AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Hei! det svir så utrolig når jeg tisser (spesielt på morgningen og da synes jeg det lukter) jeg gikk NETTOPP på en urinveisinfeksjonskur, men etter noen dager kom det tilbake igjen kan sies at det går litt av og på i løpet av dagen, plutselig merker jeg ingenting - mens neste dag er det vondt igjen. klør ikke heller.. har samboer og det er utelukket at det er noen kjønnssykdommer... mange vil sikkert si at jeg må gå til lege - men jeg har nettopp flyttet og har ikke fått fastlege enda!! Huff.. står på venteliste og virker som det kan ta litt tid noen erfaringer? Anonymkode: d6a50...a04
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Sier som Nicathv, du må velge en lege uten venteliste. Anonymkode: 092d6...0e3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! det svir så utrolig når jeg tisser (spesielt på morgningen og da synes jeg det lukter) jeg gikk NETTOPP på en urinveisinfeksjonskur, men etter noen dager kom det tilbake igjen kan sies at det går litt av og på i løpet av dagen, plutselig merker jeg ingenting - mens neste dag er det vondt igjen. klør ikke heller.. har samboer og det er utelukket at det er noen kjønnssykdommer... mange vil sikkert si at jeg må gå til lege - men jeg har nettopp flyttet og har ikke fått fastlege enda!! Huff.. står på venteliste og virker som det kan ta litt tid noen erfaringer? Anonymkode: d6a50...a04 Du bør gå til legen ingen har lov å nekte deg legehjelp pga du ikke har fått fastlege. Anonymkode: 16522...75f
Belima Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 Litt utenfor, men vi kvinner bør tisse etter samleie. Det "renser" oss innvendig. Ser at dette sjelden blir nevt ved uvi. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Jeg vil helst gå til en kvinnelig lege og alle disse har venteliste... jeg tisser alltid etter samleie.. Anonymkode: d6a50...a04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå