Gå til innhold

Evig diskusjon med kona..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Tror ærlig talt ikke så mange av oss er enig. 

Åhh? Dere tenner mer om mannen dere elsker har en mindre penis som kan være skeiv, tynn osv? 

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår meg åpenbart ikke på mitt eget kjønn i det hele tatt! Her inne er det slik at kvinner IKKE tenner på peniser, men derimot er de mer enn villige til å ha sex med andre damer? Er det egentlig lesbeguiden.no jeg har rotet meg inn på? Jeg er både overrasket og oppgitt, egentlig.

Jeg blir i alle fall tent av en flott penis! Om den er stor og tykk, så kan det være litt ekstra spennende å se på, men når jeg skal ha sex med en fyr, betyr det lite om hans pikk er stor eller normal, så lenge den ikke er på størrelse med en fyrstikk (i både diameter og lengde). Men her avviker jeg tydeligvis fra "normalen".

Anonymkode: 732f2...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår meg åpenbart ikke på mitt eget kjønn i det hele tatt! Her inne er det slik at kvinner IKKE tenner på peniser, men derimot er de mer enn villige til å ha sex med andre damer? Er det egentlig lesbeguiden.no jeg har rotet meg inn på? Jeg er både overrasket og oppgitt, egentlig.

Jeg blir i alle fall tent av en flott penis! Om den er stor og tykk, så kan det være litt ekstra spennende å se på, men når jeg skal ha sex med en fyr, betyr det lite om hans pikk er stor eller normal, så lenge den ikke er på størrelse med en fyrstikk (i både diameter og lengde). Men her avviker jeg tydeligvis fra "normalen".

Anonymkode: 732f2...379

Hva foretrekke du da på drømmemannen din? Skal penisen være estetisk, fyldig og tykk da?

Anonymkode: 04174...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekke du da på drømmemannen din? Skal penisen være estetisk, fyldig og tykk da?

Anonymkode: 04174...e27

Nei, altså, på drømmemannen min foretrekker jeg vel egentlig ikke det. Det er estetisk vakkert og pirrende, ja, men ikke særlig praktisk sånn rent sex-messig. Hadde vært spennende å runke og leke med, men tror nok en helt normal pikk (gjennomsnittlig) i større grad er ønskelig på drømmemannen - og den kan likevel være estetisk deilig å se på.

Anonymkode: 732f2...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til alle kvinner der  ute, stemmer det ikke at dere blir mer tent av en tykk, fyldig, rett og estetisk fin penis om den sitter på en mann dere elsker? :) har en evig diskusjon med kona om hvorvidt dette stemmer...

Anonymkode: 04174...e27

Hvorfor i alle dager gidder du å evig diskutere dette med kona? For det er et spørsmål jeg heller ville reflektert over, fokusert på, og kommet til bunns i!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Hvorfor i alle dager gidder du å evig diskutere dette med kona? For det er et spørsmål jeg heller ville reflektert over, fokusert på, og kommet til bunns i!

Fordi hun aldri svarer ordentlig på spørsmålet. 

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, altså, på drømmemannen min foretrekker jeg vel egentlig ikke det. Det er estetisk vakkert og pirrende, ja, men ikke særlig praktisk sånn rent sex-messig. Hadde vært spennende å runke og leke med, men tror nok en helt normal pikk (gjennomsnittlig) i større grad er ønskelig på drømmemannen - og den kan likevel være estetisk deilig å se på.

Anonymkode: 732f2...379

Er mellom 13-14 i omkrets mye da? 

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er den tykk og fyldig?

Anonymkode: 04174...e27

Den ? De? De er forskjellige. trenger da ikke å være tykk i omkrets for å være deilig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun aldri svarer ordentlig på spørsmålet. 

Anonymkode: 04174...e27

Hvis hun unngår å svare ordentlig på spørsmålet er det fordi hun vet at du ville blitt såret om hun sa sannheten. 

 

Anonymkode: 38c01...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisen har noe å si for tenningen og opplevelsen i akten synes jeg. Det er ikke "alle" peniser som har tent meg. Foretrekker at de er som ts sier,eller iallefall litt size. Små tynne eller veldig skjeve er ikke noe jeg ønsker å ha sex med. Men det er meg.

Anonymkode: 21bb9...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Den ? De? De er forskjellige. trenger da ikke å være tykk i omkrets for å være deilig

Kan den være mellom 13-14 cm i omkrets for å være deilig?

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du objektiviseres eller er du ute etter å skryte av din penis ts? Du (og kona) er merkelig skrudd sammen dersom en penis er grunnlaget for en evig diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Jeg tenner på en penis som sitter på en mann jeg elsker. 

Ikke mer om penisen er fyldig og fin? 

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke mer om penisen er fyldig og fin? 

Anonymkode: 04174...e27

Jeg tenner på kroppen hans, inkludert penis, fordi den er kjent og kjær. Fordi jeg liker lukten av ham, og elsker hvordan det er å føle kroppen hans mot min. Jeg elsker tryggheten og friheten ved å kjenne kroppen hans, og at han kjenner min. Tryggheten ved at det ikke er tabuer eller skam mellom oss. At jeg tenner på ham og hans penis er en pakke, ikke et par ting. Jeg synes at penisen hans er perfekt, fordi den er hans. Og min. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mente vel begge deler! :) altså du tenner mer om mannen du elsker har en stor og fyldig penis? I så fall, hvordan ser den ut? 

Anonymkode: 04174...e27

Nei sa jeg jo! Tenner på penisen hans siden den sitter på mannen min, jeg tenner ikke på mannen min grunnet penisen hans. 

Nå har jeg ikke så mye erfaring, men noen peniser er sikkert bedre enn andre, men for min del handler ikke det om den er stor og fyldig eller ikke. Mannen min har vel en helt normal penis, i tillegg er han omskjært, for meg passer penisen hans perfekt. 

Anonymkode: c9489...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Mannen i seg selv er jo det man tiltrekkes av. Man er jo forelsket eller kåt en god stund FØRST. DERETTER så kaster man klærne og får se sakene...   eller er det noen som viser bilde av utstyret sitt først for så å få et ja eller nei til sex...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på hele mannen min og penisen hans men det har hendt med tidligere partnere at jeg hadde holdt på lenger med de om de hadde hatt større penis for selv om man er forelsket og fascinert så fungerer det jo ikke i lengden uten et godt sexliv dessverre. 

Anonymkode: 38c01...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...