Gå til innhold

Reds for lukt men har veldig lyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

største drømmen er å la kjæresten min slikke meg men tørr bare ikke . Jeg har hatt mange partnere og har aldri lattnoen av dem slikke meg da jeg er veldig redd for at han viser tegn på dårlig lukt og at det skal gi meg dårlig selvtillit. Jeg har vært hos lengen flere ganger og tatt masse tester og alt er helt normal der nede sier dem . Men jeg selv kjenner at det lukter der nede . Lukter ikke fisk eller svette men fittelukt om dere skjønner . Kjæresten min har aldri slikket noen før og sier at han elsker meg veldig og har lyst til å gjøre det på meg . Jeg er redd for å la han gjøre det og senere han skal bli avtent på meg . Jeg ville kjøpe en sånn slikkemaskin men hørte av flere at det ikke funker. jeg dusjer alltid før sex og passe godt på god hygene men selv om jeg nettopp har kommet ut av dusjen og tar på med der nede merket jeg fittelukt liksom . Har en kompis som mener han ikke har merket noe fittelukt på damene han har slikket og det gjør meg enda mer usikker . Hvorfor lukter jeg da? Jeg spiser ikke kjøtt hvis det har noe å si . og vasker meg med asan og ikke vanlig såpe . Har utrolig lyst til å prøve bare tanken tenner meg utrolig mye . Noen tipd på hva jeg kan gjøre??

Anonymkode: d2322...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tar visst aldri slutt? 

Anonymkode: d6a32...055

• Liker 3
Skrevet

Alle damer lukter nok litt og du merker det nok best selv fordi du er selvkritisk. Snakk med partneren din om frykten din, men at du har veldig lyst. Sannsynligheten for at mannen bryr seg er lik null. Hopp i det, tenker jeg :) tenk på andre ting enn akkurat dette under akten!

• Liker 1
Skrevet

Herregud!! Du skal lukte fitte! Forskjellen er ren eller skitten fitte. En ren lukter godt mens en skitten wæææ!

Vi er dyr vi også som sniffer oss frem til best mulig match. Vi skal/ må lukte!!

Anonymkode: c482a...7fe

• Liker 3
Skrevet

Det er såklart en svak fittelukt uansett hvor ren man er, slik det alltid vil være en svak pikklukt også, men et frisk underliv skal ikke lukte sterkt. men jeg tipper denne frykten din kommer av at du er ung og uerfaren og redd for hva andre vil synes, drit i det, fitta di lukter nok helt normalt og slikking er kjempe godt, så bare å begi deg ut på det og la de mennene som vil få slikke deg, lukke øynene og slappe av i bena og nyte! Da vil du angre på at du har vært så teit før og vært redd for noe så tåpelig som fittelukt. 

Anonymkode: 7aab5...485

• Liker 1
Skrevet

Fitte lukter fitte, sånn er det bare. Fordelen er jo at denne lukten tenner menn, så tviler på at han blir mindre tent på deg av å slikke. 

Skrevet

Som de andre sier her, TS, det er helt normalt at det er litt lukt, menneskekroppen er ikke luktfri. Så lenge du har god hygiene og er frisk -  noe du jo har fått bekreftet av legen - så er alt slik det skal være. Du kan jo fortelle kjæresten din at du er litt engstelig, så vil han forsikre deg om at frykten din er ubegrunnet. Lykke til, du har noe deilig i vente☺️

Skrevet

Enig med andre som sier at du bare må snakke med kjæresten om det. Du hadde oppdaget fort om det lukter vondt der nede, og du har fått sjekket deg hos lege så lukten som er der vil kjæresten din like :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...