Gå til innhold

Frakt av Suger Bear Hair til Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å prøve Sugar Bear Hair. Har hørt at man bør bestille direkte fra kilden om man vil være sikker på at man får ekte vare, og direkte fra kilden er fra USA. Prisene er 30, 80 og 160 dollar. Jeg er litt bekymret for ekstra kostnader om jeg bestiller, så jeg lurer på om noen her inne har bestilt før? Hva ble frakten og evt. tollen?

Jeg fant denne informasjonen på deres nettsider, men vil gjerne ha noen erfaringer fra norske kunder :)

"By complying with all local standards and regulations, we do our very best to ensure no country needs to put a customs charge on your shipment. However, while most of our orders do not receive Import Taxes or Duty Fees, we cannot be held responsible for any taxes, seizures or fees from importing our product. The final decision is decided by your country's import regulations"
 

Anonymkode: 09101...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du bør fokusere på er vel heller å gjøre research på Sugar Bear Hair (som for øvrig er blitt stempla som scam flere ganger) 

Anonymkode: f8cb1...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller biotin eller b-vitaminer (om du mangler det selvfølgelig, hvis ikke har det ikke noe faktisk effekt på håret). Sånne piller som Sugar Bear er bare overpriset dritt. Hilsen frisør.

Anonymkode: 1e815...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å prøve Sugar Bear Hair. Har hørt at man bør bestille direkte fra kilden om man vil være sikker på at man får ekte vare, og direkte fra kilden er fra USA. Prisene er 30, 80 og 160 dollar. Jeg er litt bekymret for ekstra kostnader om jeg bestiller, så jeg lurer på om noen her inne har bestilt før? Hva ble frakten og evt. tollen?

Jeg fant denne informasjonen på deres nettsider, men vil gjerne ha noen erfaringer fra norske kunder :)

"By complying with all local standards and regulations, we do our very best to ensure no country needs to put a customs charge on your shipment. However, while most of our orders do not receive Import Taxes or Duty Fees, we cannot be held responsible for any taxes, seizures or fees from importing our product. The final decision is decided by your country's import regulations"
 

Anonymkode: 09101...d9f

Når man velger å kjøpe varer fra utlandet, vil gjerne den norske staten ha sin del av kaka. Derfor er det laget regler for dette. En "moms-grense" på 350 kr.

Dersom varen INKLUDERT fraktsummen blir en totalsum på 350 kr eller mer, påløper det en momsavgift på 25% av dette.

Er varen verdt under 350 kroner på innførselstidspunktet, slipper man moms/gebyr.

Bruk kalkulatoren her hos Tollvesenet. https://www.toll.no/

Velger du varen som koster 30 dollar, går denne under moms-grensen, for valutakursen i dag viser at 30 dollar er i underkant av 250 kr, og det koster ikke noe å kjøpe den inn. Velger du varen til 80 eller 160 dollar, påløper det 25% moms + gebyr til den norske stat.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...