Gå til innhold

Kvinner er kjedelige i sengen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ri? 

Anonymkode: fbee7...577

Ja

Anonymkode: 97f5d...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få kan ri, og de bare ligger der... å så er det vår feil at de ikke kommer, hehe.

Anonymkode: 97f5d...f18

"Hehe", ja det er det. Du får bli klar over at riding er den eneste stillinga der kvinnen kan bestemme kraft, bevegelse, fart og rytme, så da gjør hun det som kjennes best ut for HENNE for at HUN skal komme. Når du som mann syntes den type riding ikke gir deg optimal tilfredstillelse og ber hun om å ri annerledes eller tar over bevegelsen, så er det jo ikke rart at hun ikke kommer. 
I alle andre stillinger får dere knulle henne som dere vil som føles best for dere, så kanskje du skal begynne å tenke litt på hva som føles best for henne også og ikke være så egoistisk?  Gjøre noe, eller la hun gjøre noe som kjennes godt ut for henne? Så skal du se at hun ikke ligger stille lenger ;)

Anonymkode: b8c84...f44

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann faker ikke. Kjenner han kommer.

Mulig jeg er kjedelig, men han er mer enn fornøyd og det holder for meg.

Anonymkode: 168a9...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt. Er ikke alle som passer like godt seksuelt sammen. Jeg har vært sammen med enkelte jenter som ikke er så gode til å ri, men da må dere menn gjøre det beste ut av det! Slutt med den suttringa deres, vær mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Riktig med det første. Få kan ri, og de bare ligger der... å så er det vår feil at de ikke kommer, hehe.

Anonymkode: 97f5d...f18

Du mener at du bare skal flate ut og at damens oppgave er å humpe på deg uten å få noen glede av det selv. 

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, *Luftbobla* skrev:

Hva ønsker du at en kvinne skal gjøre o senga da?

Nå ble det stille ja😂

Anonymkode: f0140...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Riktig med det første. Få kan ri, og de bare ligger der... å så er det vår feil at de ikke kommer, hehe.

Anonymkode: 97f5d...f18

Svært få kvinner klarer å komme med en mann som ikke behersker og/å-regelen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Chiubi said:

Når kvinner er kjedelige i senga, betyr det som regel at de har en kjedelig partner. 

Kjedelige partnere finnes av begge kjønn. Manglende interesse av motpartens nytelse, manglende engasjement og mentale sperrer fører alltid til dårlig sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg driver på med nå fortalte meg at ei venninne av meg var så kjedelig i senga etter de hooka noen ganger noen år før vi møttes. Hun fortalte meg på det tidspunktet at han var dårlig i senga. Mens jeg og han har sykt bra sex. Så det handler ikke nødvendigvis kun om mannen eller dama er god eller kjedelig i senga, men om kombinasjonen av personene og kjemien ;) Kanskje de "kjedelige" damene du har liggi med synes du også er dritkjedelig i senga / ikke har følt noen kjemi med deg. Men på den andre siden - alle de jeg har hatt sex med har alltid sagt etter sex at jeg er sykt "rå i senga", enda jeg ikke har følt det samme om dem - muligens fordi jeg alltid slipper alle hemninger under sex.

Anonymkode: 9552b...08a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Kvinnfolk innbiller seg at de bare trenger å ligge der, uten egentlig å gjøre noe.  

 Kvinner tror også at menn ikke kan fake orgasme, men en del menn gjør nettopp dette! 

Anonymkode: a4ea6...96c

Vedder en tier på at det var du som ikke klarte å tenne lysten i dem. Dårlig kjemi mellom sex partnere er lik dårlig sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Det er ikke min erfaring at det er kvinnene som er mest kjedelige i sengen, men jeg har jo ikke prøvd alle kvinner og alle menn og kan derfor ta feil. Synes i alle fall snarere det er mennene som ofte legger seg ned og forventer full service, at kvinnene stiller opp på alt de ønsker og som bryr seg mest om sin egen nytelse. 

Med mindre mannen har uvanlig liten sprut er det lett å avsløre at han faker orgasme. Det han spruter inn renner jo ut igjen, og man merker lett forskjell på safter fra sin egen kropp og en annens. Det lukter annerledes og det har annen konsistens, men akkurat i selve "orgasmeøyeblikket" kan man selvfølgelig la seg lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kjedelig tråd. Det må dere gjøre noe med. Lytt til hverandre og prøv å løfte tråden til noe som gir noe til alle parter. Lette litt på stemningen? 

Anonymkode: 7ef54...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, yeans said:

Nøyaktig hvordan gjør de det? Kan de fake sæd?

 

Det er sååå søtt når noen tror de har funnet den mest provoserende ideen å legge ut på kg en lørdagskveld...

Du vet forsåvidt at sædavgang ikke nødvendigvis tilsvarer orgasme?

Anonymkode: cec17...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nå ble det stille ja😂

Anonymkode: f0140...615

Tenke seg at det ble stille i en hel time!? Hva skal man tro, at folk har et liv utenfor KG?

Anonymkode: cec17...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff bli faktisk provosert av alle de fornærmede kvinnene som kommenterer.  

Tema ble nok kun startet for å provosere, men de fleste respondenter tok det kjempe på alvor. JA, det kan stemme at noen er mer kjedelige - menn eller kvinner. Fordi sex  er en kunst, kommunikasjonsform, som det er mange muligheter til å utforske. Og mange kvinner tror nok det er mann sin oppgave å få begge to tilfredsstille. Gjennom historiens tider har folk hele tiden vært opptatt av hvordan utforske og forbedre sine egenskaper - kamasutra osv. Selv nå er det masse kurs om hvordan forbedre sin seksualitet. Og noen klarer å tenne menn bedre enn andre! Så ja, hvis man bare ligger der og syns man er sexy og fantastisk som man er uten å gjøre noe som helst så kan man nok kalles kjedelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Liven_ skrev:

Uff bli faktisk provosert av alle de fornærmede kvinnene som kommenterer.  

Tema ble nok kun startet for å provosere, men de fleste respondenter tok det kjempe på alvor. JA, det kan stemme at noen er mer kjedelige - menn eller kvinner. Fordi sex  er en kunst, kommunikasjonsform, som det er mange muligheter til å utforske. Og mange kvinner tror nok det er mann sin oppgave å få begge to tilfredsstille. Gjennom historiens tider har folk hele tiden vært opptatt av hvordan utforske og forbedre sine egenskaper - kamasutra osv. Selv nå er det masse kurs om hvordan forbedre sin seksualitet. Og noen klarer å tenne menn bedre enn andre! Så ja, hvis man bare ligger der og syns man er sexy og fantastisk som man er uten å gjøre noe som helst så kan man nok kalles kjedelig.

Men sex handler ofte om kjemi. Det ser jeg jo selv med de ulike partnere jeg har hatt. For eksempel blir jeg dritkjedelig med noen jeg har null kjemi med, fordi da føler jeg meg ikke trygg og klarer ikke å slå meg løs. Mens med andre hvor vi har kjemi jeg føler meg trygg så blir det helt annerledes.

Så det du skriver her forutsetter at man har god kjemi, og når man ikke har kjemi så blir det nok lettere at man "bare ligger der".

Anonymkode: fa739...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det har skjedd at jeg har opplevd sex som ikke gir veldig mye. Min refleksjon etter slike opplevelser inkluderer spørsmålet «hva kunne jeg gjort for å spille begge bedre?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste nå ser på meg som uskyldig og søt, og tror ikke at jeg vil være noe vill i sengen...har vært borti en del mye mer enn ham tenker jeg. Han er ikke kinky i det hele tatt. 

Anonymkode: a3f3d...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...