Gjest Rosetelys Skrevet 18. november 2017 #21 Skrevet 18. november 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn fra Tinder mangler fullstendig moral, så det kan jeg påstå Men for de som tenner på umoralske folk, kjør på! Bare ikke kom og lag en tråd her etterpå om hvor drittsekk menn på Tinder kan være. Anonymkode: f916a...9c4 Jeg fant meg en flott mann på tinder så de finnes. Kanskje vanskeligere å finne i Norge, har ikke hatt så flaks med norske menn på tinder. Endret 18. november 2017 av Rosetelys
Miklo Velka Skrevet 18. november 2017 #22 Skrevet 18. november 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Menn fra Tinder mangler fullstendig moral, så det kan jeg påstå På hvilken måte mangler jeg "fullstendig moral"?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #23 Skrevet 18. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det det handler om, det handler virkelig ikke om penger, biler , dress og slips. Det er mange menn med dress og slips og fin bil på Tinder som jeg sveiper like fort videre som helt nøytrale menn. Det som gjør at kvinner sveiper like på få menn på Tinder er fordi vi sjeldent faller for utseendet uansett. Det vi faller for og tilrekkes av er jo væremåte og personlighet, så legger man mer merke til utseende når man har fått interesse for væremåten og personligheten. Siden Tinder kun er bilder (og evn litt tekst) så gir det oss veldig lite interesse, selv om personen er fysisk kjekk, så gir det oss ikke noe inntrykk av hvordan han er som person og hvordan vibb han utstråler gjennom personligheten sin - det vi i hovedsak tiltrekkes av. Jeg merker det jo selv, når jeg sitter på Tinder så kan det gå mange hundre menn før jeg finner en jeg fatter interesse for, og da er det ikke kun fordi han ser kjekk ut, men fordi han også ser ut som "min type" og har en profiltekst som sier meg litt om personligheten hans og vesenet hans og ikke bare en tørr stikkordsliste som ikke gir meg noe som helst inntrykk. Det er nesten umulig å se om noen er "sin type" kun ut fra noen bilder, siden det er kjemien og personligheten og verdiene som avgjør det.... Mens menn er mer visuelle og får interesse for en dame kun pga utseende og blåser egentlig i både personlighet, verdier, kjemi og vibb så lenge hun er pen. Mitt tips til menn som opplever lite match på Tinder, ha bilder som viser noe om hvordan type person du er, er du en chill fyr så ha et chill bilde av deg, er du en stiv og tørr fyr så javel ha et poseringsbilde fra et bryllupp der du var i dress, er du en sporty fyr så ha noen sporty bilder, er du en god fyr så ha et kosebilde med en hund, og skriv en profiltekst rett fra levra, ikke en påtatt og stram tekst som du tror er det kvinner vil høre, men skriv en tekst som faktisk reflekterer den du er og HVORDAN du er. Da vil vi som leser få mye mer inntrykk av hvordan du er, og det er det som teller, ikke om du er 186 høy og har en Audi på bildet og skriver at du er snill og grei og liker trening, som 99% av alle andre gutter skriver. Anonymkode: 58535...b60 Ååååå har nesten bare lyst å dra av meg håret, dette er så utrolig dobbeltmoral ut ifra helvete!!!!. Gratulerer, du har vunnet verdensmesterskap i dobbeltmoralsk innlegg!! Kvinner på tinder som stort sett null tekst, så krever du at vi menn skal ha det?? Og nei, jeg er levende bevis på at påstandene dine ikke stemmer. Jeg har en profil tekst om meg selv, bilder som viser hva jeg er glad i å gjøre og ingen strandbilder hvor jeg "flekser", men det er nesten like umulig å holde en samtale med en jente via tinder. Kvinner på tinder og andre nettdating sider for den slags skyld er EKSTREMT TAFATTE. Det har blitt sagt før og jeg sier det igjen!! Men innlegget ditt var sikkert ment som godt, så det skal du ha for! Anonymkode: 0d7c3...3e6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #24 Skrevet 19. november 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååååå har nesten bare lyst å dra av meg håret, dette er så utrolig dobbeltmoral ut ifra helvete!!!!. Gratulerer, du har vunnet verdensmesterskap i dobbeltmoralsk innlegg!! Kvinner på tinder som stort sett null tekst, så krever du at vi menn skal ha det?? Og nei, jeg er levende bevis på at påstandene dine ikke stemmer. Jeg har en profil tekst om meg selv, bilder som viser hva jeg er glad i å gjøre og ingen strandbilder hvor jeg "flekser", men det er nesten like umulig å holde en samtale med en jente via tinder. Kvinner på tinder og andre nettdating sider for den slags skyld er EKSTREMT TAFATTE. Det har blitt sagt før og jeg sier det igjen!! Men innlegget ditt var sikkert ment som godt, så det skal du ha for! Anonymkode: 0d7c3...3e6 Ikke min feil om andre kvinner ikke har tekst, jeg ser jo ikke hva andre damer på tinder pleier å ha, men jeg har tekst selv og syntes det er helt vesentlig på en profil jeg skal sveipe høyre på også. Jeg opplever, som deg, at det er veldig vanskelig å holde en samtale med noen (en mann i mitt tilfelle) via tinder, så fordi Tinder er en vanskelig app å kommunisere ordentlig på kan du ikke skylde på damer. Jeg oppfatter mennene som tafatte av akuratt samme årsak , men fikk kjæreste via Tinder og han ringte meg på telefonen etter noen meldinger frem og tilbake så det var mye lettere å få inntrykk av hverandre og holde en samtale i gang Han var faktisk ikke "min type" i bilde og tekst så jeg var veldig usikker på hvorfor jeg hadde sveipet han høyre når vi fikk match og jeg så han igjen i appen, men jeg falt for kjemien og væremåten hans over telefon og gikk med på å møte han Anonymkode: 58535...b60 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #25 Skrevet 19. november 2017 Jeg har ikke Tinder lenger for jeg liker ikke den bruk og kast-følelsen man får av det. Men når jeg hadde Tinder sveipet jeg til venstre hvis menn hadde baderomsselfie, nakenbilde, forsidebilde sammen med masse kompiser, bilde i bar overkropp for å vise muskler, bilder der man ser eksen er klippet bort, brullypsbilde (ja, det skjer), bilder sammen med ungene sine eller hvis de ikke har bilder av seg selv, men av natur og andre uvesentlige ting. Ha et normalt profilbilde, bilder fra ferie, bilder fra fjelltur eller der du driver med en eller annen hobby. Men husk at vi damer er idiotisk kresne på Tinder. Vi sveiper mye til venstre. Det er ikke personlig, det er en to sekunders vurdering av et bilde eller en profil. Og vi feilvurderer nok støtt og stadig. Anonymkode: e00a6...4f6 2
Sykkelkopp Skrevet 19. november 2017 #26 Skrevet 19. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Whatever makes you sleep at night.. Typisk menn å komme med slikt piss når de ikke har draget. Beklager, men det handler ikke om hva du har, men hvem du er. At du ikke eier personlighet får du ta på din egen kappe. Skjønner at det er kjipt å være lite tiltrekkende og under middels, men jobb litt med holdningen din så skal du se du kommer dit du også. Anonymkode: 841a6...d49 På nettdating handler det ikke om god personlighet. Jenter vurderer kvaliteten på personligheten utifra hvor kjekk mannen er Putt et bilde av en kjekk mann på en oppførsel og bio og plutselig blir oppførsel og bio vurdert som god 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #27 Skrevet 19. november 2017 Noen som kan se på bildene jeg bruker? TS Anonymkode: 7a8ae...320
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå