Gå til innhold

Han virker så blakk..

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 18.11.2017 at 11:03 PM, AnonymBruker said:

Hei!

Jeg er absolutt ikke rik selv, jeg får minstesats på aap. Jeg lever trangt, men klarer meg. Jeg har ingen krav om at en partner må være rik eller ha god råd, men jeg vil at vedkommende hvertfall klarer seg. 

Jeg har i en måned datet en mann, han er i full jobb med fagbrev. Greia er at det ikke virker som han har penger. Har opplevd forskjellige ting hittil:

Kommer på besøk til meg med bil, han bor 45 minutter unna. Forteller at han måtte låne 200 kr av faren for å ha bensin. 

Vi tar taxi sammen og turen kommer på 500 kr, jeg må betale alt selv, han tilbyr seg ikke å spleise. 

En kamerat av meg kjører oss til et selskap, han skal ha 100 kr i bensinpenger og jeg betaler. 

Det koster penger på spleiselag med vennegjengen min, jeg betaler for han også fordi han ikke har råd, 100 kr for han og 100 for meg.

Vi er aldri hos han, men ofte hos meg. Her spiser og drikker han. Dette blir selvfølgelig en ekstra utgift for meg på matbudsjettet mitt.

Jeg merker allerede nå etter en måned at økonomien min blir betraktelig strammere av å være sammen med han. 

Anonymkode: a9346...f6d

Hah ....her er det ingen hjerne ute å går. Det der er jo småbeløp ...be han om å starte å pante flasker eller noe da. 
Når du har så mange mannfolk å velge imellom hvorfor velger du slike som knapt nok har råd til brus ? hvordan skal det bli i fremtiden ? som mannfolk så er det ikke meningen at dama må betale slik at en overlever og kan spise mat ..er dette virkelig sant? men er det jeg sier dette samfunnet fostrer ikke akkurat glupinger nei. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dumpet han, jeg er ikke enig at dette er småbeløp, ikke store beløp,men heller ikke små beløp.

Og etter vært blir det dyrt, du får be han om å være med å bidra, spleising/taxi, mat og drikke hjemme hos deg.

Min kjæreste tjener mer enn meg, men jeg bidrar med det jeg kan,og lar ikke han betale ALT:

Anonymkode: 43854...827

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...