letterbomb Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Jeg sliter med tørre hender når vinterkulda setter inn. Dette har jeg opplevd de siste par årene. Jeg blir lett rød/rødflammet og tørr, og noen ganger begynner jeg å blø litt noen steder. Dette er altså oppå hendene. Det svir når jeg vasker hendene, og når jeg tar på håndkrem. Det skjer selv om jeg er flink til å gå med votter, og selv om jeg bruker en god håndkrem når jeg blir tørr. Har ikke vært sånn så langt i år, før i dag. Det var noen minusgrader ute, og det kjentes ganske kaldt ut. Jeg gikk litt ute, men jeg hadde hansker på stort sett hele tiden. Jeg har ikke smurt hendene enda, men som regel bruker jeg Cosmica sin rosa håndkrem, som funker ypperlig når jeg bare er "vanlig tørr" ellers i året. Noen som har vært borti dette selv, eller som har noen tips?
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Neutrogena Nourishing Hand Cream er veldig god mot tørre hender.
Gjest chisandra Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Neutrogena Nourishing Hand Cream er veldig god mot tørre hender. Den skal jeg teste. Sliter med det samme som ts.
Leo Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Det er vel et ganske vanlig problem vinterstid og selv sverger jeg til denne fra L'Occitane. Trekker raskt inn i huden og følelsen varer lenge uten at hendene føles klissete. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Locobase repair. The one and only! Anonymkode: 2a6fa...bfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå