Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #1 Del Skrevet 28. januar 2005 Er straks inne i min 3. uke med Cerazette. Har nå fått mens to uker før tida og det gjør noe så inni h#¤%""#¤%# vondt samtidig som jeg blør som en gris. Noen som har vært borti det samme? Har inntrykk av at de fleste som går på Cerazette knapt ser mensen.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. januar 2005 #2 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har brukt Cerazette i 6 uker nå. Har hatt mens en gang og den var relativt sparsom, derimot har jeg hatt små og mellomstore blødninger i 2-3 uker i strekk nå. Det er visst ganske vanlig å ha uvanlige blødninger når man begynner på nye p-piller, så jeg tror hverken du eller jeg trenger å bekymre oss. Legen min sa i allefall at det var normalt. Husk at det tar en stund før de gamle p-pillene er helt ute av systemet og du har vent deg til de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia25 Skrevet 29. januar 2005 #3 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har tatt Cerazette i 1 1/2 mnd, og hatt mensen så vidt i 2 dager, hadde ikke noe vondt heller (og det har jeg vanligvis). Men det varierer vel fra person til person. Husk å gi det 3 mnd før du evt bytter p-pille, det kan være startproblemer :-? Uff nå har jeg forresten fått mensen igjen, bare 2 uker siden forrige gang, denne gangen blør jeg mye...håper ikke det varer for lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #4 Del Skrevet 1. februar 2005 Legen min sa til meg at jeg måtte regne med 3 mnd med blødninger fra og til. Dette fordi jeg gikk fra en pille m mye hormoner til en pille med lite hormoner.(gikk på microgynon før) Dersom dette fortsetter over 3 mnd bør du bytte merke. Jeg har alltid hatt mye mellomblødninger når jeg har byttet p pille merke tidligere, men med cerazette har jeg ikke hatt noen. Snart ferdig m 3 mnd m disse pillene og har ennå ikke hatt noen blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #5 Del Skrevet 3. februar 2005 Har vært kvalm og hatt uggen mage helt fra jeg begynte på disse pillene. Nå begynner jeg å få vondt i bena og. Vet at man ikke skal kunne få blodpropp av disse pillene, men begynenr å bli litt bekymra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå