AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Det er ett tiår siden sist, så må forsikre meg😅 Har spydd 3 ganger og det går mellom 10 min-30 min mellom hver gang. Jeg er ikke kvalm mellom slagene. Jeg mistenker også matforgiftning. Spiste pizza, og har blitt sinnsykt kvalm(men ikke spydd) etter å ha spist pizza før(1 gang.) Men med forgiftning spyr en vel bare 1 gang...? Nei, nå er jeg sikkert helt på villspor. Blir ikke mye søvn i natt nei...😶 Noen med tips forresten? Anonymkode: a8b36...a63
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Kan være begge deler. Når jeg har hatt matforgiftning har jeg spydd til jeg er tom. Dog, uansett hvilken av de jeg har hatt har jeg pleid å spy/ha diarè om hverandre og som oftest går det bare 1-5 minutter mellom hver gang. Men kanskje du har fått en mildere form. Kan jo også være salmonella f. eks. Prøv å drikke litt og litt, få i deg elektrolytter, hvil deg. Anonymkode: 242a0...291
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ett tiår siden sist, så må forsikre meg😅 Har spydd 3 ganger og det går mellom 10 min-30 min mellom hver gang. Jeg er ikke kvalm mellom slagene. Jeg mistenker også matforgiftning. Spiste pizza, og har blitt sinnsykt kvalm(men ikke spydd) etter å ha spist pizza før(1 gang.) Men med forgiftning spyr en vel bare 1 gang...? Nei, nå er jeg sikkert helt på villspor. Blir ikke mye søvn i natt nei...😶 Noen med tips forresten? Anonymkode: a8b36...a63 Mange som selvdiagnostiserer med spysjuka er matforgiftet. Dette gjelder særlig når barna i familien får det og de voksne slipper unna. De to er fullstendig umulig å skille fra hverandre om man ikke med sikkerhet kan fastslå at man har smittet noen (altså noen som ikke har drukket av felles vannkilde eller spist av felles mat). Anonymkode: caf4e...c79 1
_popcorn_ Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Matforgiftning/infeksjon varer alt fra en tømming til noen dager, og med enkelte bakterier kan det vare noen uker. Jeg lå på badegulvet i to døgn. Men sørg for å få i deg nok væske, og spis det du klarer, selv om det kommer opp igjen. Salte tørre kjeks er greit, det kan du sitte å småspise på, og opprettholder saltnivå i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Hvordan går det, TS? Anonymkode: 242a0...291
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå