AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #21 Skrevet 15. november 2017 Det er vel menneskelig å gjøre stor sak ut av de tingene man ikke kan gjøre noe med i stedet for det man kan gjøre noe med. Det er jo mye lettere å ønske seg at man var født med et annet utseende enn å ta tak i problemene sine. Anonymkode: dd058...518 2
Gjest Axl Rose Skrevet 16. november 2017 #22 Skrevet 16. november 2017 På 15.11.2017 den 18.29, yeans skrev: Katter kan få deg til å smile når du ikke vil det 🐈 De klorer bare meg.
Gjest Axl Rose Skrevet 16. november 2017 #23 Skrevet 16. november 2017 På 15.11.2017 den 18.33, AnonymBruker skrev: Det er vel menneskelig å gjøre stor sak ut av de tingene man ikke kan gjøre noe med i stedet for det man kan gjøre noe med. Det er jo mye lettere å ønske seg at man var født med et annet utseende enn å ta tak i problemene sine. Anonymkode: dd058...518 Ikke sant.
Gjest making.a.mess Skrevet 16. november 2017 #24 Skrevet 16. november 2017 Smale øyne er ikke fint. Det syntes ikke engang kineserne. Men alt kan heller ikke være perfekt. Se rundt deg. Alle har ting de ikke er fornøyd med og de aller fleste av oss havner utseendemessig under «gjennomsnittlig». Men de som er direkte vakre er heller ikke fornøyd. Den peneste jeg vet om eier ikke selvtillit og syntes hun ser forferdelig ut. Vær fornøyd med deg selv og tenk på at andre ikke tenker så mye på dette som du gjør. Kanskje du utstråler dårlig selvtillit og derfor du ikke har fått dame? Selvtillit er alt.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #25 Skrevet 16. november 2017 Du kommer aldri til å bli perfekt, så deal with it. Anonymkode: c11b0...b21 1
wintergirl Skrevet 16. november 2017 #26 Skrevet 16. november 2017 Jeg tror de fleste av oss ser feil og mangler ved eget utseende som andre faktisk ikke ser. Man er sin største kritikker og tenker alltid at man kunne gjort litt mer sånn eller sånn for å se bedre ut. Har hørt flere klage på en "feil" ved seg selv som jeg ærlig talt ikke ser. Men i deres hode så er det alt de ser. Så, du er nok ikke så ille som du tror. Oppførsel derimot , det er viktig det. Ikke vær en drittsekk.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #27 Skrevet 16. november 2017 Jeg er den perfekte meg. Ingen kan gjøre det bedre. Det betyr ikke at jeg er penere enn alle andre, men at jeg er bra nok som jeg er. Anonymkode: 81f80...d49 1
Gjest yeans Skrevet 16. november 2017 #28 Skrevet 16. november 2017 18 minutter siden, Axl Rose skrev: De klorer bare meg. Jaja. Ikke kom og si at du ikke fikk positive tips hvertfall.
Gjest yeans Skrevet 16. november 2017 #29 Skrevet 16. november 2017 Forøvrig syns jeg det er bra sytete å klage på og påstå at smale øyne ikke er fint. Særlig når vi har slike forbilder som han her... Han digger til og med kineserne.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #30 Skrevet 16. november 2017 Hvis det eneste du har å tilby er sex og pent utseende, som du bestreber å perfeksjonere, så hadde jeg klart styrt unna deg, da jeg tenker at du har alvorlige psykiske problemer. Anonymkode: 01643...fae 1
Gjest Axl Rose Skrevet 16. november 2017 #31 Skrevet 16. november 2017 (endret) 21 timer siden, Mrs.Purdey skrev: Smale øyne er ikke fint. Det syntes ikke engang kineserne. Men alt kan heller ikke være perfekt. Se rundt deg. Alle har ting de ikke er fornøyd med og de aller fleste av oss havner utseendemessig under «gjennomsnittlig». Men de som er direkte vakre er heller ikke fornøyd. Den peneste jeg vet om eier ikke selvtillit og syntes hun ser forferdelig ut. Vær fornøyd med deg selv og tenk på at andre ikke tenker så mye på dette som du gjør. Kanskje du utstråler dårlig selvtillit og derfor du ikke har fått dame? Selvtillit er alt. Jeg har ikke så smale som kinesere, men mange kinesiske kvinner er nydelige. Selvtillit har jeg, men selvbilde er ikke alltid bra. Skulle ønske jeg kunne være fornøyd med alt, men det er sikkert ikke så enkelt. Damer har jeg hatt, en del, men det varer ikke. Da begynner jeg å lure, for jeg har som oftest vært snill mot de. Hvorfor utro når de får alt fra meg. Finner de alltid noen som ser bedre ut, perfekte i deres øyne. Må jo være på grunn av det. 20 timer siden, wintergirl skrev: Jeg tror de fleste av oss ser feil og mangler ved eget utseende som andre faktisk ikke ser. Man er sin største kritikker og tenker alltid at man kunne gjort litt mer sånn eller sånn for å se bedre ut. Har hørt flere klage på en "feil" ved seg selv som jeg ærlig talt ikke ser. Men i deres hode så er det alt de ser. Så, du er nok ikke så ille som du tror. Oppførsel derimot , det er viktig det. Ikke vær en drittsekk. Du har nok rett. Endret 17. november 2017 av Axl Rose svar til slettet sitat
Gjest Axl Rose Skrevet 16. november 2017 #32 Skrevet 16. november 2017 21 minutter siden, yeans skrev: Jaja. Ikke kom og si at du ikke fikk positive tips hvertfall. Nei det var et fint tips. Jeg liker dyr.
Gjest making.a.mess Skrevet 16. november 2017 #33 Skrevet 16. november 2017 Damer som allerede har funnet deg attraktiv nok til å bli sammen med deg dumper deg ikke pga utseendet. Da er det noe annet. Å være snill er viktig, men det er også viktig å ha ryggrad og sette litt grenser for seg selv og hvordan forhold du ønsker å ha. Det har seg desverre slik at den som er for snill lett blir dørmatte. Utgir du sånne signaler så vil damene titte rundt seg etter en som er mer alfahann.
Gjest Axl Rose Skrevet 16. november 2017 #34 Skrevet 16. november 2017 45 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Damer som allerede har funnet deg attraktiv nok til å bli sammen med deg dumper deg ikke pga utseendet. Da er det noe annet. Å være snill er viktig, men det er også viktig å ha ryggrad og sette litt grenser for seg selv og hvordan forhold du ønsker å ha. Det har seg desverre slik at den som er for snill lett blir dørmatte. Utgir du sånne signaler så vil damene titte rundt seg etter en som er mer alfahann. Ja for snill er jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #35 Skrevet 16. november 2017 Kjærlighetsproblemene mine løste seg av seg selv da jeg fikk opp selvbildet mitt og ble glad i meg selv klisjeaktig nok. Så jeg tror det er et lurt sted å starte. Anonymkode: f55da...c38
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #36 Skrevet 17. november 2017 (endret) Se litt på hva slags jenter du møter og tiltrekker deg. Skygg unna jenter som faller for fort og er veldig fokusert på det ytre, men er litt mer kravstor og tar seg tid til å bli kjent med deg. Ikke alle kvinner er sånn du beskriver. Sett en standard for deg selv. Bruk tid på deg selv og bygg opp selvtilliten din. Ikke hopp inni forhold. Jeg tror de fleste har ett eller annet de er misfornøyde med når det kommer til utseende. Små øyne kan være veldig flott på menn. Mystisk. Men når alt kommer til stykke, har utseende svært lite å si. Personligheten er så utrolig viktigere, og det er bra du jobber med deg selv der. En kjekk person kan fort bli stygg og lite attraktiv pga personligheten og motsatt. Før var jeg veldig mye ute på byen, traff kjekke gutter med glimt i øyet og utstråler selvsikkerhet. Gikk på flere smeller og utro partnere. En dag satte jeg ned foten å skrev opp en liste over hvilken kvaliteter jeg ønsket meg i en partner. Ikke utseende, men personlighet. Ingen flere kjærester jeg møtte på byen. Ikke lenge etter traff jeg en flott mann som jeg brukte god tid på å bli kjent med. Jeg var ikke tiltrukket av han med engang jeg traff han. Ikke verdens kjekkeste eller flotteste utseendemessig, men så utrolig flott personlighet at utstrålingen hans var veldig tiltrekkende når jeg ble kjent med han. Vi har nå vært sammen i 7 år og blir nyforelsket flere ganger i året. Ingen utroskap eller annet tull. Og en ting til.......utfra innlegget her virker du som alt annet enn en drittsekk. Men husk, er man i dårlig forhold blir man ikke akkurat så snill og stabil selv, så ikke nødvendigvis at du er selve problemet. Anonymkode: 93cdd...e2d Endret 17. november 2017 av Mynona slettet sitat
Mynona Skrevet 17. november 2017 #37 Skrevet 17. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mynona, mod.
Gjest Axl Rose Skrevet 17. november 2017 #38 Skrevet 17. november 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Se litt på hva slags jenter du møter og tiltrekker deg. Skygg unna jenter som faller for fort og er veldig fokusert på det ytre, men er litt mer kravstor og tar seg tid til å bli kjent med deg. Ikke alle kvinner er sånn du beskriver. Sett en standard for deg selv. Bruk tid på deg selv og bygg opp selvtilliten din. Ikke hopp inni forhold. Jeg tror de fleste har ett eller annet de er misfornøyde med når det kommer til utseende. Små øyne kan være veldig flott på menn. Mystisk. Men når alt kommer til stykke, har utseende svært lite å si. Personligheten er så utrolig viktigere, og det er bra du jobber med deg selv der. En kjekk person kan fort bli stygg og lite attraktiv pga personligheten og motsatt. Før var jeg veldig mye ute på byen, traff kjekke gutter med glimt i øyet og utstråler selvsikkerhet. Gikk på flere smeller og utro partnere. En dag satte jeg ned foten å skrev opp en liste over hvilken kvaliteter jeg ønsket meg i en partner. Ikke utseende, men personlighet. Ingen flere kjærester jeg møtte på byen. Ikke lenge etter traff jeg en flott mann som jeg brukte god tid på å bli kjent med. Jeg var ikke tiltrukket av han med engang jeg traff han. Ikke verdens kjekkeste eller flotteste utseendemessig, men så utrolig flott personlighet at utstrålingen hans var veldig tiltrekkende når jeg ble kjent med han. Vi har nå vært sammen i 7 år og blir nyforelsket flere ganger i året. Ingen utroskap eller annet tull. Og en ting til.......utfra innlegget her virker du som alt annet enn en drittsekk. Men husk, er man i dårlig forhold blir man ikke akkurat så snill og stabil selv, så ikke nødvendigvis at du er selve problemet. Anonymkode: 93cdd...e2d Takk for et fint svar. Tenkt tanken om jeg faller for feil damer, men det er ikke så enkelt å styre følelsene. Det er noe dritt. Flott at det gikk så bra for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå