Gå til innhold

Menn er så overfladisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av menn, de er så jævla overfladisk, Har vært tykk og da var det ingen som så to ganger på meg engang. Har slanket meg mange kilo og nå er jeg plutselig superpopulær! Menn glor på meg og kommer med komplimenter hele tiden, jeg blir overøst med oppmerksomhet og menn er helt ville etter meg. Jeg prøvde å legge på meg 15 kilo for å se, og det funket, Menn mistet interessen. Da slanket jeg meg igjen og nå er de ville igjen,

Fy faen er det mulig å være mer overfladisk!

Bare et par stykker har likt meg som både tykk og tynn.

Men i snitt er menn noen overfladiske kryp. Til og med de skikkelige tykke og mindre pene begynner å legge seg etter meg når jeg er slank, men ikke når jeg er tykk, selv om de selv er tykke.

Vil være alene for ever!

Anonymkode: d1ece...39f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Prøvde å legge på meg 15 kilo igjen for å se".

Du trenger en hobby. Evt. en karriere du bryr deg mer om.

Anonymkode: 30c67...673

• Liker 11
Skrevet

Kilo er jo ofte langt mer enn bare det visuelle. Kan være indikator på dårlig kosthold, lite fysisk aktivitet osv osv.

Kan jeg få spørre hvor gammel du er? Min erfaring er at jo yngre vi menn er, jo mer overfladiske er vi.

• Liker 1
Skrevet

Dette er dessverre veldig sant. Mange menn er slik. Og så klager de selv på at ingen vil ha dem.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av menn, de er så jævla overfladisk, Har vært tykk og da var det ingen som så to ganger på meg engang. Har slanket meg mange kilo og nå er jeg plutselig superpopulær! Menn glor på meg og kommer med komplimenter hele tiden, jeg blir overøst med oppmerksomhet og menn er helt ville etter meg. Jeg prøvde å legge på meg 15 kilo for å se, og det funket, Menn mistet interessen. Da slanket jeg meg igjen og nå er de ville igjen,

Fy faen er det mulig å være mer overfladisk!

Bare et par stykker har likt meg som både tykk og tynn.

Men i snitt er menn noen overfladiske kryp. Til og med de skikkelige tykke og mindre pene begynner å legge seg etter meg når jeg er slank, men ikke når jeg er tykk, selv om de selv er tykke.

Vil være alene for ever!

Anonymkode: d1ece...39f

Jeg er mann som har opplevd det samme andre veien. Når jeg var yngre, trent, drev aktivt sport så var jeg populær, opplevd til og med at mødre som var noen år eldre enn meg kunne glo på en måte som viste at de hadde lyst, selv mens de gikk med mann og barn.

Senere har jeg gått opp en del i vekt på grunn av... vel, at jeg rett og slett har vært stresset, hatt for mye å drive på med på en gang, som har gjort meg deppa og gjort at jeg følt meg til dels mislykket. Med vektoppgang og litt mage forsvant også kvinners interesse.

Nå er jeg begynt å trene igjen, for å få mer energi. For det er rart med det, å bevege for lite på seg gjør at man blir slapp, i mens det å slite ut kroppen gjør at man blir full av energi. Etter hvert som jeg er blitt trent igjen og fått bort en del fett så får jeg blikker fra damer igjen, har ingen problemer med å få kontakt med damer heller.

Så ikke kom og si, "menn". Hele samfunnet er slik. Spør for øvrig lesbiske og homofile. Hele samfunnet er slik.

Anonymkode: 6a136...dc9

• Liker 6
Skrevet

Plystrer du på tykke menn da? Og glor du på dem med sultne blikk??? 

Anonymkode: 0dcd1...368

• Liker 6
Skrevet

Kan hende at det er andre ting enn utseendet som gjør at de trekker seg unna. Jeg ser da menn som er sammen med kvinner i alle former og fasonger når jeg er ute i det offentlige. 

For min del hadde jeg syntes det var avtennende om daten luftet holdningene du viser til, jeg referer til "menn er kryp". Generaliseringer og kjønnsdiskriminering er ikke min greie. Hadde backet unna relativt kjapt. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plystrer du på tykke menn da? Og glor du på dem med sultne blikk??? 

Anonymkode: 0dcd1...368

:laugh:

Skrevet

Kvinner er da ikke noe bedre der? Viser du like stor interesse for overvektige menn selv da TS? Jeg gjør ikke det. Noen kilo ekstra er helt ok, men begynner det å bli 15 kg overvekt er det lite aktuelt. Der er jeg helt ærlig. Jeg har selv en aktiv livstil, det må han også ha. Stor overvekt passer ikke inn der.

Vi er mennesker er fra naturens side programert etter å se etter sunne og friske partnere. Så overfladisk eller ei, vil nok mennesker som utstråler dette ha et fortrinn hos det motsatte kjønn.

Når det er sagt så ser jeg da mennesker i alle fasonger som har funnet seg partnere, så jeg syns det er minst like overfaldisk av deg å dømme alle menn ut fra din lille erfaring.

Anonymkode: 1a94d...b68

Skrevet
30 minutter siden, yeans skrev:

Dette er dessverre veldig sant. Mange menn er slik. Og så klager de selv på at ingen vil ha dem.

Som så ofte, så går dette også begge veier. Hva slags menn snur du deg etter på gata, og hva med deg TS?

Jeg var også lubben tidligere. I 20 åra var det mye uteliv, lite trening og ofret ikke kostholdet en tanke. Oppmerksomheten fra det motsatte kjønn var så og si fraværende. Nå som litt eldre trener jeg regelmessig og spiser generelt bra, og har fått av de overflødige kiloene. Det er en helt annen verden. Jeg kan garantere deg med 100% sikkerhet at kvinner er minst like overfladiske på kropp og utseende som menn. Sånn er det bare. Man spiser helst det man synes er godt, man gjør helst ting man liker å gjøre, og man tiltrekkes mennesker man synes ser bra ut. Tiltrekning mot en person kan absolutt vokse over tid, basert på mange ulike faktorer og ikke kun utseende, men skal man være en magnet på menn/kvinner, så er det noen standarder som gjelder for brorparten av befolkningen. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Påkrevd skrev:

Som så ofte, så går dette også begge veier. Hva slags menn snur du deg etter på gata, og hva med deg TS?

Jeg var også lubben tidligere. I 20 åra var det mye uteliv, lite trening og ofret ikke kostholdet en tanke. Oppmerksomheten fra det motsatte kjønn var så og si fraværende. Nå som litt eldre trener jeg regelmessig og spiser generelt bra, og har fått av de overflødige kiloene. Det er en helt annen verden. Jeg kan garantere deg med 100% sikkerhet at kvinner er minst like overfladiske på kropp og utseende som menn. Sånn er det bare. Man spiser helst det man synes er godt, man gjør helst ting man liker å gjøre, og man tiltrekkes mennesker man synes ser bra ut. Tiltrekning mot en person kan absolutt vokse over tid, basert på mange ulike faktorer og ikke kun utseende, men skal man være en magnet på menn/kvinner, så er det noen standarder som gjelder for brorparten av befolkningen. 

Jeg personlig? Jeg snur meg ofte etter store, tynne, fete, lange, små og smale. Faktisk har ingen av de vært slike muskelbunter med antydning til sixpack. Jeg er mest fasinert av ansikter og måten disse mennene betrakter meg. Åpne vennlige og ikke dømmende blikk skårer mest. 

Hva ts gjør har jeg ingen aning om.

Skrevet
4 minutter siden, yeans skrev:

Jeg personlig? Jeg snur meg ofte etter store, tynne, fete, lange, små og smale. Faktisk har ingen av de vært slike muskelbunter med antydning til sixpack. Jeg er mest fasinert av ansikter og måten disse mennene betrakter meg. Åpne vennlige og ikke dømmende blikk skårer mest. 

Hva ts gjør har jeg ingen aning om.

Så bra, da er det håp for noen,men kom ikke her og si at dette er en generell holdning, hverken blant menn eller kvinner. Hvilken versjon av disse menneskene ville fått mest oppmerksomhet på stranda? Med noen unntak, så er jeg ganske sikker på svaret:) Nå skal det sies at ingen av disse er uattraktive (synes jeg), men jeg vet hvor mitt blikk (og de fleste andres) hadde festet seg lengst. 

fat-vs-muscle-woman-transformation.jpg

hqdefault-2.jpg

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Påkrevd skrev:

Så bra, da er det håp for noen,men kom ikke her og si at dette er en generell holdning, hverken blant menn eller kvinner. Hvilken versjon av disse menneskene ville fått mest oppmerksomhet på stranda? Med noen unntak, så er jeg ganske sikker på svaret:) Nå skal det sies at ingen av disse er uattraktive (synes jeg), men jeg vet hvor mitt blikk (og de fleste andres) hadde festet seg lengst. 

hqdefault-2.jpg

Hvor påstår jeg det?

Jeg hadde ikke sett etter han i sixpack hvertfall. 

Skrevet
2 timer siden, herremann skrev:

Kilo er jo ofte langt mer enn bare det visuelle. Kan være indikator på dårlig kosthold, lite fysisk aktivitet osv osv.

Kan jeg få spørre hvor gammel du er? Min erfaring er at jo yngre vi menn er, jo mer overfladiske er vi.

Hva har dette med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg var lubben da jeg var yngre og fikk lite oppmerksomhet, men det mye da jeg jeg gikk ned. Har faktisk ikke tenkt på at de er mer overfladiske enn oss av den grunn. Jeg er mye mer fornøyd når jeg føler meg vel. Jeg går ekstra inn for å se bra ut, smiler mer og tilfreds med meg selv. Kan det være at du utstråler mer glede og sunnhet som også gir deg mer oppmerksomhet? Kan hende du ble mye flottere av å gå ned også? Kanskje du kledde akkurat det best? Vet ikke jeg.  Men syns ikke det er så overfladisk. Du faller vel mer i smak som slank da. Ikke noe å henge seg for mye opp i det vel. Eller er det skryt i forkledning? "Uff , slanket meg og alle menn ville plutselig ha meg. Syns de er overfladiske jeg som ikke likte meg som tyngre" 

Du kan bare legge på deg igjen, Men du vil sikkert si at du gjorde det først og fremst pga helsa, og det er vel så bra det. Men sier det seg ikke selv at et sunt menneske ser mer attraktiv ut? Ikke for at alle tyngre ikke gjør det, men det handler om preferanser som alt annet.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, yeans skrev:

Hvor påstår jeg det?

Jeg hadde ikke sett etter han i sixpack hvertfall. 

Jeg sier ikke at du påstår noenting, jeg:) Jeg ser du skriver at du ikke ser på noen med sixpack, og det er jo suverent med alle uten sixpack. Men tråden handler om det å være overfladisk generelt sett. 

Skrevet
2 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jeg sier ikke at du påstår noenting, jeg:) Jeg ser du skriver at du ikke ser på noen med sixpack, og det er jo suverent med alle uten sixpack. Men tråden handler om det å være overfladisk generelt sett. 

Altså, jo indirekte gjorde du jo det med denne kommentaren: Så bra, da er det håp for noen,men kom ikke her og si at dette er en generell holdning, hverken blant menn eller kvinner. 

Skrevet

Ikke heng deg opp i hvor mye oppmerksomhet du får. Finn din trivselsvekt og klesstil. Finn deg selv og selvsikkerhet. 

Det skinner igjenom som din utstråling. Og du vill automatisk bli lagt merke til. Der er ikke sikkert du trekker de mest overfladiske mennene. Men de som ser deg og tar kontakt. er desto mer interisert i den du virkelig er! Da har du en mye større mulighet til å finne et varig forhold. Og få et langt og lykkelig forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg har ikke tenkt til å starte krig over ordformuleringer her. Se hva små filleting kan utløse i tråden om julemat:fnise: Se på hvem du vil, så gjør jeg det samme. Så håper vi at alle finner noen de liker til slutt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er da ikke noe bedre der? Viser du like stor interesse for overvektige menn selv da TS? Jeg gjør ikke det. Noen kilo ekstra er helt ok, men begynner det å bli 15 kg overvekt er det lite aktuelt. Der er jeg helt ærlig. Jeg har selv en aktiv livstil, det må han også ha. Stor overvekt passer ikke inn der.

Vi er mennesker er fra naturens side programert etter å se etter sunne og friske partnere. Så overfladisk eller ei, vil nok mennesker som utstråler dette ha et fortrinn hos det motsatte kjønn.

Når det er sagt så ser jeg da mennesker i alle fasonger som har funnet seg partnere, så jeg syns det er minst like overfaldisk av deg å dømme alle menn ut fra din lille erfaring.

Anonymkode: 1a94d...b68

Jeg liker veldig godt kraftige lubne menn :) Foretrekker dem ovenfor tynne/godt trente menn.

Selv har jeg fått like mye oppmerksomhet som da jeg i følge bmi hadde lett fedme, da jeg var overvektig og nå når jeg er normalvektig. Så for min del har ikke vekt hatt noe å si for oppmerksomheten. Det jeg tror når kvinner/menn opplever å få mindre oppmerksomhet når de er overvektige er kanskje utstrålingen? Gjerne de har en bedre, lykkeligere og mer imøtekommende utstråling om de har gått ned i vekt, fordi de selv føler seg bedre? Mens når de var overvektige påvirket det negativt utstrålingen, fordi de ikke selv var fornøyd?

25 minutter siden, Påkrevd skrev:

hqdefault-2.jpg

Jeg synes mannen som lubben var mye hottere, manglet bare bittelitt mer definerte armmuskler og så er det drømmerkroppen:wow:

Anonymkode: 00ae2...603

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...