AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Jeg synes svarene her ofte er veldig svart/hvite. Det er jo en del som stemmer, men noen ganger synes jeg ikke svarene er relevant for virkeligheten ? Anonymkode: 4c479...1e4 2
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes svarene her ofte er veldig svart/hvite. Det er jo en del som stemmer, men noen ganger synes jeg ikke svarene er relevant for virkeligheten ? Anonymkode: 4c479...1e4 Ja, det stemmer til en viss grad. I alle fall i disse innvandrings- debattene er det mye ensidig og negativt fokus. 2
WubWub Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, Mari Y skrev: Ja, det stemmer til en viss grad. I alle fall i disse innvandrings- debattene er det mye ensidig og negativt fokus. Det går jo begge veier. De som er fornøyd med innvandringspolitikken er jo også ganske ensidige og avviser alle argumenter fra brukere som er kritiske til dagens utvikling. Man ser bare det man vil se. 1
Ullvott Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Det er veldig mye kompromissløse svart-hvitt-uttalelser her, i mange underfora. Utrolig fort gjort å gå i vranglås, tydeligvis. Får barna sjokolade er det ute med dem, og de kommer til å bli overvektige diabetikere med langt framskreden tannråte, alle sammen. Er man uenig med partneren sin i en bagatell, er det bare å dumpe ham først som sist. Har svigermor sagt noe som en lettkrenket person kan overtolke i retning av et snev av fornærmelse må man ta det opp med henne og irettesette henne med en gang. Lite av dette har med den virkelige verden å gjøre. Det handler mer om hvordan noen skulle ønske at ting var, enn hva de i virkeligheten er. 6
Isambard Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes svarene her ofte er veldig svart/hvite. Det er jo en del som stemmer, men noen ganger synes jeg ikke svarene er relevant for virkeligheten ? Anonymkode: 4c479...1e4 Ja, jeg er ny her. Jeg synes det er veldig mye krangling, og spesielt mye "kvinner mot menn". Mye som ikke er relevant. Noen fyrer løs på autopilot for å score billige poeng, ikke for å hjelpe TS. 1
Gjest Overrasket Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Neida, i blant ser vi rødt, også. Det skal jeg ikke blånekte for.
Gjest Lexie Grey Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 (endret) 13 minutter siden, Isambard skrev: Ja, jeg er ny her. Jeg synes det er veldig mye krangling, og spesielt mye "kvinner mot menn". Mye som ikke er relevant. Noen fyrer løs på autopilot for å score billige poeng, ikke for å hjelpe TS. Denne her er jeg så enig i. Jeg blir små-dårlig hver gang jeg åpner et innlegg som kan skape debatt, og ser de øverste kommentarene drar inn likes når det stort sett bare er spydigheter. Enten er det anonymbrukere, eller så er det de samme brukerne hver gang som drar inn likes for å kommentere dritt til TS. Jeg har fått et veldig dårlig inntykk av KG dessverre. Endret 14. november 2017 av Moondance
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 23 minutter siden, WubWub skrev: Det går jo begge veier. De som er fornøyd med innvandringspolitikken er jo også ganske ensidige og avviser alle argumenter fra brukere som er kritiske til dagens utvikling. Man ser bare det man vil se. Det er jo fort gjort å havne i den fella, når folk kategorisk avviser alle innvandrere som trygdesysnyltere, kriminelle og tror alt bare er negativt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Det er slik de kverulerer ihvertfall. Tipper noen overdriver egne meninger eller til og med argumenterer imot noe bare for å skape debatt Anonymkode: 938a6...f97
fuglekvitter__ Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 (endret) På 14.11.2017 den 11.01, AnonymBruker skrev: Jeg synes svarene her ofte er veldig svart/hvite. Det er jo en del som stemmer, men noen ganger synes jeg ikke svarene er relevant for virkeligheten ? Anonymkode: 4c479...1e4 Ja. Alle troller og ljuger tror han ene (det stemmer ikke om det jeg svarer), og som en annen skrev: hvis man sier i mot han ene (en anonym med flere kallenavn) så blir han sur og tyr til personangrep eller noe sånn. Endret 15. november 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 17 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Ja. Alle troller og ljuger tror han ene (det stemmer ikke om det jeg svarer), og som en annen skrev: hvis man sier i mot han ene (en anonym med flere kallenavn) så blir han sur og tyr til personangrep eller noe sånn. ???? What? Hva er det du mener med dette her? Anonymkode: 57335...d65 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 På 14.11.2017 den 11.01, AnonymBruker skrev: Jeg synes svarene her ofte er veldig svart/hvite. Det er jo en del som stemmer, men noen ganger synes jeg ikke svarene er relevant for virkeligheten ? Anonymkode: 4c479...1e4 Jeg tenker at mange sitter og svarer/ kommenterer ut fra det som er mest pedagogisk/ politisk korrekt. Uavhengig av hvordan de gjør ting selv irl. Folk fremstiller seg som mye mer perfekte en de er sykt irriterende, for det kveler mange gode diskusjoner. Anonymkode: a6680...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at mange sitter og svarer/ kommenterer ut fra det som er mest pedagogisk/ politisk korrekt. Uavhengig av hvordan de gjør ting selv irl. Folk fremstiller seg som mye mer perfekte en de er sykt irriterende, for det kveler mange gode diskusjoner. Anonymkode: a6680...a1f Dette må være en spøk? Du synes folk på KG er FOR pedagodiske??? Visste ikke at det var pedagogisk å kalle noen en idiot eller si at de burde bli innlagt på psykiatrisk for de teite meningene sine Anonymkode: 938a6...f97
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #14 Skrevet 16. november 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må være en spøk? Du synes folk på KG er FOR pedagodiske??? Visste ikke at det var pedagogisk å kalle noen en idiot eller si at de burde bli innlagt på psykiatrisk for de teite meningene sine Anonymkode: 938a6...f97 Ikke sikkert vi leser de samme trådene der jeg leser gir ingen barna sine brus, sjokolade elns. Alle legger barna til bestemt tid og har gode rutiner. Mat lages fra bunnen og grandis er søppel. De blir helt sjokkert dersom noen gjør noe annet.... jeg sitter ofte igjen med en følelse av at jeg og mitt liv er totalt lavmål, ut fra standarden noen setter her inne Anonymkode: a6680...a1f 2
potetstappe Skrevet 17. november 2017 #15 Skrevet 17. november 2017 (endret) Handler nok delvis om hvordan nettforumer er lagt opp. Det er lagt opp til at man skal gi korte svar man ikke har tenkt spesielt mye gjennom. Ofte så er man rask når man leser innlegget man svarer på også og får ikke med seg alle detaljene. I tillegg er det nok en del brukere på forumet som rett og slett er mindre intelligente. Endret 17. november 2017 av potetstappe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå