Gå til innhold

Cerazette problemer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er straks inne i min 3. uke med Cerazette. Har nå fått mens to uker før tida og det gjør noe så inni h#¤%""#¤%# vondt samtidig som jeg blør som en gris. Noen som har vært borti det samme? Har inntrykk av at de fleste som går på Cerazette knapt ser mensen.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt Cerazette i 6 uker nå. Har hatt mens en gang og den var relativt sparsom, derimot har jeg hatt små og mellomstore blødninger i 2-3 uker i strekk nå. Det er visst ganske vanlig å ha uvanlige blødninger når man begynner på nye p-piller, så jeg tror hverken du eller jeg trenger å bekymre oss. Legen min sa i allefall at det var normalt. Husk at det tar en stund før de gamle p-pillene er helt ute av systemet og du har vent deg til de nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt Cerazette i 1 1/2 mnd, og hatt mensen så vidt i 2 dager, hadde ikke noe vondt heller (og det har jeg vanligvis). Men det varierer vel fra person til person. Husk å gi det 3 mnd før du evt bytter p-pille, det kan være startproblemer :-?

Uff nå har jeg forresten fått mensen igjen, bare 2 uker siden forrige gang, denne gangen blør jeg mye...håper ikke det varer for lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Legen min sa til meg at jeg måtte regne med 3 mnd med blødninger fra og til. Dette fordi jeg gikk fra en pille m mye hormoner til en pille med lite hormoner.(gikk på microgynon før) Dersom dette fortsetter over 3 mnd bør du bytte merke.

Jeg har alltid hatt mye mellomblødninger når jeg har byttet p pille merke tidligere, men med cerazette har jeg ikke hatt noen. Snart ferdig m 3 mnd m disse pillene og har ennå ikke hatt noen blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært kvalm og hatt uggen mage helt fra jeg begynte på disse pillene. Nå begynner jeg å få vondt i bena og. Vet at man ikke skal kunne få blodpropp av disse pillene, men begynenr å bli litt bekymra uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...