Gå til innhold

Ang penisstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun hatt sex med fire stykker i løpet av livet mitt,jeg er ei jente på 20 år. Alle i et kjæresteforhold eller kjæresterelasjon. Kjæresten min gjennom 3 år har jeg hatt desidert best sex med, han er også den eneste som har fått meg til å komme. vi er veldig åpne med hverandre om alt,og her om dagen tullet vi litt og stilte hverandre personlige spørsmål om oss selv, mest på tull for å sjekke hvor godt vi kjente hverandre. Det kom da frem at han "bare" har 12 centimeter lang penis. Ikke at jeg bryr meg om det, men jeg trodde virkelig den var hvert fall 15! Jeg synes den er stor,tror ikke jeg kunne hatt noe større uten at det hadde blitt vondt.. Jeg har kanskje dårlig øyemål da.

Nå sitter jeg og stusser VELDIG over de som mener at 12 cm er for lite, at de ville dumpet menn med så "liten", og gutter som spør i hytt og pine om penisen deres er for liten når den er 15 cm her på KG. nei,den er ikke for liten! det er normalt! Eksen min hadde 9 cm i erigert tilstand,fungerte fint den også selv om den var under snittet,vi hadde god sex.det er greit å ha preferanser, men det er så ufint med jenter som latterliggjør helt gjennomsnittlige peniser og krever at gutta skal ha 20 cm +.hvordan ville dere jenter reagert om det var gutta som krevde noe med ditt underliv som du ikke hadde fått gjort noe med,sett bort i fra risikofylt operasjon? 

det jeg vil si med dette innlegget er bare at dere gutter som er i tvil, ikke vær det. selvtillit er sexy! dropp heller jentene som seriøst mener at penisstørrelsen avgjør om forholdet er liv laga, finn heller noen som godtar og liker deg som du er.

måtte bare skrive dette etter å ha vært på forumet en stund.

Anonymkode: 6345f...799

Mitt første kyss var på en fest som 19 åring med en ganske agressiv jente, men når hun da stakk hånda ned og kjente jeg bare hadde 13 cm så hoppet hun av fanget mitt og spurte om jeg hadde kysset noen før? Når jeg sa nei så sa hun at om det ikke hadde vært fordi at hun ikke hadde hatt sex på 2 uker og var kåt ville hun ikke brydd seg så mye men "jeg trenger å bli pult ikveld, ikke være lærer, du kan ikke kysse og eksen min hadde nesten 19 så jeg vil ikke føle særlig mye". Så hun ringte opp eksen og de endte opp med å ha sex på toalett. Hva som hadde skjedd begynte å spre seg rundt på festen og to venninner som kom bort til meg og sa de beklaget oppførselen hennes og at min første opplevelse gikk så dårlig, at hun hadde drukket litt for mye og tenkte ikke særlig over hva hun sa.  De viste hvor mye mobbing jeg hadde opplevd gjennom oppveksten, og sliter med veldig dårlig selvbilde. Jeg ville gråte fordi jeg hadde alltid mistenkt at størrelsen ville være et problem men holdt igjen da jeg ville ikke føle meg enda mindre mandig enn jeg allerede gjorde og forsatt gjør. Men klarte å holde igjen, de kunne nærmest høre hode mitt knake og før jeg fikk sagt ferdig ordene "min feil" protesterte de kraftig på det og sa om hun ikke hadde vært interessert så hadde hun bare kunnet sagt det, slike stygge kommentarer var unødvendig. Jeg har ikke kysset noen siden, men det er fint å høre at kjæresten din har en så forståelsesfull dame som ikke bryr seg.

Anonymkode: d0708...96b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...