AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Noen ganger har jeg kjent på noe som jeg får for meg at kan være hjertebank. Det skjer alltid under hvile, og har aldri opplevd det under aktivitet. Jeg synes det blir litt vanskelig å beskrive, men det føles ut som noe knyter seg i brystet og pumper i halsen, som om hjertet har stoppet litt opp for så å dure avgårde i full fart. Høres dette ut som hjertebank eller kan det være noe annet? Anonymkode: ec397...e3c
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Du kjenner hjertet gallopperer og slår hardt kanskje 10 ganger, man kan se brystet bevege seg og man kjenner det i halsen. Det skjer under hvile med meg også. Ikke så veldig ofte.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 29 minutter siden, Mystix skrev: Du kjenner hjertet gallopperer og slår hardt kanskje 10 ganger, man kan se brystet bevege seg og man kjenner det i halsen. Det skjer under hvile med meg også. Ikke så veldig ofte. Da kan det kanskje høres ut som det er hjertebank jeg opplever. Var usikker nettopp fordi jeg kan kjenne det i halsen og under hvile, og trodde derfor det kunne være noe annet. Anonymkode: ec397...e3c
Gjest Selfie Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Det høres mer ut som at hjertet hopper over et slag, og deretter på grunn av det følger opp med noen store slag for å ta igjen. Det skjer ofte ved hvile, og er ikke farlig. Hjertebank er vel når hjertet galopperer av gårde? Gjerne i flere minutter, utløses av stress eller fysisk aktivitet. Jeg hadde det før, men ble operert for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå