Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Målte tykkelsen på penisen min i ste med målebånd. Målte ved roten, midt på, under penishode og regnet snittet. Endte opp på 17,8 cm i omkrets. Som jeg har forstått så er dette en del over snittet. Men er det litt i tykkeste laget for de fleste? Vet det kan komme ut barn der nede liksom, men det er ikke behagelig. 

Anonymkode: 5cb6e...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Målte tykkelsen på penisen min i ste med målebånd. Målte ved roten, midt på, under penishode og regnet snittet. Endte opp på 17,8 cm i omkrets. Som jeg har forstått så er dette en del over snittet. Men er det litt i tykkeste laget for de fleste? Vet det kan komme ut barn der nede liksom, men det er ikke behagelig. 

Er nok i tykkeste laget for flertallet. Men som sagt skal det jo komme ut et barn der nede så er derfor ikke umulig. 

Skrevet

Ja det er tykt. Jeg elsker store peniser men det der hadde nok gjort vondt. Men diggvondt da ;) så jeg hadde tatt den liksom. 

Anonymkode: 59ded...913

Skrevet

Ja ja det er mye en kan bruke målebånd til.

Anonymkode: c523e...b47

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er tykt. Jeg elsker store peniser men det der hadde nok gjort vondt. Men diggvondt da ;) så jeg hadde tatt den liksom. 

Hva er snittet på i Norge?

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er snittet på i Norge?

Aner ikke, du finner sikkert noen undersøkelser om du googler 

Skrevet

om du har samme lengde som en vanlig penis så er din 100% større enn snittet. Volum på 150 vs 300 for deg.
Håper inderlig du har målt feil, for din egen del.

Skrevet

Håper for alle fremtidige kvinners skyld at du har målt feil. 

Hva var alle målene du tok? 

Anonymkode: 086ca...9cf

Skrevet
8 minutter siden, herremann skrev:

om du har samme lengde som en vanlig penis så er din 100% større enn snittet. Volum på 150 vs 300 for deg.

100% større = dobbelt så mye. Det stemmer ikke, for snittet ligger ikke på 8 cm i omkrets. (heldigvis)

Skrevet (endret)
31 minutes ago, AnonymBruker said:

100% større = dobbelt så mye. Det stemmer ikke, for snittet ligger ikke på 8 cm i omkrets. (heldigvis)

la oss si en gj.snittspenis er 15 lang og 12.5 tykk.
V = \pi \cdot r^2 \cdot h

radius av 12.5 er 3.98 = 746

radius av 17.8 er 5.66 =  1508

om min matematikk er gal så rett meg gjerne. Er blitt ganske mange år siden sist jeg regna på volum.
edit: justerte regnestykket mitt.
Endret av herremann
Skrevet

Du er heldig og vil ikke ha noen problemer med å fa damer. Noen er heldige andre ikke. Livet er ikke alltid rettferdig, men det er ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for, bare nyt det.

Anonymkode: 9a3eb...d26

Skrevet
På 15.11.2017 den 21.24, herremann skrev:

Har ikke målt lengde, men ca 2 kvinnehender rundt skaftet antar jeg. Vel og merke målte jeg omkrets (hele veien rundt skaftet), ikke diameter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...