han tar deg bakfra på siden i "skje" også noe som stimulerer G punktet. 
Jeg får også vaginal orgasme/g punkt stimuli av å ri en tykk pikk, men ikke opp og ned men gnukke frem og tilbake for da vipper liksom pikken frem mot g punktet mitt. 
Men aller enklest er det om han fingrer deg, da kan det hende du squirter også! Man kan lære teknikken på youtube, bare søk på "how to give g spot orgasm" :) Hvis han er erfaren så kan han sikkert den teknikken allerede :)
Kos deg! :D 

Anonymkode: 43f56...d1a

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan oppnå dette under sex? Min nyeste date er stor og sist han lå oppå meg og var inni meg var jeg for første gang sykt nær å komme bare av det😊 Gleder meg til han kommer på tirsdag;) Dette er nytt for meg! 

19 hours ago, AnonymBruker said:

Er mye lettere med stor penis enn liten penis hvertfall så du har et fortrinn der :)
Google CAT sex position, den er veldig lett å komme vaginalt av om han har stor penis! Og normal penis også for så vidt :)
Ellers så er at han tar deg bakfra på siden i "skje" også noe som stimulerer G punktet. 
Jeg får også vaginal orgasme/g punkt stimuli av å ri en tykk pikk, men ikke opp og ned men gnukke frem og tilbake for da vipper liksom pikken frem mot g punktet mitt. 

Anonymkode: 43f56...d1a

Misunner daten til TS og de velutrustede partnerne til AB en over.......  Å kunne gi en dame orgasme med penis er rett og slett "The Holy Grail" når det gjelder sex.  Å få kvinner til å komme med finger, tunge, for ikke å snake om leketøy/hjelpemidler er i beste fall som en trøstepremie å regne....

Anonymkode: 34818...2fc

• Liker 1
Skrevet

Av de damer jeg har pult er det bare to som ikke har kommet av å bli pult med pikken min. Må ha en magisk pikk jeg da. :laugh:

Anonymkode: d73ca...e88

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av de damer jeg har pult er det bare to som ikke har kommet av å bli pult med pikken min. Må ha en magisk pikk jeg da. :laugh:

og du vet med sikkerhet at ingen faka orgasme? hehe

Anonymkode: 08ae3...8d9

• Liker 10
Skrevet
På 11/19/2017 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Ikke alle får vaginal orgasme. Men om du er nær, så er kluet å slappe av. Eventuelt hjelpe til litt med en finger på klitt. 
Størrelsen i seg selv, har svært svært lite å si for om du kommer eller ikke, det er hvordan den brukes som har noe å si.

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Av de damer du har pult er det bare to som har vært ærlig med deg lol. 

Anonymkode: 94c52...129

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Misunner daten til TS og de velutrustede partnerne til AB en over.......  Å kunne gi en dame orgasme med penis er rett og slett "The Holy Grail" når det gjelder sex.  Å få kvinner til å komme med finger, tunge, for ikke å snake om leketøy/hjelpemidler er i beste fall som en trøstepremie å regne....

Bare de med lengde treffer O- og A-spot. Dette er det mest eksplosive en kvinne kan nå via penetrering. Særlig A-spot er følsomt. 

Anonymkode: 3f875...b96

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Du får trøste deg med at skjeden er en fødekanal og derfor utrustet med lite nerver. Det er en grunn for at klitoris er plassert der den er, og det er jo den som stort sett er kvinnens nytelsespunkt. 

Anonymkode: 0ccb6...859

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får trøste deg med at skjeden er en fødekanal og derfor utrustet med lite nerver. Det er en grunn for at klitoris er plassert der den er, og det er jo den som stort sett er kvinnens nytelsespunkt. 

Har da fått noen få damer til å komme under samleie, så det du sier stemmer ikke helt.  Og nei, det er ikke snakk om ONS og faking.......Men med flertallet av kvinner er det som du sier, samleie er egentlig meningsløst. Om damene fortrekker finger og tunge, er det jo like greit at de gjengjelder tjenesten, ikke sant? Det ville jo være litt dumt om den ene part får følelsen av å være bra nok, men ikke den andre?

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Har da fått noen få damer til å komme under samleie, så det du sier stemmer ikke helt.  Og nei, det er ikke snakk om ONS og faking.......Men med flertallet av kvinner er det som du sier, samleie er egentlig meningsløst. Om damene fortrekker finger og tunge, er det jo like greit at de gjengjelder tjenesten, ikke sant? Det ville jo være litt dumt om den ene part får følelsen av å være bra nok, men ikke den andre?

Jo, det om lite nerver i skjeden stemmer veldig, jeg er utdannet helsepersonell og har lest min del om skjeden. Men klart at noen kvinner kan komme vaginalt, det ene utelukker ikke det andre. Syns du har en trist holdning, at sex er meningsløst fordi klitoris tilfeldigvis er utenpå og ikke inni skjeden? Det går da fint an å massere den under sex, og få en god orgasme som forsterkes av penetrering. Vil tro at flertallet av kvinner får dypere orgasme av penetrering og massering av klitoris samtidig, enn hver for seg. 

• Liker 1
Skrevet

Mange jenter opplever ikke vaginal orgasme, og de ser ut som de er! :nordvesta:

Skrevet

Min mann har ikke en veldig stor en. Men ganske tykk. Det er viktig for meg. Nervene i skjeden er rett innenfor "åpningen" 

Jeg er så heldig at jeg får begge typer med orgasme. Blitt lettere jo eldre jeg blir. Er snart 50....

Anonymkode: 94dcb...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...