AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Jeg har konstant hvit, tykk utlod som kan minne om bodylotion. Verken klør eller lukter men kan oppleve det som mye utflod til tider. Leste at dette kan være utflod man har når man ikke har eggløsning, og da jeg går på p piller (loette) lurer jeg på om dette er grunnen til utfloden? Utfloden kan av og til sitte fast i skjeden og jeg kan "dra" den ut med en finger. Anonymkode: 5d4ec...80a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Gravid? Sopp? Anonymkode: 05607...823
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gravid? Sopp? Anonymkode: 05607...823 Er ikke gravid og har ingen kløe, kan klø litt av og til men ikke mye. Har aldri hatt sopp så vet ikke hvordan det føles Anonymkode: 5d4ec...80a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Hvor lenge har du hatt det? Noen kan ha dette hele tiden, over år, uten at det er noe unormalt med det. Dersom det har kommet nylig, er det en annen sak. Anonymkode: 57786...a39
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke gravid og har ingen kløe, kan klø litt av og til men ikke mye. Har aldri hatt sopp så vet ikke hvordan det føles Anonymkode: 5d4ec...80a Vel. Enten så må du til lege/gynekolog og få tatt prøver eller så må du starte med å anta at det er sopp, ubalanse eller bakteriell vaginose. Ut fra dine symptomer: få en soppkur på apoteket. Følg instruksene. Gå til lege om du ikke etter 3-4 dager er bedre. Sopp klør ikke i den formen du tenker på. Sopp er ikke insektsbitt. Det medfører i første omgang marginalt mer irritert hud enn ellers. Og ingen øvrige symptomer. Mulig grøtet utflod og lett sporadisk kløe når du har hatt det en stund. Anonymkode: ca8f0...abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå