AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Plages med strålende og stikkende smerter nedover bena, i korsryggen og hofter, Har vært i røntgen men ingen funn. Har vært i MR nå for hele ryggen for å finne årsak. Har også lammelser i ene ben, det svikter og jeg faller. Har tatt utallige prøver og undersøkelser, men ikke funnet noe graverende, bare små funn av forskjellige diagnoser, men ikke noe som indikerer at det er noe som forårsaker smertene og lammelsene. Har andre hatt disse symptomene og har noe å tilføye? Drittlei av å ha det sånn her! Anonymkode: 17d6d...db0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Har du tatt MR caput (hode)? Et familiemedlem fikk lammelser i venstre fot, og dette var godartet hjernesvulst. Hun ble helt frisk etter operasjon. Anonymkode: 7c46c...bb3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Fått svar på MR? Spinal stenose? Anonymkode: 13563...c4a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Jeg har samme greia, men ikke lammelse. Lammelse kan tyde på noe i ryggmargen.... isjias i klem. Jeg skal snart til MR. Imens går det i smertestillende, tøying og risting og gå litt... unngår å sittr, da blir jeg verre. Anonymkode: bb0b0...711
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 Hvordan har du det psykisk? Psykisk stress kan slå ut i lammelser. Tenkte bare å nevne dette for at du ikke skal låse deg til at det er noe somatisk. Anonymkode: 32221...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå