Gå til innhold

Linser: Hvor er det billigst og best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å gå fra briller til linser. Men skjønner at jeg må ta en ny synstest for linser, fordi det ikke er samme styrke som på brillene?

Første synstest og briller kjøpte jeg via Specsavers, bare fordi det er nærmest her jeg bor. Men er det anfre billige nettbutikker/kjeder, med like bra kvalitet?

Anonymkode: 77a45...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvaliteten er god på stort sett alle linser i dag, men komfort på dineøyne kan variere fra mine eller andres så det er veldig greit i allefall å teste hos en optiker da de ofte har tilbud om å prøve ulike typer fra ulike merker osv. Og så har de fleste muligheter for å tegne abonemang på linser slik at de kommer hjem i postkassen, disse ab inkluderer ofte tester og oppfølging - noe du ikke får om du handler på nett osv..

Lesway for eksempel er godt kjent og jeg har handlet der selv, har også handlet hos andre og finner at det er lite forskjell i pris egentlig på normal bruk og som sagt er kvaliteten på linsene den samme da man gjerne bestiller samme merke.

Jeg foretrekker å handle lokalt da jeg ønsker ha mulighet for hjelp dersom jeg trenger det og jeg ønsker beholde tilbudet i mitt nærmiljø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...