Gjest Melk Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Noen som vet hvor på nett jeg kan finne ut om priser og ruter for TGV? Skal fra Paris til Bordeaux.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Jeg pleier å bruke www.ns.nl uansett hvor jeg skal med tog. Funker kjempebra! Nå kan jeg nederlandsk, men jeg tror siden kan leses på engelsk også. Lykke til, og god tur!!
Gjest Melk Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Takk! Klarte ikke helt å bruke tgv-linken, fikk bare beksjed uansett at jeg måtte prøve annen dag.
Gjest Melk Skrevet 30. januar 2005 #6 Skrevet 30. januar 2005 Det samme skjedde med den andre linken... Ingen som har noe info de kan gi mht hva man må regne med å betale for tur/retur Bordeaux fra Paris? Må man bestille i forkant, eller kan man bestille på stasjonen?
Gjest annema Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 http://www.lonelyplanet.com/travel_service...s/trvl_rail.cfm Vil tro du kan fa litt info her også. Ellers så la jeg en link til deg i det andre innlegget ditt ("Hvordan legger dere opp reiser")
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå