AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Hei. har dirtysnappet en stund med jenter mellom 16-18 år. er 18 selv. Angrer fælt nå. Har spurt en del om å snakke dirty eller normalt og sier de at de ikke vil snakke dirty, forstår jeg dette og samtalen dør ut. Sender aldri til de som ikke vil. Er en stund siden jeg sist dirtysnappet men er redd for å bli anmeldt... Anonymkode: 1013b...c7f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Ja du burde være redd for å både bli anmeldt, og å aldri få deg kjæreste eller kone. Hvem faen vil ha en fyr som har vist pikken sin til halve Norge?! Anonymkode: f5251...490 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du burde være redd for å både bli anmeldt, og å aldri få deg kjæreste eller kone. Hvem faen vil ha en fyr som har vist pikken sin til halve Norge?! Anonymkode: f5251...490 Vet dette var dumt. Gjorde det da jeg var 17. Har gjort det en gang siden jeg var 18. Aldri mer! angrer sånn. sente aldri til de som ikek ville ha Anonymkode: 1013b...c7f
eksentrisk Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Her må du ta et oppgjør med deg selv. Hva slags fyr vil du være? Ikke bare er det ulovlig, men du kan også bli gjenkjent eller outet på noen måte. Å bli kalt pedofil ødelegger liv. Klarer du ikke ta deg sammen må du prate med noen om det. Det finnes spesialister for slikt. Ikke snakk med unge jenter på Snapchat. Det er det ingen som helst grunn til at du skal gjøre. Det er ekkelt. 3
Fredd99 Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 6 timer siden, eksentrisk skrev: Her må du ta et oppgjør med deg selv. Hva slags fyr vil du være? Ikke bare er det ulovlig, men du kan også bli gjenkjent eller outet på noen måte. Å bli kalt pedofil ødelegger liv. Klarer du ikke ta deg sammen må du prate med noen om det. Det finnes spesialister for slikt. Ikke snakk med unge jenter på Snapchat. Det er det ingen som helst grunn til at du skal gjøre. Det er ekkelt. Har tatt meg sammen og skal ALDRI gjøre det igjen. Har lært leksa nå...
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #6 Skrevet 19. november 2017 Veldig strenge med stakker gutten. Tviler på det blir anmeldelse og jalfal at det blir en sak. Men det fins heilt sikkert plasser du kan vise fram penisen og fortelle folk la du tenke på låvlig Anonymkode: 3e443...370
Lano-mannen Skrevet 19. november 2017 #7 Skrevet 19. november 2017 På 15.11.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev: Hei. har dirtysnappet en stund med jenter mellom 16-18 år. er 18 selv. Angrer fælt nå. Har spurt en del om å snakke dirty eller normalt og sier de at de ikke vil snakke dirty, forstår jeg dette og samtalen dør ut. Sender aldri til de som ikke vil. Er en stund siden jeg sist dirtysnappet men er redd for å bli anmeldt... Anonymkode: 1013b...c7f Jeg er mest kjent for oppsøke villa-strøk hvor piker kjemmer håret sitt i speilet i håp om at de skal se min glinsende overkropp i bakgrunnen når jeg tar pull ops. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. november 2017 #8 Skrevet 19. november 2017 Alle gjør fra tid til annen dumme ting, særlig når de er unge. Fornuftige folk lærer av sine egne feil, og du virker å være i denne gruppen. Dersom du ikke har sendt til jenter yngre enn 16, kan ingen beskylde deg for pedofili. Det du har gjort, er ikke bra dersom du ikke aktivt ble spurt om å sende bilder. Det KAN hjelpe både deg og mottakerne dersom du sender de en unnskyldning og forsikrer om at du har lært av egne feil. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå