AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Del Skrevet 18. november 2017 Hva er håndkletørt hår? Hvor tørt/vått er det? Anonymkode: b75ea...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Del Skrevet 14. oktober 2018 Gammel tråd men jeg drar den opp for lurer på det samme Anonymkode: fc6aa...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Del Skrevet 14. oktober 2018 I forbindelse med instruksjoner på hårkurer og olaplex Anonymkode: fc6aa...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Del Skrevet 14. oktober 2018 At du tørker det ed håndkle rett etter dusj, det er våt men ikke rennende Anonymkode: b4f87...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Del Skrevet 15. oktober 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: At du tørker det ed håndkle rett etter dusj, det er våt men ikke rennende Anonymkode: b4f87...8e8 Okei så det vil si ganske vått hår, der man bare "buster håret" kjapt med et håndkle rett etter dusjen og klemmer ut det rennende vannet, men ikke har på håndkleet en stund til håret begynnet å faktisk tørke? Anonymkode: fc6aa...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Del Skrevet 17. oktober 2018 Altså at det er fuktig - du blir klam i hånda om du drar hånden gjennom håret, ikke klissvåt Anonymkode: ed626...d76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Del Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså at det er fuktig - du blir klam i hånda om du drar hånden gjennom håret, ikke klissvåt Anonymkode: ed626...d76 Og når du klemmer på håret så drypper det ikke vann ut, men du blir litt våt på hånda Anonymkode: ed626...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2018 #8 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ja. Jeg vil forøvrig berømme AB for å gjenbruke en gammel tråd istedenfor å lage en ny. Gamle spørsmål er akkurat like brukbare som nye. Flere burde tenke på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #9 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså at det er fuktig - du blir klam i hånda om du drar hånden gjennom håret, ikke klissvåt Anonymkode: ed626...d76 Men jeg har langt hår så det er fuktig veldig lenge. Lurer på om håndkletørt betyr liksom ut av dusjen og rufse håret med et håndkle og klemme ut rennende vann, også bare ta i hårkuren, eller om jeg må sitte med håndkleet på hodet i tjue minutter og la det tørke litt mer før jeg setter i hårkuren , for er fortsatt fuktig og småvått da og???? Sånn jeg har brukt hårkur hittill er å sjamponere, skylle, så sette meg i badekaret og klemme ut vann men ikke direkte tørke håret,også påføre hårkur mens jeg sitter i badekaret med dusjsstrålen av. Da er håret vått men ikke rennende. Men nå har jeg kjøpt to dyre kurer så vil jo gjøre det helt riktig Anonymkode: fc6aa...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #10 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja. Jeg vil forøvrig berømme AB for å gjenbruke en gammel tråd istedenfor å lage en ny. Gamle spørsmål er akkurat like brukbare som nye. Flere burde tenke på det. Takk hehe, ja enig! Tenkte på å opprette tråd men så ble jeg sikker på at jeg umulig kunne være den eneste i landet som lurte på det, så et kjapt google søk ledet meg til denne tråden. Fint å ikke spamme med så mye like tråder og spørsmål! Anonymkode: fc6aa...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå