LilleVanilje Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Jeg sluttet på p-sprøyten rett før sommeren etter 7 år da jeg ikke kunne kombinere den med andre medisiner. Da startet jeg på p-plaster som jeg er utrolig fornøyd med og ting var helt supert. Etter to og enhalv måned startet jeg å få mensen igjen, der mensensmertene er så store at jeg bruker hele dagene på å ligge i sengen. En liten stund etter jeg fikk mensen igjen startet jeg å få veldig vondt under sex, så store støtesmerter at jeg fikk ikke sove om natten og våknet hele tiden. Da ringte jeg fastlegen min som fortalte at han ville ha meg inn på legekontoret før han skulle sende meg videre til gynokolog. han undersøket meg å tok celle og bakterieprøve som han skulle sende inn slik jeg fikk svar fortest mulig. Jeg så godt som angret på at jeg lot han ta de da han var utrolig uforsiktig å jeg lå med sterke smerter den natten også. Gynokolog har tre måneder ventetid. Etter 7 dager får jeg brev i postkassen min der han sier at de har blitt rotet bort, å at jeg kan komme inn igjen å ta nye, eller vente 3 måneder! Å jeg ville bare grine, det gjor så vondt sist at jeg blir kvalm bare av tanken å jeg har ikke fått hatt sex med kjæresten på evigheter, å nå må jeg vente 3 måneder? Jeg hadde senest igår store smerter i ryggen av murring i livmoren å tygger smertestillende.. hva gjør jeg?
Gjest Daryl Dixon Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Enten tar du ny prøve hos fastlegen og sier som det er, at sist var det veldig vondt. Syntes du han var uforsiktig synes antagelig andre det og, han har godt av tilbakemelding. Eller du kan og be om at en annen lege på kontoret gjør det. Å vente 3 mnd bør du ikke vurdere en gang. Egentlig burde du få fremskyndet timen med de smertene.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Prøv en ny celle Anonymkode: 8196c...f2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå