AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Jeg har hatt ordentlig forstoppelse de siste dagene nå. har begynt å spise mer fiber og drikke mer vann. satt på do i ste og alt det lille som kommer ut er veldig små men harde klumper, gruer meg til hver gang jeg skal drite. det gjør ordentlig vondt å press for harde livet. hva kan jeg kjøpe på apoteke som virker så fort som mulig ? Anonymkode: 2bfa8...57c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Avføringsmiddel. Jeg var nylig innlagt på grunn av forstoppelse. Jeg ble anbefalt å bruke Laktulose så jeg ikke opplever mer forstoppelse. Det er reseptfritt. Har tidligere prøvd Movicol pulver, men det hjalp ikke meg (det er også reseptfritt).. Anonymkode: 3019e...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 En stor pris med løssnus (jeg foretrekker General), og et par espresso. Det er skikkelig tarmkrutt. Jeg anbefaler at du sitter klar på dass når du begynner på espresso nr 2, ellers er sjansen stor for at du bokstavlig talt får en drittjobb neste gang du vasker klær. Har sagt det før her inne; den komboen der er som plumbo for tarmsystemet. Anonymkode: fb1f8...864
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå