AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Har hatt smerter i venstre skulder i flere måneder og mr viser ingenting galt. Trodde hittil at det dreide seg om betennelse, men dette bekreftes ikke av Mr. Har noen vært borti dette? Anonymkode: 34bc1...b4f
_popcorn_ Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Det tok 3 runder i MR før dem fant betennelse hos meg. Men det kan være noe i muskulatur. Ta deg en tur til manuellterapaut, dem gjorde underverker på skuldra mi
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Ok! Hva kan det være i muskulaturen som ikke vises? Anonymkode: 34bc1...b4f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok! Hva kan det være i muskulaturen som ikke vises? Anonymkode: 34bc1...b4f Det meste. MR er visstnok en fullstendig bortkasta metode for diagnostisering, da muskler er muskler like og alt er relativt fuzzy på sånne bilder. Det sa i alle fall spesialisten til meg, etter at fastlegen (altså bortkasta) sendte meg til mr. Det er meningen at du skal ta resultatet fra MR og røntgen, sammenligne funn (eller ikke-funn med symptomer, kjenne på muskulatur og bevegelighet, og SÅ kan du sette diagnose. Dette skal (visstnok) en ok allmennleger kunne. De kan det ikke. Det din har gjort er det min gjorde: en underliggende undersøkelse uten å følge opp med en grundig undersøkelse og en faktisk diagnostisering. Så gå tilbake. Sett krav om at legen fullfører standardløpet eller henviser til spesialist som fullfører. Anonymkode: 5bab1...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Takk for svar. Ble du henvist til ortoped? Anonymkode: 34bc1...b4f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Gå til fysioterapeut som kan skulde og få undersøkelse der. Du kan bruke skulderen feil uten å merke det selv, og da vil musklene som involveres få skeiv belastning og skader. Det kan trenes bedre over tid. Anonymkode: e93a3...9c9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Kan være frozen shoulder Anonymkode: 67bc5...468
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 Frozen shoulder vises på MR vil jeg tro. Anonymkode: 34bc1...b4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå