Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #1 Del Skrevet 27. januar 2005 Vi er et par som nå har funnet ut at vi kunne tenke oss å ha med en annen jente i sengen nå og da. Men jeg må si det ikke er en lett oppgave. Det er så mange useriøse folk på nett, og hvis du får napp, er det noen fjortiser eller gutter i andre enden som har det gøy. Så mitt spørsmål er: Hvordan kan man komme i kontakt med seriøse folk, som ønsker det samme som oss? Hadde vært glad for tips. PS: Dette er ikke ment som en kontaktannonse, men rett og slett et rop om hjelp, fra folk som vet noe mere enn oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #2 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva med å skrive en veldig seriøs annonse der dere skriver at bilde og tlfsamtale kreves før dere går videre overhodet. Ikke flørt i meldinger eller noe som helst. At vedkommende SKAL bekrefte sin egen seriøsitet fra første minutt. Burde vel kanskje "skremme" bort de useriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #3 Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for svar og tips! Men hvor/hvilket nettsted burde man legge inn en slik seriøs annonse? Hvilke nettsteder er seriøse og hvilke burde man holde seg langt unna? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #4 Del Skrevet 27. januar 2005 :o Har dere virkelig ikke sjekket Cupido og Grethes ekteskapsbyrå??! Trodde det var mer opplagt enn KG men.. Lykke til! Dere behøver det..bare waco folk som gidder å være tredjemann på hjulet på noe sånt. Hvor mye betaler dere tredjemann i timen for arbeidet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 27. januar 2005 #5 Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for svar og tips! Men hvor/hvilket nettsted burde man legge inn en slik seriøs annonse? Hvilke nettsteder er seriøse og hvilke burde man holde seg langt unna? Noen erfaringer? Kan jo forsøke sexoteket.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. januar 2005 #6 Del Skrevet 27. januar 2005 Legg inn en kontaktannonse på smil, der er de ganske seriøse tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #7 Del Skrevet 28. januar 2005 Takk for svar og tips fra dere seriøse! Skjønner folk har forskjellige meninger om dette, men jeg kan ikke huske at jeg ba om annet enn tips til hvor det var seriøse nettsteder. Hadde jeg bedte om noe tilbakemelding på mere, hadde jeg antagelig skrevet det. Men det er vel alltid noen som ikke kan la være å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå