Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor skjer det alltid at tastelåsen går opp av seg selv? Jeg har mobilen i veska med tastelås på, og vips... Tastelåsen går opp.... Fordi mobilen humper fram og tilbake i veska. Og mobilen ringer noen. Helt av seg selv. Eller, jeg mister tlf i gulvet, og det samme skjer. Det er magi. Og hvorfor skjer det da at mobilen alltid ringer det samme nummeret??? Hadde det vært det første navnet, et eller annet på A, så greit nok. Men dette navnet er ca i midten av tlf. katalogen på mobilen. Merkelig. :klø: Likevel klarer alltid mobilen å ringe dette numeret. Mystisk. Og... Siden jeg har slik en skrudd døgnrytme, skjer dette som regel på natten, jeg ringer med et uhell til den samme personen (gang på gang) og vekker h*n. Det er flaut. Og nå skjedde det igjen. Jeg mistet tlf i gulvet da jeg skulle stille vekkerklokka - og vips. :oops:
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Det er et tegn! Si meg...er dette en gutt? Høy, mørk?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Si meg...er dette en gutt? Høy, mørk? Nope, ikke ringt noe hos meg.
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Det er et tegn! Si meg...er dette en gutt? Høy, mørk? Vel, ja. Men han er gift, så... Og kona hans ble skikkelig sur, hun ringte og kjeftet på meg en gang. Da var jeg full, og hadde (igjen) mistet mobilen i gulvet. Og, når jeg er full, blir jeg alltid så ærlig. Jeg svarte oookaaaay, get a life , også la jeg på. :oops: Men jeg skal begynne å ringe Slangen istedet, tror jeg.
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Vel, ja. Men han er gift, så... Og kona hans ble skikkelig sur, hun ringte og kjeftet på meg en gang. Da var jeg full, og hadde (igjen) mistet mobilen i gulvet. Og, når jeg er full, blir jeg alltid så ærlig. Jeg svarte oookaaaay, get a life , også la jeg på. :oops: Men jeg skal begynne å ringe Slangen istedet, tror jeg. Nei det er ikke greit GreenSky! Sikkert helt greit for slangen også...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Nei det er ikke greit GreenSky! Sikkert helt greit for slangen også... Misunnelig? Flere som vil ringe til supernerden?
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Misunnelig? Flere som vil ringe til supernerden? Kanskje...litt?
Arkana Skrevet 28. januar 2005 #10 Skrevet 28. januar 2005 Det samme har skjedd med samboeren min flere ganger. Telefonen hans ringer meg opp (og jeg er heller ikke først på lista) og så hører jeg bare rare lyder, prating eller hva det måtte være.
Grooo Skrevet 28. januar 2005 #11 Skrevet 28. januar 2005 Er det det første nummeret du lagret på telefonen den ringer til? Slike hurtigtaster? 1 og telefonrøret fører hjem til foreldrene mine, 2 + telefonrør til mannen min osv...
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #12 Skrevet 28. januar 2005 Nei, det er ikke det, heller. :klø:
Gjest lilletroll Skrevet 29. januar 2005 #13 Skrevet 29. januar 2005 Hvorfor skjer det alltid at tastelåsen går opp av seg selv? Jeg har mobilen i veska med tastelås på, og vips... Tastelåsen går opp.... Fordi mobilen humper fram og tilbake i veska. Og mobilen ringer noen. Helt av seg selv. Eller, jeg mister tlf i gulvet, og det samme skjer. Det er magi. Og hvorfor skjer det da at mobilen alltid ringer det samme nummeret??? Hadde det vært det første navnet, et eller annet på A, så greit nok. Men dette navnet er ca i midten av tlf. katalogen på mobilen. Merkelig. :klø: Likevel klarer alltid mobilen å ringe dette numeret. Mystisk. Og... Siden jeg har slik en skrudd døgnrytme, skjer dette som regel på natten, jeg ringer med et uhell til den samme personen (gang på gang) og vekker h*n. Det er flaut. Og nå skjedde det igjen. Jeg mistet tlf i gulvet da jeg skulle stille vekkerklokka - og vips. :oops: morsomt......for meg altså
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #15 Skrevet 30. januar 2005 Hvis det er en Nokia-telefon så er det ikke unormalt, de lever sine egne liv. Kanskje du kan prøve å skifte navn på den du ringer opp, og se om mobilen velger et annet nummer? :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2005 #16 Skrevet 30. januar 2005 Det er en Nokia ja, en gammel en også. Ja, det kan jeg gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå