AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Jeg har kun hatt sex med fire stykker i løpet av livet mitt,jeg er ei jente på 20 år. Alle i et kjæresteforhold eller kjæresterelasjon. Kjæresten min gjennom 3 år har jeg hatt desidert best sex med, han er også den eneste som har fått meg til å komme. vi er veldig åpne med hverandre om alt,og her om dagen tullet vi litt og stilte hverandre personlige spørsmål om oss selv, mest på tull for å sjekke hvor godt vi kjente hverandre. Det kom da frem at han "bare" har 12 centimeter lang penis. Ikke at jeg bryr meg om det, men jeg trodde virkelig den var hvert fall 15! Jeg synes den er stor,tror ikke jeg kunne hatt noe større uten at det hadde blitt vondt.. Jeg har kanskje dårlig øyemål da. Nå sitter jeg og stusser VELDIG over de som mener at 12 cm er for lite, at de ville dumpet menn med så "liten", og gutter som spør i hytt og pine om penisen deres er for liten når den er 15 cm her på KG. nei,den er ikke for liten! det er normalt! Eksen min hadde 9 cm i erigert tilstand,fungerte fint den også selv om den var under snittet,vi hadde god sex.det er greit å ha preferanser, men det er så ufint med jenter som latterliggjør helt gjennomsnittlige peniser og krever at gutta skal ha 20 cm +.hvordan ville dere jenter reagert om det var gutta som krevde noe med ditt underliv som du ikke hadde fått gjort noe med,sett bort i fra risikofylt operasjon? det jeg vil si med dette innlegget er bare at dere gutter som er i tvil, ikke vær det. selvtillit er sexy! dropp heller jentene som seriøst mener at penisstørrelsen avgjør om forholdet er liv laga, finn heller noen som godtar og liker deg som du er. måtte bare skrive dette etter å ha vært på forumet en stund. Anonymkode: 6345f...799 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Han har en micropenis og du har god sex med han? Tviler. Anonymkode: d05a8...aad
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har en micropenis og du har god sex med han? Tviler. Anonymkode: d05a8...aad ..? Jeg skriver at nåværende type har 12 cm. Det er da vel ikke akkurat mikropenis..? 9 cm, som eksen min hadde, var kanskje mikropenis (vet ikke definisjonen på det og bryr meg heller ikke) men ja, vi hadde også god sex. TS Anonymkode: 6345f...799 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 9 cm?! haha huff... denne posten her må være lagd av en mann med liten pikk.... Og jo veldig mange menn foretrekker og foreslår silikonoperasjoner, kjønnsleppe operasjoner og pussytightening operasjoner såeh de er nok mer kroppsfikserte enn hva vi er mot dem, at noen av oss henger oss opp i 1 kroppsdel pga det går utover sexlivet vårt er ikke rart eller kravstort akuratt. Krever ikke 20++ men 9 og 12 skulle jeg gjerne tatt en tryllestav over og forstørret ja! for begge de to er langt under gjennomsnittet. Anonymkode: 2cf27...5b4 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Sexlivet i et forhold er viktig for meg. Til eksempel så møtte jeg en kar nylig der jeg seriøst ikke kjente om han var inni meg. Det rett og slett funket ikke. Uansett hvor flink man er med tunge er fingre, så går det ikke hvis man ikke kan kjenne penisen. Nå var det bare et rent sextreff, men om vi skulle ha datet lenge før vi hadde sex og, så hadde jeg gått videre. Hard som jeg er. Anonymkode: 630d0...10e 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 9 cm?! haha huff... denne posten her må være lagd av en mann med liten pikk.... Og jo veldig mange menn foretrekker og foreslår silikonoperasjoner, kjønnsleppe operasjoner og pussytightening operasjoner såeh de er nok mer kroppsfikserte enn hva vi er mot dem, at noen av oss henger oss opp i 1 kroppsdel pga det går utover sexlivet vårt er ikke rart eller kravstort akuratt. Krever ikke 20++ men 9 og 12 skulle jeg gjerne tatt en tryllestav over og forstørret ja! for begge de to er langt under gjennomsnittet. Anonymkode: 2cf27...5b4 Du får tro hva du vil, men jeg er jente ja. Kan for øvrig ta av anonymfunksjonen om jeg må,men vil helst slippe. er det virkelig så ufattelig å tro på at jeg synes det er bra nok med en penis 12 cm? Og 9 cm? Vet at sistnevnte er under snittet, men 12 cm er da ikke akkurat langt under snittet nei?! kilde; https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2015/03/03/219179/hvor-lang-er-en-gjennomsnittlig-penis Her kommer det frem at en helt gjennomsnittlig penis er 13,12 cm lang. 12 cm er stort nok for meg og som jeg skriver i TS tror jeg større hadde gjort vondt. Det har uansett ingenting å si, den penisen satt nemlig på en mann jeg elsket (eksen min), og kjæresten min nå som jeg elsker. Du vet, å elske noen akkurat sånn som de er.uten å ønske seg en tryllestav til å fikse på dem og sånt. TS Anonymkode: 6345f...799 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tro hva du vil, men jeg er jente ja. Kan for øvrig ta av anonymfunksjonen om jeg må,men vil helst slippe. er det virkelig så ufattelig å tro på at jeg synes det er bra nok med en penis 12 cm? Og 9 cm? Vet at sistnevnte er under snittet, men 12 cm er da ikke akkurat langt under snittet nei?! kilde; https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2015/03/03/219179/hvor-lang-er-en-gjennomsnittlig-penis Her kommer det frem at en helt gjennomsnittlig penis er 13,12 cm lang. 12 cm er stort nok for meg og som jeg skriver i TS tror jeg større hadde gjort vondt. Det har uansett ingenting å si, den penisen satt nemlig på en mann jeg elsket (eksen min), og kjæresten min nå som jeg elsker. Du vet, å elske noen akkurat sånn som de er.uten å ønske seg en tryllestav til å fikse på dem og sånt. TS Anonymkode: 6345f...799 Neida 12 cm kan jeg forstå, men 9 er utrolig lite i mine øyne og jeg tror de fleste ville ønsket at den var noe større ja, selv om de elsket personen... Anonymkode: 2cf27...5b4 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 Høres ut som du har vært litt uheldig med seksualpartnerne dine Anonymkode: a6ce9...a08 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Enig den over. Du virker til å ha vært veldig uheldig med mennene du har møtt. Det er ikke normalt å treffe menn med henholdsvis 9 og 12 cm på rappen. Anonymkode: a5c32...b40 3
SlemUlv Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har vært litt uheldig med seksualpartnerne dine Anonymkode: a6ce9...a08 er man faktisk uheldig, om man har god sex? 4
Kragebein Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og samtlige svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jo veldig mange menn foretrekker og foreslår silikonoperasjoner, kjønnsleppe operasjoner og pussytightening operasjoner såeh de er nok mer kroppsfikserte enn hva vi er mot dem, at noen av oss henger oss opp i 1 kroppsdel pga det går utover sexlivet vårt er ikke rart eller kravstort akuratt. Anonymkode: 2cf27...5b4 Hehe, verdens beste logikk. "Jeg ble mobbet av en fyr på videregående med noen kilo for mye, derfor mobber jeg alle tjukke mennesker med god samvittighet." Anonymkode: 584dc...3ef 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #13 Skrevet 15. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, verdens beste logikk. "Jeg ble mobbet av en fyr på videregående med noen kilo for mye, derfor mobber jeg alle tjukke mennesker med god samvittighet." Anonymkode: 584dc...3ef Det er ikke det. Nå er jo tråden her ryddet, men jeg skrev det om kvinnekroppen som mange menn foretrekkes at fikses på fordi ts skrev nettopp dette i HI: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hvordan ville dere jenter reagert om det var gutta som krevde noe med ditt underliv som du ikke hadde fått gjort noe med,sett bort i fra risikofylt operasjon? Anonymkode: 6345f...799 Ville få frem at det gjør jo mange menn. Anonymkode: 2cf27...5b4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #14 Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville få frem at det gjør jo mange menn. Anonymkode: 2cf27...5b4 Hva er "mange menn"? Har du noen dokumentasjon på at "mange menn" vil dette, eller er det noe du finner opp i eget hode fordi noen anonyme brukere har skrevet det her på kg? Anonymkode: 584dc...3ef
tdm900 Skrevet 16. november 2017 #15 Skrevet 16. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun hatt sex med fire stykker i løpet av livet mitt,jeg er ei jente på 20 år. Alle i et kjæresteforhold eller kjæresterelasjon. Kjæresten min gjennom 3 år har jeg hatt desidert best sex med, han er også den eneste som har fått meg til å komme. vi er veldig åpne med hverandre om alt,og her om dagen tullet vi litt og stilte hverandre personlige spørsmål om oss selv, mest på tull for å sjekke hvor godt vi kjente hverandre. Det kom da frem at han "bare" har 12 centimeter lang penis. Ikke at jeg bryr meg om det, men jeg trodde virkelig den var hvert fall 15! Jeg synes den er stor,tror ikke jeg kunne hatt noe større uten at det hadde blitt vondt.. Jeg har kanskje dårlig øyemål da. Nå sitter jeg og stusser VELDIG over de som mener at 12 cm er for lite, at de ville dumpet menn med så "liten", og gutter som spør i hytt og pine om penisen deres er for liten når den er 15 cm her på KG. nei,den er ikke for liten! det er normalt! Eksen min hadde 9 cm i erigert tilstand,fungerte fint den også selv om den var under snittet,vi hadde god sex.det er greit å ha preferanser, men det er så ufint med jenter som latterliggjør helt gjennomsnittlige peniser og krever at gutta skal ha 20 cm +.hvordan ville dere jenter reagert om det var gutta som krevde noe med ditt underliv som du ikke hadde fått gjort noe med,sett bort i fra risikofylt operasjon? det jeg vil si med dette innlegget er bare at dere gutter som er i tvil, ikke vær det. selvtillit er sexy! dropp heller jentene som seriøst mener at penisstørrelsen avgjør om forholdet er liv laga, finn heller noen som godtar og liker deg som du er. måtte bare skrive dette etter å ha vært på forumet en stund. Anonymkode: 6345f...799 Bare legg merke til de som sier størrelsen har alt å si, samt de som må ha stor, de er AB! Det sier i grunnen alt om hvor idiotisk det hele er😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #16 Skrevet 16. november 2017 Om jeg kan velge mellom bra teknikk og stort utstyr (minst 17-18 cm, med bra omkrets), tar jeg selvsagt begge deler. Teknikk kan kompensere noe for størrelsen, men ikke om man vet hva man går glipp av etter å ha prøvd "full pakke". Har man ikke prøvd det, men har nøyd seg med smågutter til nå i livet, kan man jo sikkert fint leve i troen. Sorry, gutter. Anonymkode: e8e98...de7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #17 Skrevet 16. november 2017 Er det mange damer som savner å prøve store? Anonymkode: 0372e...d06
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #18 Skrevet 16. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mange damer som savner å prøve store? Anonymkode: 0372e...d06 Eller, har du som er kvinne hatt stor og savner det? Tror svarene vil sprike. Anonymkode: c02a7...08b
SlemUlv Skrevet 16. november 2017 #19 Skrevet 16. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om jeg kan velge mellom bra teknikk og stort utstyr (minst 17-18 cm, med bra omkrets), tar jeg selvsagt begge deler. Teknikk kan kompensere noe for størrelsen, men ikke om man vet hva man går glipp av etter å ha prøvd "full pakke". Har man ikke prøvd det, men har nøyd seg med smågutter til nå i livet, kan man jo sikkert fint leve i troen. Sorry, gutter. Anonymkode: e8e98...de7 Jeg har prøvd den størrelsen, og foretrekker mindre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #20 Skrevet 16. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jeg kan velge mellom bra teknikk og stort utstyr (minst 17-18 cm, med bra omkrets), tar jeg selvsagt begge deler. Teknikk kan kompensere noe for størrelsen, men ikke om man vet hva man går glipp av etter å ha prøvd "full pakke". Har man ikke prøvd det, men har nøyd seg med smågutter til nå i livet, kan man jo sikkert fint leve i troen. Sorry, gutter. Anonymkode: e8e98...de7 Behøver ikke å beklage for at du foretrekker større peniser, finnes menn som foretrekker trangere vagina begge er like legitime og alle er forskjellig på hva de liker. Anonymkode: d0708...96b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå