Gå til innhold

Lufte underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte lufter dere underlivet? 

Jeg sover med truse, ellers ingenting, men tenker at det å nesten konstant gå rundt med noe som dekker underlivet er vel egentlig ikke så veldig bra? Det har vel litt behov for lufting det også, eller? 

Anonymkode: 97f1e...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover sjelden uten truse, syns det er ekkelt og klamt.  Undelivet mitt får luft hele dagen og natta da jeg bruker bommulstruser  sjelden bruker stramme klær.

• Liker 1
Skrevet

Så og si hver natt. Om du ikke er komfortabel med å ligge med rumpa bar, så er nattkjole ett godt alternativ.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Mystix skrev:

Sover sjelden uten truse, syns det er ekkelt og klamt.  Undelivet mitt får luft hele dagen og natta da jeg bruker bommulstruser  sjelden bruker stramme klær.

Jeg også bruker bomullstruser, men tenker jo at det beste må være å ikke ha på noe

4 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Så og si hver natt. Om du ikke er komfortabel med å ligge med rumpa bar, så er nattkjole ett godt alternativ.

Får ikke til å ha på noe når jeg sover, så går ikke med nattkjole. 

4 minutter siden, Mariell77 skrev:

Sover stort sett naken.

Men hvordan klarer du det? Er det ikke ubehagelig å ligge helt naken med alt rett på lakenet og dyna? Føltes det helt naturlig i starten, eller klarte du å venne deg til det? 

Skrevet

Sover alltid naken, tror at det er viktig å lufte tissen :fnise:

Anonymkode: 1672a...4fa

Skrevet

Setter meg hver dag ut et kvarters tid og skræver og lufter, mens jeg titter på hva naboene gjør.

Anonymkode: a6759...4ce

• Liker 3
Skrevet

liker ikke å sove naken. Liker ikke naken rumpe og underliv gnikkende rundt på lakenet. Sover uten truse i pysjbuksa da.

Anonymkode: cca9e...f6e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.11.2017 den 22.11):

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nå svaret jeg som en tredjepart.

Å sove naken er nydelig. Du har friheten til å bevege deg, det er akkurat passe temperatur, det er mykt mot sengetrekket, og det er fint og intimt om du har en sengepartner. Når eg må ha på klær pga besøk eller kulde så føler jeg at det gnisser og nærmest kveler meg.

Det gjør jeg også, men jeg føler ikke det så lenge jeg bare har på en vanlig truse. 

Jeg føler vel kanskje at jeg må beskytte underlivet litt. Man vet jo aldri hva av rusk og sånt som kan komme inn der hvis man sover naken. Nå hørtes det kanskje ut som om jeg sover i en haug av skit, det gjør jeg altså ikke, men det er bare noe med følelsen. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også bruker bomullstruser, men tenker jo at det beste må være å ikke ha på noe

Får ikke til å ha på noe når jeg sover, så går ikke med nattkjole. 

Men hvordan klarer du det? Er det ikke ubehagelig å ligge helt naken med alt rett på lakenet og dyna? Føltes det helt naturlig i starten, eller klarte du å venne deg til det? 

Har gjort det i så mange år at jeg husker nesten ikke om jeg trengte å venne meg til det.. Oppleves bare herlig, og mannen min sover også mye naken. Skifter ofte på senga, da jeg føler det er skitnere uten truse.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte lufter dere underlivet? 

Jeg sover med truse, ellers ingenting, men tenker at det å nesten konstant gå rundt med noe som dekker underlivet er vel egentlig ikke så veldig bra? Det har vel litt behov for lufting det også, eller? 

Ja, begynn å lufte så mye og ofte at du får urinveisinfeksjon. I Norge kler vi på oss vinterstid.

Anonymkode: 4db51...aa2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, begynn å lufte så mye og ofte at du får urinveisinfeksjon. I Norge kler vi på oss vinterstid.

Anonymkode: 4db51...aa2

Hva slags svar er dette? Det er vel ingen som snakker om å gå naken rundt ute i snøen?! 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg også, men jeg føler ikke det så lenge jeg bare har på en vanlig truse. 

Jeg føler vel kanskje at jeg må beskytte underlivet litt. Man vet jo aldri hva av rusk og sånt som kan komme inn der hvis man sover naken. Nå hørtes det kanskje ut som om jeg sover i en haug av skit, det gjør jeg altså ikke, men det er bare noe med følelsen. 

Det er nok bare en vanesak, det kommer ikke noe skit opp der og det er bare bra for underlivet sin naturlige flora forsvar å få luft.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.11.2017 den 22.23):

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bare en vanesak, det kommer ikke noe skit opp der og det er bare bra for underlivet sin naturlige flora forsvar å få luft.

Det er det jeg også tenker, så lurer på å begynne å prøve det ut. 

Skrevet

Sover uten truse. Får ikke noe skitt i underlivet, har da rent laken og legger meg ren. Ingen rusk og rask i seng eller på kropp altså. 

Anonymkode: 58f04...15a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg også tenker, så lurer på å begynne å prøve det ut. 

Gjør det du, alt som er uvant kan jo føles ubehagelig men det går sikkert fort over :)

Skrevet

Sover naken, har gjort det så lenge jeg kan huske. Går mye i kjoler og da bruker jeg ikke truse. Plages ikke med utflod og INGEN ser hva jeg har/ ikke har under kjolen, så musa får luftet seg nok. Hadde aldri klart å sove med truse.

Anonymkode: ff25f...1cf

Skrevet

Jeg bruker kun bomullsundertøy, og det puster , i motsetning til syntetisk stoff. Jeg bruker truser, og ikke g streng som strammer, så det er alltid luft der og ikke noe som stenges inne på en måte. 

Så lufter jeg jo underlivet etter en dusj når jeg slenger rundt i badekåpen et par timer. 

Anonymkode: ae26f...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...