Gå til innhold

Vogn til treåring på ferietur


Vildemor:)

Anbefalte innlegg

Hei!
Er på jakt etter en lett reisevogn til en treåring som ikke klarer å gå så langt selv. Skal til Roma og vil gjerne ha med noe å avlaste med 
1f642.png:)
Har dere noe tips?

Har hørt at mange sånne triller rister mye for både meg og vesla, ved for eksempel brostein og ujevnt underlag.. Det ideelle hadde vært en vogn som er komfortabel, men også enkel å ha med rundt når den ikke er i bruk, ettersom jeg er alene med vesla og ikke har mer enn to armer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Triller som er lette å ha med på fly og tur har gjerne små plasthjul som er jævlige på brostein. 

Jeg ville sett av behovet og kanskje søkt på stroller rental Rome eller noe og leid for den eller de dagene dere skal gå mye og lengst og ellers bare hvilt ofte. 

Anonymkode: 43dcf...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk babyjogger sine vogner 😊

Anonymkode: f9242...e3a

Babyjogger city mini 👍🏻

Kan dere ikke svare på det Ts spør om? Hun spør ikke om alternativer til vogn 😉

Anonymkode: f9242...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville valgt babyjogger city mini gt i såfall. Den tar liten plass og har skumfylte hjul. God ligge stilling og tar liten plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Babyjogger city mini 👍🏻

Kan dere ikke svare på det Ts spør om? Hun spør ikke om alternativer til vogn 😉

Anonymkode: f9242...e3a

Jeg foreslo leie trille over å ta med seg egen, men beklager madam Forumpoliti. Neste gang jeg svarer på noe helt annet enn bokstavelig talt hva ts spør om skal jeg søke først. 

Hvor søkte du om å svare oss andre I stedet for TS? Regner med du fikk godkjenning først. 

Anonymkode: 43dcf...00d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foreslo leie trille over å ta med seg egen, men beklager madam Forumpoliti. Neste gang jeg svarer på noe helt annet enn bokstavelig talt hva ts spør om skal jeg søke først. 

Hvor søkte du om å svare oss andre I stedet for TS? Regner med du fikk godkjenning først. 

Anonymkode: 43dcf...00d

Var ikke nødvendigvis myntet på deg da :P litt vel hårsår 

Anonymkode: 91d57...af6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyjogger city mini gt, hadde med den til Spania og det var supert for vår treåring. (Som er veldig sprek og kan gå langt, men det var likevel greit å ha vogna når vi var ute fra morgen til kveld. Da sov han en dupp i den også)

Anonymkode: 8c539...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foreslo leie trille over å ta med seg egen, men beklager madam Forumpoliti. Neste gang jeg svarer på noe helt annet enn bokstavelig talt hva ts spør om skal jeg søke først. 

Hvor søkte du om å svare oss andre I stedet for TS? Regner med du fikk godkjenning først. 

Anonymkode: 43dcf...00d

Tenkte ikke på deg, men på de som foreslår bæretøy og at det ikke trengs vogn til en treåring.

Før jeg ble forumpoliti søkte jeg skriftlig til internettsjefen da jeg skulle svare andre enn Ts i en tråd, men nå som jeg er forumpoliti gjør jeg som jeg vil :pisk:

Anonymkode: f9242...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Tenkte ikke på deg, men på de som foreslår bæretøy og at det ikke trengs vogn til en treåring.

Anonymkode: f9242...e3a

Meg, altså. Hva var galt med å spørre om bæretøy, egentlig? Kanskje hun ikke hadde tenkt på det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt Mclaren trille på to av våre barn da vi var på ferie da de var ca 3-3,5 år gamle. Jo de klarte fint å gå selv, men de blir sliten og lei, trøtt osv og da er det helt genialt med trille. Hva andre mener om saken bryr jeg meg null om, så lenge det funker for oss så er det ingen som har noe med det. Nå vet jeg ikke når du har tenkt deg til Roma og hva du har tenkt å se, men jeg var i Roma i juni uten barn, og var veldig veldig glad for at vi ikke hadde barna med. Det var folk overalt, trange gater, mye tråkking, lite tilpasset for vogn... Vi vil gjerne tilbake til Roma med barna, men da skal de være tenåringer :)

Uansett lykke til! PS: du kan sikkert kjøpe en trille brukt på finn. Her er link til en lignende som jeg har, og er super fornøyd med den. https://www.babyshop.no/techno-xt-charcoal-primrose/p/101670

Anonymkode: 6f34a...8c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mclaren som liten paraplytrille. Helt grei. 

 

Ellers har vi tatt med Bugaboo Cameleon3 også. Vi har ett barn på 1,5 år og ett barn på 3,5 år. De blir slitne begge to. Vogn er alltid digg, med stellebagg og litt shopping er vognen god å ha. Når vi reiser, bestiller vi prampack på Gardermoen, spesialbaggasje. Og putter oppi vognen, bleier, ståbrett og stol til sittedelen.

 

Prampack på vanlig vogn er veldig fin ting for oss i hvert fall.

 

 

ca sånn reiser vi på ferie og weekendturer.

51291-4009_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wonders skrev:

Mclaren som liten paraplytrille. Helt grei. 

 

Ellers har vi tatt med Bugaboo Cameleon3 også. Vi har ett barn på 1,5 år og ett barn på 3,5 år. De blir slitne begge to. Vogn er alltid digg, med stellebagg og litt shopping er vognen god å ha. Når vi reiser, bestiller vi prampack på Gardermoen, spesialbaggasje. Og putter oppi vognen, bleier, ståbrett og stol til sittedelen.

 

Prampack på vanlig vogn er veldig fin ting for oss i hvert fall.

 

 

ca sånn reiser vi på ferie og weekendturer.

51291-4009_3.jpg

Det var et stilig ståbrett, vet du hvor det er fra? 😊

Anonymkode: f9242...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var et stilig ståbrett, vet du hvor det er fra? 😊

Anonymkode: f9242...e3a

Bugaboo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...