Gå til innhold

Hjelp meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg våknet i dag tidlig med vondt i det høyre øret. Jeg får vondt bare jeg kommer borti det. Jeg klarer å bøye det venstre øret mitt helt fint, imens det høyre kan jeg bare bøye noen millimeter før det ikke går mer. Det er helt stivt, og jeg får sterke smerter da jeg prøver å bøye det. :( Det klør også en del. Det er ikke rødt eller hovent. Har jeg kanskje ligget feil? Litt hjelp?

Anonymkode: fe6dc...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

infeksjon?

Anonymkode: 24c5b...88a

Skrevet

Lege

Anonymkode: 2aebd...1f6

Skrevet (endret)

.

Endret av tuvamatheaoe
Skrevet
14 minutes ago, AnonymBruker said:

infeksjon?

Anonymkode: 24c5b...88a

har tenkt litt på det. Skal sjekke det ut

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Lege

Anonymkode: 2aebd...1f6

Jeg er jo 14 år da. Skal ta det opp med foreldrene mine. De har jo gått ifra hverandre, så tar det opp med mamma da jeg skal til hu.

Skrevet

Høres ut som ytre ørebetennelse. Jeg har nylig hatt det samme og kjenner meg igjen i symptomene. Ene legen dro meg faktisk i øret for å teste om det gjorde vondt, for det var en måte å se på om det var ytre ørebetennelse. I tillegg klødde det sinnsykt mye. Anbefaler deg å gå til legen så fort så mulig, for ytre ørebetennelse kan man få antibiotikadråper som man drypper i øret og som er effektivt. Uten dette vil det bare bli verre. Jeg fikk etterhvert dotter i øret etc. og det gjorde bare sinnsykt vondt. 

Skrevet
Just now, missmcbeal said:

Høres ut som ytre ørebetennelse. Jeg har nylig hatt det samme og kjenner meg igjen i symptomene. Ene legen dro meg faktisk i øret for å teste om det gjorde vondt, for det var en måte å se på om det var ytre ørebetennelse. I tillegg klødde det sinnsykt mye. Anbefaler deg å gå til legen så fort så mulig, for ytre ørebetennelse kan man få antibiotikadråper som man drypper i øret og som er effektivt. Uten dette vil det bare bli verre. Jeg fikk etterhvert dotter i øret etc. og det gjorde bare sinnsykt vondt. 

Ja, (var jeg som skrev innlegget) nå er det veldig rødt, og klarer så vidt å bøye det. Det svir og klør. Får veldig vondt i hodet. Snakket med mamma nå, hun sa at hvis det ikke blir bedre så må jeg dra til legen. Håper det ikke er betennelse. 😬

Skrevet
Akkurat nå, tuvamatheaoe skrev:

Ja, (var jeg som skrev innlegget) nå er det veldig rødt, og klarer så vidt å bøye det. Det svir og klør. Får veldig vondt i hodet. Snakket med mamma nå, hun sa at hvis det ikke blir bedre så må jeg dra til legen. Håper det ikke er betennelse. 😬

Jepp, jeg hadde stikkende smerter i hodet av det også. Prøv å ikke ta så mye på det, det gjør det bare verre. Høres lurt ut å ta en tur til legen! Kjedelig med betennelse, men heldigvis får en gode medisiner for det. God bedring!

Skrevet (endret)

Ja, tusen takk for hjelpen!

Endret av tuvamatheaoe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...