AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Hvordan viser dere initiativ til sex med kjæresten/partneren deres? Jeg tenkte å bruke sexy undertøy kunne gi meg en liten selvtillitsboost og var stolt av meg selv som prøvde (er voldsomt sjenert). Kledde på meg det mest sexy undertøyssetter jeg hadde, hofteholdere og strømper samt høyhælte sko. Sendte han et "teasebilde" (ikke noe voldsomt avslørende) mens han var i undervisning på uni og skrev "dette har du å se fram til når du kommer hjem. Gleder meg til å gi deg det du har ønsket deg lenge ;)". Da han kom hjem viste han ingen takknemlighet for det jeg hadde gjort og følte ikke at det var noe han ønsket skulle skje igjen. Har ikke vist initiativ siden denne gang da jeg fikk en knekk på selvtilliten. Vi er ikke et par som snakker mye om sex eller ser så lett på å vise initiativ for noen av oss. Ofte får jeg ei klein melding om det blir noe "hanky panky". Synes det er en utrolig avtennende måte å si at han vil ha sex på... Anonymkode: 976f1...57b
visp Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Om dere ikke snakker særlig om det eller viser initiativ så ble det kanskje litt rart for han. Han følte kanskje at det plutselig ble mye forventninger til at han skulle reagere på en spesiell måte. Jeg har aldri hatt problemer med lese partnere og de har lest meg ganske lett og, tror jeg. Det meste går jo på kroppspråk, blikk eller berøring. Eller man gjør det bare. Det pleier nå å falle seg veldig naturlig. Den meldingen om hanky panky skjønner jeg veldig godt er avtennende, men ta litt initiativ du og. Du trenger jo egentlig bare å ta på han så skjønner han vel tegningen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå