AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Jeg er en høy kvinne, født i en høy slekt. Høyden trenger ikke å være et problem, men størrelsen. Jeg kjenner noen på 181 og 178 og ingen av disse virker store. Men det gjør mamma. Jeg vet ikke hvor mye kroppen vil vokse på bredden. Mamma har en skostr større enn meg, så mulig hun er bredere bygd? Jeg er voksen og bruker fremdeles 39-40. Mamma har 41. Men jeg sliter med å tenke på størrelse. Synes vi mennesker begynner å bli så store at jeg synes vi alle skal halvere kostholdet. I land lenger ned har de perfekt størrelse. Herregud, tenk så dårlig for miljøet å lage større ting hele tiden for at vi skal ha plass. Ikke noe kult å være slank, men likevel dekke hele stolputa med rumpa fordi du er bred/stor. Dette er nok litt stygt skrevet, men jeg synes mamma er altfor stor. Og jeg lurer på hvordan dette også kan bli på datingmarkedet. De fleste menn jeg har vært tiltrukket av er sånn 178 tviler på at de vil ha en dame som er større enn seg.. Anonymkode: 32fae...f60
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Jeg prøvde på meg noen klær mamma brukte da hun var like gammel som meg. Og syntes noen var litt trange. Hun sa hun nesten var anorektisk tynn da hun var som meg. Er det selv. Er litt redd for at kroppen min skal bli like bred. Føler meg stor nok fra før :/ Anonymkode: 32fae...f60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå