Gå til innhold

Nipplepiercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ta piercing i nippelen på onsdag og lurer på hvordan dere som har der har opplevd den i ETTERTID. 

Blir arret stygt? Gror det fort igjen? Er det problematisk når dere fryser? 😅

Hvor lang tid tar det før partneren min kan leke med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal ta piercing i nippelen på onsdag og lurer på hvordan dere som har der har opplevd den i ETTERTID. 

Skrevet

Skrevet

Det blir ikke arr, det blir et hull. Nippel piercinger r tykkere i mm enn øyenbryn piecing ol. 

Helt uproblematisk når jeg fryser. Litt irriterende at det ser ut som man har to nippler når man går uten bh, men la gå.

Gror på 10 dager pluss minus. Det kommer litt ann på din kropp, og hvordan det gror hos deg. Iløpet av en mnd vil det ikke være ubehagelig å leke med den. 

Hæ for guds skyld løssittende jakke og topp på dagen Du skal ta den, mest sannsynlig vil du gå ganske foroverbøyd første dagen. Det var fryktelig vondt når jakken presset mot brystet. 

Og om du er ung, og ikke ferdig utvokst vil jeg anbefale deg å vente. Jeg har helt forskjellige str på brystene idag fordi jeg var 16 når jeg tok min. 

Anonymkode: a5aa6...9f6

• Liker 1
Skrevet

In before det kommer en hær og retter deg på "nippel".

Jeg piercet nippelen for 1 mnd. siden. Nå gjør det ikke vondt i det hele tatt, men de fraråder at partner skal ta på den/slikke på den, osv. innen grotiden er over (6 mnd). Merker ikke noe når jeg fryser :)

Skrevet
23 minutter siden, Prorsum skrev:

In before det kommer en hær og retter deg på "nippel".

Jeg piercet nippelen for 1 mnd. siden. Nå gjør det ikke vondt i det hele tatt, men de fraråder at partner skal ta på den/slikke på den, osv. innen grotiden er over (6 mnd). Merker ikke noe når jeg fryser :)

Oj så ikke at jeg bomma på den 😂 jaja de som blir hissige av det får bare bli det.

Er du fornøyd ??

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke arr, det blir et hull. Nippel piercinger r tykkere i mm enn øyenbryn piecing ol. 

Helt uproblematisk når jeg fryser. Litt irriterende at det ser ut som man har to nippler når man går uten bh, men la gå.

Gror på 10 dager pluss minus. Det kommer litt ann på din kropp, og hvordan det gror hos deg. Iløpet av en mnd vil det ikke være ubehagelig å leke med den. 

Hæ for guds skyld løssittende jakke og topp på dagen Du skal ta den, mest sannsynlig vil du gå ganske foroverbøyd første dagen. Det var fryktelig vondt når jakken presset mot brystet. 

Og om du er ung, og ikke ferdig utvokst vil jeg anbefale deg å vente. Jeg har helt forskjellige str på brystene idag fordi jeg var 16 når jeg tok min. 

Men gror ikke det hullet?? Jeg er redd for å ødelegge puppen min som jeg er forferdelig fornøyd med, Men vil ha et lite smykke... er 23 og har silikon

Skrevet
4 minutter siden, Puppmania skrev:

Oj så ikke at jeg bomma på den 😂 jaja de som blir hissige av det får bare bli det.

Er du fornøyd ??

Jepp, er fornøyd! 

Skrevet

Anbefaler deg å ikke ta det. Jeg mista følelsen i brystvorta fullstendig og fikk betennelse. Tok den ut etter 6 år og hullet har enda ikke grodd, brystvorta mi ser ikke ut.... Samme skjedde med venninda mi som tok det... 

Anonymkode: 23e25...7cc

Skrevet

For å ikke snakke om hvor HELT FORJ***** VONDT det var...!!!!!!! Å ta!!!!

Skrevet
32 minutter siden, Puppmania skrev:

Men gror ikke det hullet?? Jeg er redd for å ødelegge puppen min som jeg er forferdelig fornøyd med, Men vil ha et lite smykke... er 23 og har silikon

Vet ikke, hullet er ganske stort. Har aldri prøvd å ta den ut fir å la hullet gro. Har man en piering vil det jo alltid være ett hull i huden, selvom det ikke er et åpent sår. Så JA det gror, men hull har man jo. 

Jeg ville nok ikke tatt ned ,midre jeg visste jeg ble å beholde den livet ut. Evt til jeg blir for "gsmmel".

Skrevet

Hadde min i noen år, og det har grodd helt fint. Ikke noe stygt arr, kan bare akkurat skimte at jeg har hatt piercing hvis du virkelig ser etter, men ikke noe man legger merke til. Har heller ikke noe ulik følsomhet i nipplene.

Gjest Axl Rose
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å ikke ta det. Jeg mista følelsen i brystvorta fullstendig og fikk betennelse. Tok den ut etter 6 år og hullet har enda ikke grodd, brystvorta mi ser ikke ut.... Samme skjedde med venninda mi som tok det... 

Noen tåler det andre ikke. Vet ikke før man har prøvd.

Aldri opplevd problemer. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble dobbelt så følsom etter at jeg tok min, så det er individuelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...