Gå til innhold

Gutter dumper meg etter de kommer i munnen min?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette er ganske sykt men faktisk et faktum.

Det begynner alltid med at jeg og en gutt dater og har sex. Alt går fint, bra kjemi og gutten er alltid veldig på og sender meldinger om å møtes osv. Jeg liker å alltid eskalere sexen litt hver gang for å gjøre det litt spennende og nå etter noen uker med sex tenkte jeg at jeg skulle suge han og faktisk la han komme i munnen min.

Problemet er at seriøst hver gang jeg gjør dette (har skjedd sånn 4 ganger med 4 gutter nå!) så tar de betydelig avstand fra meg..! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette alltid skjer.. virker som en syk forbannelse over meg. Jeg vil jo bare gi dem noe godt?? Trodde de da ville satt mer pris på meg....?

For å gjøre det klart, jeg er attraktiv og flink i senga (hehe), men dette begynner å bli latterlig.

Har googlet litt rundt, og folk sier at mange gutter mister respekt for jenta om de lar dem komme i munnen deres eller om jenta er litt vill i senga... det er jo helt bakmål, de burde jo bare sette pris på det??

 

Har andre opplevd det her? Hvorfor skjer dette for fjerde gang???

Anonymkode: 172be...f68

Du dater feil gutter

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol de fleste suger vel pikk for å tilfredstille mannen, ikke seg selv :fnise:

Anonymkode: 172be...f68

"Jeg liker å gi blowjobs og jeg vil jo gi det til han for å vise at jeg liker han! Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer..."

Tenker på denne kommentaren jeg ^_^ Jeg får ikke tilfredsstillelse ved å suge bare for å ha det sagt 
:edie: Kan godt gjøre det for typen sin del etter litt (masse) å drikke :P 

Anonymkode: 8254e...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke i det minste vente litt til dere har blitt sammen før du suger en mann da? Samme om du liker det. Hold deg litt. Tenk om han faktisk driver og puler rundt. Er det ikke litt kvalmt å suge en du ikke kjenner i det hele tatt? Dømmer ikke. Men jeg skjønner virkelig ikke at noen klarer å gå ned på en de ikke kjenner. Det er for meg noe jeg venter med til vi faktisk er sammen og vært det en liten stund. Men det er meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende dere har helt forskjellige forventninger til relasjonen, og at de etter noen uker har fått det de ville ha, mens du er ute etter noe mer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å gi blowjobs og jeg vil jo gi det til han for å vise at jeg liker han! Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer...

TS

Anonymkode: 172be...f68

Ok. Der avslørte du deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Men jeg skjønner virkelig ikke at noen klarer å gå ned på en de ikke kjenner. Det er for meg noe jeg venter med til vi faktisk er sammen og vært det en liten stund.  

Really?

Jeg tror faktisk aldri jeg har ligget med noen uten at vedkommende har gitt oral først... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MaxxMekker skrev:

Really?

Jeg tror faktisk aldri jeg har ligget med noen uten at vedkommende har gitt oral først... 

Ja, virkelig! Virkelig.  Er det så rart egentlig? Å gå ned på hvem som helst ukjent menneske er ikke noe for meg. Men som sagt, det er meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja, virkelig! Virkelig.  Er det så rart egentlig? Å gå ned på hvem som helst ukjent menneske er ikke noe for meg. Men som sagt, det er meg. 

Alle er forskjellige 😀

Men har liksom alltid syntes det er så greit å bare vippe den ut av smekken og motta service når det passer seg. Litt mer styr med et ligg. En bj kan gjennomføres nær sagt hvor det måtte være. Lite forpliktende er det og. Litt utvidet klining bare 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Alle er forskjellige 😀

Men har liksom alltid syntes det er så greit å bare vippe den ut av smekken og motta service når det passer seg. Litt mer styr med et ligg. En bj kan gjennomføres nær sagt hvor det måtte være. Lite forpliktende er det og. Litt utvidet klining bare 😂

Skjønner at det er det mange foretrekker. Men for meg så er ikke det noe jeg takler å gjøre med en jeg ikke kjenner. Liker ikke tanken på å ha kjønnsorgan i munnen som kanskje nettopp har vært i en annen kvinne. Samma om han har vasket den, men jeg takler sånt dårlig 😊 Men nå har jeg vært i forhold i 14 år og nysingel.  Skulle jeg møte en så blir det ikke sex før jeg er sikker på vedkommende. Ons kommer ikke på tale. Gjort det en gang. Ikke noe for meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sært ass, det her skjedde meg også nå nylig. Kan hende det var noe annet som gjorde at han stakk, men har tenkt mye på akkurat det her. 

Anonymkode: 73070...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.

snapchattet med en fyr over lengre tid, og det var ikke måte på hvor mye dirty talk d var på han. Så møttes vi, hadde sex på tredje date. På fjerde stilte jeg meg opp og ville bli tatt bakfra, og etterpå tok jeg den i munnen.... Han har vært så rar etterpå. Svarer nesten ikke på snap lengre og har blitt helt avisende. Trodde han likte at jeg var litt vill og gal...Får aldri svar på hva som gikk galt !

Anonymkode: 0e522...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

samme her.

snapchattet med en fyr over lengre tid, og det var ikke måte på hvor mye dirty talk d var på han. Så møttes vi, hadde sex på tredje date. På fjerde stilte jeg meg opp og ville bli tatt bakfra, og etterpå tok jeg den i munnen.... Han har vært så rar etterpå. Svarer nesten ikke på snap lengre og har blitt helt avisende. Trodde han likte at jeg var litt vill og gal...Får aldri svar på hva som gikk galt !

Anonymkode: 0e522...e7c

Tatt bakfra først og så i munnen? Håper du mener vaginalt først der. Jeg gamer, så jeg snakker mer med menn enn med damer i min hverdag (nesten trist jeg vet, men man får innsyn!! :) ), og en av de største turnoffene for menn er at damene suger de etter rektumsex. De er som regel i øyeblikket når det skjer, men når de tenker på saken uten "kåthjerne" får de skikkelig turnoff. 

En annen løsning er at han fikk det han ville. 

Anonymkode: 8254e...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og har litt blandede følelser rundt å komme i munnen på dama. Det er veldig søtt å gjøre det for meg, men samtidig føler jeg at hun fornedrer seg, og kanskje egentlig synes det er ekkelt. Litt trist. 

Uansett synes jeg kanskje det ville vært lurt å vente med akkurat sånne ting til litt lenger ute i forholdet. Man vil jo gjerne se på dama som en slags prinsesse i starten i alle fall. Hvis hun vil gi alt litt lenger ute i forholdet, så er ingen ting bedre enn det. Da blir det mer en slags kjærlighetserklæring. 

Jeg snakker bare for meg selv, og ser jo selv at jeg overtenker en smule. Tipper mange ikke har noe problem med det i det hele tatt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hvordan du kan tro jeg er en gutt på 12 år? Hva slags vinkling ville det vært? Jeg er en jente på 26 år

TS

Anonymkode: 172be...f68

De gutta du roter deg bort i virker veldig mentalt umodne, og muligens er der problemet ligger. 

At de kutter ut etter munnutløsning høres ut som en tilfeldighet, men hvis du leser om adferdsanalyse og belønninger så lærer man der at for å holde brukeren ivrig så skal man bare gi små belønninger (fem peanøtter , ikke en hel neve). Får de alt på en gang så blir de ikke gående sultne, og da er suget etter belønning sterkere.

Det høres ut som disse guttene rett og slett vil ha full pakke av flest mulige jenter for å kunne skryte seg imellom, og at du vanker i slikt uheldig miljø. Du er krysset av på lista deres, så den jobben er fullført.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg er mann og har litt blandede følelser rundt å komme i munnen på dama. Det er veldig søtt å gjøre det for meg, men samtidig føler jeg at hun fornedrer seg, og kanskje egentlig synes det er ekkelt. Litt trist. 

Uansett synes jeg kanskje det ville vært lurt å vente med akkurat sånne ting til litt lenger ute i forholdet. Man vil jo gjerne se på dama som en slags prinsesse i starten i alle fall. Hvis hun vil gi alt litt lenger ute i forholdet, så er ingen ting bedre enn det. Da blir det mer en slags kjærlighetserklæring. 

Jeg snakker bare for meg selv, og ser jo selv at jeg overtenker en smule. Tipper mange ikke har noe problem med det i det hele tatt. 

Takk! Jeg er imponert! 

Anonymkode: 8254e...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
18 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg er mann og har litt blandede følelser rundt å komme i munnen på dama. Det er veldig søtt å gjøre det for meg, men samtidig føler jeg at hun fornedrer seg, og kanskje egentlig synes det er ekkelt. Litt trist. 

Uansett synes jeg kanskje det ville vært lurt å vente med akkurat sånne ting til litt lenger ute i forholdet. Man vil jo gjerne se på dama som en slags prinsesse i starten i alle fall. Hvis hun vil gi alt litt lenger ute i forholdet, så er ingen ting bedre enn det. Da blir det mer en slags kjærlighetserklæring. 

Jeg snakker bare for meg selv, og ser jo selv at jeg overtenker en smule. Tipper mange ikke har noe problem med det i det hele tatt. 

 

6 minutter siden, I Grosny skrev:

De gutta du roter deg bort i virker veldig mentalt umodne, og muligens er der problemet ligger. 

At de kutter ut etter munnutløsning høres ut som en tilfeldighet, men hvis du leser om adferdsanalyse og belønninger så lærer man der at for å holde brukeren ivrig så skal man bare gi små belønninger (fem peanøtter , ikke en hel neve). Får de alt på en gang så blir de ikke gående sultne, og da er suget etter belønning sterkere.

Det høres ut som disse guttene rett og slett vil ha full pakke av flest mulige jenter for å kunne skryte seg imellom, og at du vanker i slikt uheldig miljø. Du er krysset av på lista deres, så den jobben er fullført.

Jeg tror dere begge har rett. Og jenter bør lære seg at de ikke vinner en manns hjerte via senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

6 minutter siden, canacas skrev:

 

Jeg tror dere begge har rett. Og jenter bør lære seg at de ikke vinner en manns hjerte via senga. 

Enig. 

Det er så mye mer som spiller inn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, I Grosny said:

At de kutter ut etter munnutløsning høres ut som en tilfeldighet, men hvis du leser om adferdsanalyse og belønninger så lærer man der at for å holde brukeren ivrig så skal man bare gi små belønninger (fem peanøtter , ikke en hel neve). Får de alt på en gang så blir de ikke gående sultne, og da er suget etter belønning sterkere.

Tror du skal roe ned på å blande inn en slik bruk av atferdsanalyse i dette tilfellet. Hilsen en med master i komplekse systemer ;) 

Anonymkode: 9f6f3...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal roe ned på å blande inn en slik bruk av atferdsanalyse i dette tilfellet. Hilsen en med master i komplekse systemer ;) 

Anonymkode: 9f6f3...01a

Er det noe faglig feil med det jeg skrev?

Denne typen psykologi har jeg forresten inntrykk av at er ett element i PUA (pick up artist)-filosofien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...