Gå til innhold

Mr Good vs Mr Bad

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ønsker ikke Mr. Good. Jeg har hengt så pass lenge her på KG at jeg har innsett det. Kvinner elsker Mr. Bad. Selv når de vet det er snakk om en psykopat. De tråkker på, utnytter og misbrukker godheten til Mr. Good for alt det er verdt. De har ikke respekt for eller bryr seg om Mr. Good. Så dette er det nærmeste slike som han kommer kvinner.

Anonymkode: ab647...061

Jeg gjør, og jeg fant. Føler meg som verdens heldigste. :) Og ja, jeg vet å la ham vite at jeg verdsetter ham som den søte og snille mannen han er.

Anonymkode: dc9e6...a0f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal selvfølgelig gå for Mr. Bad som du kaller han.

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

For all del, ødelegg for deg selv alt du vil, men pass deg for å ødelegge for andre. For det vil komme til å slå tilbake på deg selv.

Anonymkode: 2342b...c4b

Henger meg på denne. Misliker sterkt mennesker som misbruker andre menneskers tillit for et kortvarig løft i egne følelser. Egoistisk og pill råttent. Blir kvalm.

Anonymkode: cec1d...bfd

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, om vi kvinner skulle brukt din logikk så hadde vi hatet 99% av mennene vi da, om man skal hate noen fordi de har sex med andre når man knapt kjenner de selv. Mr good har hun møtt 1 gang og det betyr ikke at hun skal gifte seg med han om en måned og ikke kan ligge med noen andre enn så lenge. 

Anonymkode: e1cb2...cc9

Feil og elendig sammen ligning. Er forskjeøl på å ha sex med flere når man så vidt kjenner hverandre og å behandle folk som dritt som mr bad gjør. Så den logikken din var ille nøye gjennomtenkt haha

Anonymkode: 6c6d7...0dc

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil og elendig sammen ligning. Er forskjeøl på å ha sex med flere når man så vidt kjenner hverandre og å behandle folk som dritt som mr bad gjør. Så den logikken din var ille nøye gjennomtenkt haha

Anonymkode: 6c6d7...0dc

Ja det var din og. Du mener jo rett ut at kvinner bare vil ha mr.bad?

Også kan du se ut av vinduet da,litt vekk fra skjermen og fortelle meg at alle par er par der mannen er et rasshøl?At alle single menn er de tafatte "mr.nice"?

Det finnes en mellomting. Jeg vil ikke ha noe mr.bad eller mr.good. Jeg vil ha en kjernekar☺

Skrevet
7 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Fornuftige vesener begynner ikke å røyke engang

Det var et hjelpsomt råd, virkelig fingern i jorda. Typ katolsk prevensjonsmetode: ikke ha sex 😆 Takk for innspillet!

Anonymkode: eece6...220

Skrevet

Når jeg leser om all slags overgrep, konebanking osv. så lurer jeg på hvordan noen roter seg opp i slikt. Så leser jeg litt på KG og brikkene faller på plass :)

Anonymkode: 22402...1de

Skrevet
På 15.11.2017 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Og så lurer kvinner på hvorfor snille menn blir bittre kvinnehatere?

De blir jo ikke det, bare veldig var på hvilke kvinner de faktisk satser på. Det er nok av kvinner som faktisk setter pris på snille, trofaste, trygge menn. De andre kvinnene ber om problemer, og de får det i bøtter og spann. Det sære er at de syter over det i ettertid.

Skrevet (endret)
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser om all slags overgrep, konebanking osv. så lurer jeg på hvordan noen roter seg opp i slikt. Så leser jeg litt på KG og brikkene faller på plass :)

Dette er jo en kjent mekanisme som trer inn, mange kvinner tror at akkurat de er gaven til denne bad boyen, at de kan endre han. Noe som selvfølgelig aldri skjer, men de tror at "dette rammer ikke meg" jeg kan endre denne personen. Akkurat som på mange andre områder der man ikke lærer, uten at man brenner seg stygt. 

Et av de beste rådene som finnes er at man aldri skal inngå et forhold med den tanken at man kan endre den personen man faktisk inngår forholdet med, i den tro at man vil klare det. I de aller fleste tilfeller er det dømt til å mislykkes.

Endret av Duftavsommerregn
Skrevet

Du kan jo bare være ærlig. Si til Mr. Bad at du liker han, men at du bare ønsker å ha det gøy akkurat nå. Si det samme til Mr. Good. Trenger ikke gjøre ting så komplisert.

Anonymkode: 8307f...e1e

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.
/lillesky (mod)

Skrevet

Ikke la folk gå på gress. Fortell Mr Good at du ikke ser for deg et forhold nå, og dropp daten i morgen. Folk som rir to hester er ikke gode mennesker. 

• Liker 1
Skrevet

TS: Du er lavest på rangstigen av hunnkjønn, du føler jo ingenting for Mr.Good og da skal du slutte å leke med hans følelser slik du gjør, du viser deg bare som ei som farter rundt uten mål og mening når du dater flere slik. Løs på tråden tenker jeg at du er.

Konsentrere deg om Mr. Bad du, det er jo han du vil ha, så får du se hvor lang tid det tar før han skuffer deg og du er i gang igjen og slik fortsetter rundgangen for slike som deg.

Anonymkode: 38c33...e85

Skrevet
På 15/11/2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Det var et hjelpsomt råd, virkelig fingern i jorda. Typ katolsk prevensjonsmetode: ikke ha sex 😆 Takk for innspillet!

Anonymkode: eece6...220

Bare hyggelig :) 

Gjest DuVetHvem
Skrevet
On 11/15/2017 at 2:34 AM, AnonymBruker said:

Og så lurer kvinner på hvorfor snille menn blir bittre kvinnehatere?

Anonymkode: 813c6...ce0

Takk. Dette er 110% sant. De blir bitre når de innser hvordan kvinner egentlig er. Og at de har blitt lurt hele livet. 

On 11/15/2017 at 9:03 AM, AnonymBruker said:

Jaja, om vi kvinner skulle brukt din logikk så hadde vi hatet 99% av mennene vi da, om man skal hate noen fordi de har sex med andre når man knapt kjenner de selv. Mr good har hun møtt 1 gang og det betyr ikke at hun skal gifte seg med han om en måned og ikke kan ligge med noen andre enn så lenge. 

Anonymkode: e1cb2...cc9

Idiot. Hvis kvinner ikke kan holde seg såpass "monogame" under dating, hva skal man med de i et forhold? Dessuten omtaler kvinner good guys som ressurser, mens bad guys som menn de begjærer og vil ha. Vesentlig forskjell. 

On 11/15/2017 at 10:27 AM, Sykkelkopp said:

Nei, når skal menn lære? Ikke hør på hva kvinner sier om hva de vil ha for de vet det ikke selv

Mr.good trenger ikke være mr. bad. Bare litt mer uforutsigbar, litt mer spennende, og villig til å si nei av og til

Litt spesielt å forvente at noen skal være noe de ikke er. "jeg liker deg for deg, men kan du bare endre dette og dette?" 

Er som at menn skulle sagt at hengivne, snille, ydmyke og litt tilbakeholdne damer skulle gitt flere deeo throat blowjobs, analsex og være litt mer interessant/spennende og utadvendt. Vi er bare utro mot de snille fordi de ikke er tøsete nok. De burde bare endre seg så blir alt bra :):)

On 11/16/2017 at 8:49 PM, Duftavsommerregn said:

De blir jo ikke det, bare veldig var på hvilke kvinner de faktisk satser på. Det er nok av kvinner som faktisk setter pris på snille, trofaste, trygge menn. De andre kvinnene ber om problemer, og de får det i bøtter og spann. Det sære er at de syter over det i ettertid.

De vil føle spenning. De vil føle ekte begjær ovenfor en attraktiv partner med dominante og grenseland sosiopatiske trekk. 

Kvinnfolk generelt er fucka spør du meg, men de ville jo sagt at jeg er fucka, så det går begge veier. 

Heldigvis finner flere "ektemann materiale" menn ut dette og lærer å unngå dette minefeltet.

Skrevet
On 11/15/2017 at 7:39 AM, canacas said:

Gå for mr bad, vi trenger en psyko-tråd på forumet om 6-7 mnd. Sannsynligvis. 

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...