AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #21 Skrevet 17. november 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så lei av menn, de er så jævla overfladisk, Har vært tykk og da var det ingen som så to ganger på meg engang. Har slanket meg mange kilo og nå er jeg plutselig superpopulær! Menn glor på meg og kommer med komplimenter hele tiden, jeg blir overøst med oppmerksomhet og menn er helt ville etter meg. Jeg prøvde å legge på meg 15 kilo for å se, og det funket, Menn mistet interessen. Da slanket jeg meg igjen og nå er de ville igjen, Fy faen er det mulig å være mer overfladisk! Bare et par stykker har likt meg som både tykk og tynn. Men i snitt er menn noen overfladiske kryp. Til og med de skikkelige tykke og mindre pene begynner å legge seg etter meg når jeg er slank, men ikke når jeg er tykk, selv om de selv er tykke. Vil være alene for ever! Anonymkode: d1ece...39f Men er ikke dette en like overfladisk holdning? Du drar alle som synes du er attraktiv over en kam og dømmer de som overfladiske. Tenk om mange av de er mye mer enn bare førsteinntrykket? Anonymkode: 587ff...5b0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #22 Skrevet 17. november 2017 Kan skrive under på at dette stemmer. Jeg har en storesøster som er tynnere enn meg (ett års forskjell), men alle tror vi er eneggede tvillinger. Får stadigvekk høre at folk ikke kan se forskjell, vi er "prikk like" osv, men det er aldri jeg som blir bedt med ut på date, det er storesøsteren min, som er meget tynn (spiseforstyrrelse). Anonymkode: ba8a4...957
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #23 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann som har opplevd det samme andre veien. Når jeg var yngre, trent, drev aktivt sport så var jeg populær, opplevd til og med at mødre som var noen år eldre enn meg kunne glo på en måte som viste at de hadde lyst, selv mens de gikk med mann og barn. Senere har jeg gått opp en del i vekt på grunn av... vel, at jeg rett og slett har vært stresset, hatt for mye å drive på med på en gang, som har gjort meg deppa og gjort at jeg følt meg til dels mislykket. Med vektoppgang og litt mage forsvant også kvinners interesse. Nå er jeg begynt å trene igjen, for å få mer energi. For det er rart med det, å bevege for lite på seg gjør at man blir slapp, i mens det å slite ut kroppen gjør at man blir full av energi. Etter hvert som jeg er blitt trent igjen og fått bort en del fett så får jeg blikker fra damer igjen, har ingen problemer med å få kontakt med damer heller. Så ikke kom og si, "menn". Hele samfunnet er slik. Spør for øvrig lesbiske og homofile. Hele samfunnet er slik. Anonymkode: 6a136...dc9 Synes det du skriver stemmer. Uansett, så er ALLE tjent med å ta vare på helsa si😊💪🍓🌞 Anonymkode: 87880...af4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #24 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes mannen som lubben var mye hottere, manglet bare bittelitt mer definerte armmuskler og så er det drømmerkroppen Anonymkode: 00ae2...603 Enig Anonymkode: 2a2b6...950 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #25 Skrevet 17. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av menn, de er så jævla overfladisk, Har vært tykk og da var det ingen som så to ganger på meg engang. Har slanket meg mange kilo og nå er jeg plutselig superpopulær! Menn glor på meg og kommer med komplimenter hele tiden, jeg blir overøst med oppmerksomhet og menn er helt ville etter meg. Jeg prøvde å legge på meg 15 kilo for å se, og det funket, Menn mistet interessen. Da slanket jeg meg igjen og nå er de ville igjen, Fy faen er det mulig å være mer overfladisk! Bare et par stykker har likt meg som både tykk og tynn. Men i snitt er menn noen overfladiske kryp. Til og med de skikkelige tykke og mindre pene begynner å legge seg etter meg når jeg er slank, men ikke når jeg er tykk, selv om de selv er tykke. Vil være alene for ever! Anonymkode: d1ece...39f Deler ikke din erfaring. Jeg ble mye mer populær når jeg la på meg 15-20 kg. Nå kommer det selvfølgelig an på hva man i utgangspunktet veier, om man ligger i nedre eller øvre sjiktet av normalvektig. Men når jeg la på meg og fikk runde former og sikkert det mange vil kalle tykk, fikk jeg mye mer oppmerksomhet enn tidligere. Mulig det ikke var av samme type menn, men hvem bryr seg. Jeg har verdens fineste mann som elsker meg enten jeg er tykk eller tynn. Anonymkode: 7c4a4...171
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #26 Skrevet 17. november 2017 Jeg har veid 65 kilo på det meste og 50 på det laveste. Har fått menn uansett.. Nå veier jeg 53 (lav høyde). Vekt har lite å si, men helt klart føler jeg meg mest vel som slank. Anonymkode: 5779b...64c
s0la Skrevet 17. november 2017 #27 Skrevet 17. november 2017 Både menn og kvinner kan være sånn. Må innrømme jeg også mister interesse av noen som er overvektig, men da snakker vi veldig. Det gjelder førsteinntrykket i alle fall! Det skjer bare automatisk - man kan ikke tvinge på seg seksuell interesse/romantiske følelser for noen uansett om man vil eller ei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå