Gå til innhold

Serieorgasmer for gutter og menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan menn få serieorgasmer? Er dette vanlig og hva er rekord for menn?

Anonymkode: bd20a...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn kan få serieorgasmer. Hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Du kan jo uansett prøve? 

Anonymkode: c41ac...28d

Skrevet
3 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg kan

Vil du fortelle litt hvordan det foregår? Altså hvordan kan vi som damer gi mannen vår serieorgasme :)

Anonymkode: 42328...cad

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor skriver du gutter og menn i tråden ? skal du ha sex med små gutter ?

ja menn kan få serie orgasmer men det er utrolig sjeldent

Anonymkode: 4e177...67f

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Ja har jeg kunnet siden slutten av tenåra. Jeg er vel bare unormal.

Endret av Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du fortelle litt hvordan det foregår? Altså hvordan kan vi som damer gi mannen vår serieorgasme :)

http://avansertseksualitet.no

:hjerte::Nikke:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg handler det bare om å stramme de rette musklene. Så det er nok noe mennene deres må lære seg selv sammen med dere 😊

Anonymkode: 13281...418

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor skriver du gutter og menn i tråden ? skal du ha sex med små gutter ?

ja menn kan få serie orgasmer men det er utrolig sjeldent

TS. Nei ingen smågutter her nei. Gutter er for meg fra 18-25. Menn er 25 og eldre.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg handler det bare om å stramme de rette musklene. Så det er nok noe mennene deres må lære seg selv sammen med dere 😊

Anonymkode: 13281...418

TS. Stramme de rette musklene? Vil det si at orgasmene kommer etter hverandre på grunn av det?

Skrevet
20 minutter siden, Axl Rose skrev:

Ja har jeg kunnet siden slutten av tenåra. Jeg er vel bare unormal.

Får du det til fortsatt? Er det deiligere enn når du får vanlige single orgasmer ?

Skrevet
27 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Helt sikkert et kjempe nyttig kurs, så takk for link! Det skal jeg absolutt prøve å få deltatt på en gang. 

Men når det kommer til det konkrete spørsmålet jeg stilte, så går det vel an å forklare for dere som har opplevd det , i tekst, enn at jeg må melde meg på et kurs for å få vite fremgangsmåte og teknikk? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt sikkert et kjempe nyttig kurs, så takk for link! Det skal jeg absolutt prøve å få deltatt på en gang. 

Men når det kommer til det konkrete spørsmålet jeg stilte, så går det vel an å forklare for dere som har opplevd det , i tekst, enn at jeg må melde meg på et kurs for å få vite fremgangsmåte og teknikk? 

Ikke så mye damene kan gjøre for at MENN skal kunne få serieorgasmer..Handler mer HVA menn kan gjøre selv..Stramme bekken/rumpemuskler o.l Jeg er ikke så mye inne i det lengre,men på linken jeg ga deg står det mye om akkurat det pluss masse annet for damer også..Noe på kurset er gratis...Google serieorgasmer for menn så får du nok også vite mere tenker jeg....LYKKE TIL:hjerte:

Skrevet
21 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Ikke så mye damene kan gjøre for at MENN skal kunne få serieorgasmer..Handler mer HVA menn kan gjøre selv..Stramme bekken/rumpemuskler o.l Jeg er ikke så mye inne i det lengre,men på linken jeg ga deg står det mye om akkurat det pluss masse annet for damer også..Noe på kurset er gratis...Google serieorgasmer for menn så får du nok også vite mere tenker jeg....LYKKE TIL:hjerte:

Ok tusen takk det skal jeg sjekke ut :) Håper menn også leser seg opp på dette selv eller kurses selv, for det vil jo gjøre sexlivet mye bedre for alle parter regner jeg med :) 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. Nei ingen smågutter her nei. Gutter er for meg fra 18-25. Menn er 25 og eldre.

18 år er man myndig og da erkjent som voksen, da er man en mann. spilelr ingen rolle hva folk assosierer med en "ekte mann"

gutter er 17 år og under

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

18 år er man myndig og da erkjent som voksen, da er man en mann. spilelr ingen rolle hva folk assosierer med en "ekte mann"

gutter er 17 år og under

Ja ja, beklager hvis det var feil bruk av definisjon.

Anonymkode: 1fb64...ee7

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan få serieorgasmer,men ikke serie-ejakulasjoner. Tror eneste måten menn kan få masse orgasmer under sex er å separere ejakulasjon fra orgasme. Det er mye arbeid, tar månedsvis å lære..og er ikke noe damen kan gjøre for ham. Etter en ejakulasjon så føler vi oss helt tom for energi...men er visstnok ikke slik for dem som har sluttet å sprute.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:) Håper menn også leser seg opp på dette selv eller kurses selv :) 

Ja hva tror du jeg driver med tritt og ofte da(på bussen,når jeg sitter på sofaen og når jeg ligger på ryggen mens dama rir.Kniper og strammer musklene i underlivet,beveger og 'danser' pi***en uten å komme borti den..:hjerte:Trodde du jeg hadde en slappfisk kansje???(snart kan jeg slå knute på den :frkk::hoho:

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du det til fortsatt? Er det deiligere enn når du får vanlige single orgasmer ?

Ja, mye øvelse har gjort det bedre nå enn tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...