Gå til innhold

Golden ratio ansikt... TULL???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg hadde en operasjon, og legen endret ansiktet mitt etter "golden ratio" (https://www.intmath.com/numbers/math-of-beauty.php). Det var offentlig og jeg fikk det dekket, så jeg ble tilbudt dette uten at jeg spørte selv. Jeg visste ikke hva golden ratio var før jeg nå klaget til ham over resultatet. Jeg var penere før, men legen sier at nå er ansiktet mitt matematisk mye penere. 

http://www.anaface.com/ er en nettside som gir deg score etter hva jeg tror er golden ratio, eller noe lignende. På bilder av meg før fikk jeg litt over 8 i poeng, nå får jeg rundt 9.3-4 alt etter hva bilde det er. Men jeg er jo ikke penere nå?!

Så tok jeg dette bilde inn på (Alena shishkova) og hun fikk rundt 6,5 poeng (husker ikke) men hun er jo utenomjordisk vakker nesten! Så alt dette må jo være tull???

112dbf3f84828a61251ca5ccc9bd21c0--alena-shishkova-russia.jpg

Anonymkode: d8e4c...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hun var sinnsykt pen, men hun er jo kjempe operert! 

Men hva het operasjonen du tok? Hva konkret gjorde de, og hvordan i all verden fikk du en kosmetisk operasjon dekket av det offetnlige??? *waaant* 

Anonymkode: 18260...075

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun var sinnsykt pen, men hun er jo kjempe operert! 

Men hva het operasjonen du tok? Hva konkret gjorde de, og hvordan i all verden fikk du en kosmetisk operasjon dekket av det offetnlige??? *waaant* 

Var kjeveoperasjon i over og under kjeve... :P Som Sophie Elise har hatt

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var kjeveoperasjon i over og under kjeve... :P Som Sophie Elise har hatt

Men skulle det ha noe å si for et mer symmetrisk ansikt da? 
Hvordan kjeveproblemer hadde du egentlig? Jeg har en kjeve som må strammes skikkelig for at jeg kan lukke munnen, går derfor stort sett med åpen munn, mon tro om jeg også kan få sånn operasjon :P 
Vil se ut som hun på bildet du postet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...