Gå til innhold

Håndkletørt hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

• 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Gammel tråd men jeg drar den opp for lurer på det samme

Anonymkode: fc6aa...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med instruksjoner på hårkurer og olaplex 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du tørker det ed håndkle rett etter dusj, det er våt men ikke rennende

Anonymkode: b4f87...8e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du tørker det ed håndkle rett etter dusj, det er våt men ikke rennende

Anonymkode: b4f87...8e8

Okei så det vil si ganske vått hår, der man bare  "buster håret" kjapt med et håndkle rett etter dusjen og klemmer ut det rennende vannet, men ikke har på håndkleet en stund til håret begynnet å faktisk tørke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså at det er fuktig - du blir klam i hånda om du drar hånden gjennom håret, ikke klissvåt

Anonymkode: ed626...d76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså at det er fuktig - du blir klam i hånda om du drar hånden gjennom håret, ikke klissvåt

Og når du klemmer på håret så drypper det ikke vann ut, men du blir litt våt på hånda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :)  Jeg vil forøvrig berømme AB for å gjenbruke en gammel tråd istedenfor å lage en ny.
Gamle spørsmål er akkurat like brukbare som nye. :jepp:  Flere burde tenke på det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har langt hår så det er fuktig veldig lenge.  Lurer på om håndkletørt betyr liksom ut av dusjen og rufse håret med et håndkle og klemme ut rennende vann, også bare ta i hårkuren, eller om jeg må sitte med håndkleet på hodet i tjue minutter og la det tørke litt mer før jeg setter i hårkuren , for er fortsatt fuktig og småvått da og????

Sånn jeg har brukt hårkur hittill er å sjamponere, skylle, så sette meg i badekaret og klemme ut vann men ikke direkte tørke håret,også påføre hårkur mens jeg sitter i badekaret med dusjsstrålen av. Da er håret vått men ikke rennende. Men nå har jeg kjøpt to dyre kurer så vil jo gjøre det helt riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja. :)  Jeg vil forøvrig berømme AB for å gjenbruke en gammel tråd istedenfor å lage en ny.
Gamle spørsmål er akkurat like brukbare som nye. :jepp:  Flere burde tenke på det.

Takk hehe, ja enig! Tenkte på å opprette tråd men så ble jeg sikker på at jeg umulig kunne være den eneste i landet som lurte på det, så et kjapt google søk ledet meg til denne tråden. Fint å ikke spamme med så mye like tråder og spørsmål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...