Gå til innhold

Prisnivå på Kypros?


Viking

Anbefalte innlegg

Hei alle dere reiseglade.

Jeg har fått for meg at jeg har så skrekkelig lyst til å reise til Kypros neste gang vi skal ut å reise. Synes det ser så flott ut, og har hørt masse positivt. I samme åndedrag som folk skryter, forteller de også om et nokså høyt prisnivå. Kan noen av dere som har vært der bekrefte/avkrefte dette?

Jeg tenker da helst på mat og drikke. Shopping kan jeg klare meg uten, men hadde vært greit med tilbakemelding på dette også.

På forhånd takk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat kommet hjem fra en tur til Kypros og kan bekrefte at prisene er blitt økt kraftig fra jeg var der for 5 år siden. På super'n koster maten nesten det samme som i Norge. Å spise ute er ikke riktig så dyrt, en treretters middag med vin koster ca 250-300 kroner.

Det som imidlertid var billig er sko, vesker, kofferter og briller.

nero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Kypros for et par år siden og syntes prisene var nesten like norske priser. Spesielt maten var overraskende dyr. Men vi koste oss der vi, selv om lommeboka var syltynn når vi kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christine 19

heisann!

jeg kan bekrefte dette,desverre!

jeg og en veninne var der for 1 måned siden, og det var ganske dyrt, nesten som norge

ute kostet drinkene fra 2-3pund, og det er jo mye i forhold til andre steder-har jeg hørt! j

maten var vel like dyr som i norge, men det var en god del billigere å spise ute.

vi var på ayia napa, og viss dere skal dit vil jeg anbefale hotell callisto, et helt fantastisk hotell, med flotte leiligheter,strand og flotte svømmebasseng!

vi koste oss skikkelig,selv om prisene var litt høye, så var d uansett litt billigere enn norge.

kypros anbefales på det sterkeste! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...