AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 For ofte komplimenter for utseende og liker ofte det jeg ser i speilet, men tinder gjør meg usikker. Får jo null match der. Dette går utover selvfølelsen og gjør at jeg har følt meg stygg i det siste. Kan det være at jeg har valgt dårlige bilder? Anonymkode: 7a8ae...320
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Er du mann eller dame? Ville uansett droppet Tinder. Er bare umoralske folk der ute etter å ligge rundt og spre kjønnssykdommer. Ene venninna mi ble steril pga en kjønnssykdom hun fikk av en fyr på Tinder Anonymkode: f916a...9c4 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Ville uansett droppet Tinder. Er bare umoralske folk der ute etter å ligge rundt og spre kjønnssykdommer. Ene venninna mi ble steril pga en kjønnssykdom hun fikk av en fyr på Tinder Anonymkode: f916a...9c4 Hvorfor brukte hun ikke kondom? Anonymkode: 885c9...646 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Ville uansett droppet Tinder. Er bare umoralske folk der ute etter å ligge rundt og spre kjønnssykdommer. Ene venninna mi ble steril pga en kjønnssykdom hun fikk av en fyr på Tinder Anonymkode: f916a...9c4 Hva slags sykdom var dette? Anonymkode: e35c3...0fe 1
Gjest Melis123 Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 Har du noe tekst? Syns det er mye lettere å trykke liker på noen som forteller litt om seg selv, og som gjerne har mer enn ett bilde😊 spesielt om det bilde er et utydelig bilde tatt på badet i speilet el😊
Gjest Melis123 Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Ville uansett droppet Tinder. Er bare umoralske folk der ute etter å ligge rundt og spre kjønnssykdommer. Ene venninna mi ble steril pga en kjønnssykdom hun fikk av en fyr på Tinder Anonymkode: f916a...9c4 Dette syns jeg bare er teit å påstå! Hva slags grunnlag har du for disse antagelsene? Og kjønnsykdom får man om man ikke bruker prevensjon, når man ligger med fremmede, ikke fra Tinder😉
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 3 minutter siden, Melis123 skrev: Dette syns jeg bare er teit å påstå! Hva slags grunnlag har du for disse antagelsene? Og kjønnsykdom får man om man ikke bruker prevensjon, når man ligger med fremmede, ikke fra Tinder😉 Menn fra Tinder mangler fullstendig moral, så det kan jeg påstå Men for de som tenner på umoralske folk, kjør på! Bare ikke kom og lag en tråd her etterpå om hvor drittsekk menn på Tinder kan være. Anonymkode: f916a...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags sykdom var dette? Anonymkode: e35c3...0fe Bekkeninfeksjon. Begynte med chlamydia. Og de hadde vært sammen i 5 mnd da hun fikk det. Anonymkode: f916a...9c4
Gjest Melis123 Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn fra Tinder mangler fullstendig moral, så det kan jeg påstå Men for de som tenner på umoralske folk, kjør på! Bare ikke kom og lag en tråd her etterpå om hvor drittsekk menn på Tinder kan være. Anonymkode: f916a...9c4 Noen menn er drittsekker, noen kvinner også for den saks skyld. Du finner dem i nærbutikken, på jobb i kirkekoret og på Tinder. Folk flest er stort sett trivelige😊
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #11 Skrevet 18. november 2017 Jeg er mann og på tinder, men mener da at jeg har en god moral og ikke er en drittsekk. Det er kanskje derfor ikke jeg heller får noen match der..? Anonymkode: e35c3...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #12 Skrevet 18. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn fra Tinder mangler fullstendig moral, så det kan jeg påstå Men for de som tenner på umoralske folk, kjør på! Bare ikke kom og lag en tråd her etterpå om hvor drittsekk menn på Tinder kan være. Anonymkode: f916a...9c4 Tullprat. Er mange gode og helt normale menn på Tinder. Kjenner mange som har fått seg kjæreste via Tinder, gode menn. Anonymkode: 58535...b60 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #13 Skrevet 18. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann Anonymkode: 7a8ae...320 Det er derfor du ikke får noen treffer. Du er mann. Kvinner er ekstremt, helt sinnssykt ekstremt, kresne. Det holder ikke med å være kjekk. Du er nødt til å ta bilder som er laget av profesjonelle, gått gjennom diverse filter og alt mulig. At på til må du vise frem status (penger, biler, dress og slips). Ingen damer velger å matche med normale menn. Anonymkode: 05518...14f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #14 Skrevet 18. november 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor du ikke får noen treffer. Du er mann. Kvinner er ekstremt, helt sinnssykt ekstremt, kresne. Det holder ikke med å være kjekk. Du er nødt til å ta bilder som er laget av profesjonelle, gått gjennom diverse filter og alt mulig. At på til må du vise frem status (penger, biler, dress og slips). Ingen damer velger å matche med normale menn. Anonymkode: 05518...14f Dette høres så utrolig overdrevent ut, men satt litt på spissen, så er det faktisk mye sant i det. Anonymkode: e35c3...0fe
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #15 Skrevet 18. november 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor du ikke får noen treffer. Du er mann. Kvinner er ekstremt, helt sinnssykt ekstremt, kresne. Det holder ikke med å være kjekk. Du er nødt til å ta bilder som er laget av profesjonelle, gått gjennom diverse filter og alt mulig. At på til må du vise frem status (penger, biler, dress og slips). Ingen damer velger å matche med normale menn. Anonymkode: 05518...14f Pffff snakk for deg selv! Anonymkode: 31501...601
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #16 Skrevet 18. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor du ikke får noen treffer. Du er mann. Kvinner er ekstremt, helt sinnssykt ekstremt, kresne. Det holder ikke med å være kjekk. Du er nødt til å ta bilder som er laget av profesjonelle, gått gjennom diverse filter og alt mulig. At på til må du vise frem status (penger, biler, dress og slips). Ingen damer velger å matche med normale menn. Anonymkode: 05518...14f Det er ikke det det handler om, det handler virkelig ikke om penger, biler , dress og slips. Det er mange menn med dress og slips og fin bil på Tinder som jeg sveiper like fort videre som helt nøytrale menn. Det som gjør at kvinner sveiper like på få menn på Tinder er fordi vi sjeldent faller for utseendet uansett. Det vi faller for og tilrekkes av er jo væremåte og personlighet, så legger man mer merke til utseende når man har fått interesse for væremåten og personligheten. Siden Tinder kun er bilder (og evn litt tekst) så gir det oss veldig lite interesse, selv om personen er fysisk kjekk, så gir det oss ikke noe inntrykk av hvordan han er som person og hvordan vibb han utstråler gjennom personligheten sin - det vi i hovedsak tiltrekkes av. Jeg merker det jo selv, når jeg sitter på Tinder så kan det gå mange hundre menn før jeg finner en jeg fatter interesse for, og da er det ikke kun fordi han ser kjekk ut, men fordi han også ser ut som "min type" og har en profiltekst som sier meg litt om personligheten hans og vesenet hans og ikke bare en tørr stikkordsliste som ikke gir meg noe som helst inntrykk. Det er nesten umulig å se om noen er "sin type" kun ut fra noen bilder, siden det er kjemien og personligheten og verdiene som avgjør det.... Mens menn er mer visuelle og får interesse for en dame kun pga utseende og blåser egentlig i både personlighet, verdier, kjemi og vibb så lenge hun er pen. Mitt tips til menn som opplever lite match på Tinder, ha bilder som viser noe om hvordan type person du er, er du en chill fyr så ha et chill bilde av deg, er du en stiv og tørr fyr så javel ha et poseringsbilde fra et bryllupp der du var i dress, er du en sporty fyr så ha noen sporty bilder, er du en god fyr så ha et kosebilde med en hund, og skriv en profiltekst rett fra levra, ikke en påtatt og stram tekst som du tror er det kvinner vil høre, men skriv en tekst som faktisk reflekterer den du er og HVORDAN du er. Da vil vi som leser få mye mer inntrykk av hvordan du er, og det er det som teller, ikke om du er 186 høy og har en Audi på bildet og skriver at du er snill og grei og liker trening, som 99% av alle andre gutter skriver. Anonymkode: 58535...b60 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #17 Skrevet 18. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor du ikke får noen treffer. Du er mann. Kvinner er ekstremt, helt sinnssykt ekstremt, kresne. Det holder ikke med å være kjekk. Du er nødt til å ta bilder som er laget av profesjonelle, gått gjennom diverse filter og alt mulig. At på til må du vise frem status (penger, biler, dress og slips). Ingen damer velger å matche med normale menn. Anonymkode: 05518...14f Whatever makes you sleep at night.. Typisk menn å komme med slikt piss når de ikke har draget. Beklager, men det handler ikke om hva du har, men hvem du er. At du ikke eier personlighet får du ta på din egen kappe. Skjønner at det er kjipt å være lite tiltrekkende og under middels, men jobb litt med holdningen din så skal du se du kommer dit du også. Anonymkode: 841a6...d49 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #18 Skrevet 18. november 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det det handler om, det handler virkelig ikke om penger, biler , dress og slips. Det er mange menn med dress og slips og fin bil på Tinder som jeg sveiper like fort videre som helt nøytrale menn. Det som gjør at kvinner sveiper like på få menn på Tinder er fordi vi sjeldent faller for utseendet uansett. Det vi faller for og tilrekkes av er jo væremåte og personlighet, så legger man mer merke til utseende når man har fått interesse for væremåten og personligheten. Siden Tinder kun er bilder (og evn litt tekst) så gir det oss veldig lite interesse, selv om personen er fysisk kjekk, så gir det oss ikke noe inntrykk av hvordan han er som person og hvordan vibb han utstråler gjennom personligheten sin - det vi i hovedsak tiltrekkes av. Jeg merker det jo selv, når jeg sitter på Tinder så kan det gå mange hundre menn før jeg finner en jeg fatter interesse for, og da er det ikke kun fordi han ser kjekk ut, men fordi han også ser ut som "min type" og har en profiltekst som sier meg litt om personligheten hans og vesenet hans og ikke bare en tørr stikkordsliste som ikke gir meg noe som helst inntrykk. Det er nesten umulig å se om noen er "sin type" kun ut fra noen bilder, siden det er kjemien og personligheten og verdiene som avgjør det.... Mens menn er mer visuelle og får interesse for en dame kun pga utseende og blåser egentlig i både personlighet, verdier, kjemi og vibb så lenge hun er pen. Mitt tips til menn som opplever lite match på Tinder, ha bilder som viser noe om hvordan type person du er, er du en chill fyr så ha et chill bilde av deg, er du en stiv og tørr fyr så javel ha et poseringsbilde fra et bryllupp der du var i dress, er du en sporty fyr så ha noen sporty bilder, er du en god fyr så ha et kosebilde med en hund, og skriv en profiltekst rett fra levra, ikke en påtatt og stram tekst som du tror er det kvinner vil høre, men skriv en tekst som faktisk reflekterer den du er og HVORDAN du er. Da vil vi som leser få mye mer inntrykk av hvordan du er, og det er det som teller, ikke om du er 186 høy og har en Audi på bildet og skriver at du er snill og grei og liker trening, som 99% av alle andre gutter skriver. Anonymkode: 58535...b60 THIS! Anonymkode: 841a6...d49 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #19 Skrevet 18. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn fra Tinder mangler fullstendig moral, så det kan jeg påstå Men for de som tenner på umoralske folk, kjør på! Bare ikke kom og lag en tråd her etterpå om hvor drittsekk menn på Tinder kan være. Anonymkode: f916a...9c4 Nei, det kan du ikke påstå. Det er ren løgn. Anonymkode: b13b1...fc3
Elaine Marley Skrevet 18. november 2017 #20 Skrevet 18. november 2017 Ja, jeg er kanskje selektiv på Tinder, men det er fordi jeg egentlig ikke passer inn der. Alle de der kjekke mannfolka der virker ofte like interessante som en stein. Identiske bilder på alle mann, og ingen tekst. Så har du de som skal vise alt de har med bilder av dyre biler, båt og merkeklær. Faller heller ikke i smak her. Jeg liker de som har skrevet noe om seg selv. Noe som er litt mer interessant enn hvor høye de er, og alt de eier og har. Det er helt normale menn, men matcher gjerne med interesser, humor eller andre ting. Men Tinder er vanskelig. Jeg bruker det egentlig mest for gøy, og ikke fordi jeg tror at neste match er den store kjærligheten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå