Gå til innhold

Hva anser du som en sen debut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er det selvsagt ulike syn på, men hva er din mening? Når føler du en seksuell debut er unormalt sen?

Anonymkode: a31c2...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jomfru og føler jeg er sent ute i forhold til alle vennene mine.. Er 21.

Anonymkode: 38eb5...cec

Skrevet

Senere enn kl 23.59 er jo bortimot umulig. Så relativt sett vil jeg påstå at alt etter, tja... kl 20(?) er sent.

Selv var jeg tidlig ute. Tror det var i 04-tiden...

• Liker 7
Skrevet

Sen... Eksen min sa han debuterte veldig seint, og da antar jeg etter 25 år, tror jeg. I begynnelsen av tjueårene var det mange i min omgangskrets som fortsatt var jomfru, altså, ganske normalt. 

Skrevet

Fra spøk til alvor... Jeg var 20, og syns selv det var altfor sent...

Skrevet

over 20 da blir jeg overrasket men vil ikke kalle det sent før det er 25- 

Anonymkode: 0cca1...76b

Skrevet
25 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Fra spøk til alvor... Jeg var 20, og syns selv det var altfor sent...

Samme her. Både i alder ved debut og at jeg syns det var for sent.

Skrevet

17-18. Mange sier at det er normalt, jeg syns det er sent. 

Anonymkode: a3bab...448

Skrevet

Var 19.

Anonymkode: f1cc9...31e

Skrevet

VR 19, og syns nå det var does tidlig. Ser klart at jeg ikke var klar for det, og burde nok  ventet.. 

Jeg syns ikke det er en alder for når folk bør debuterte, dette bør folk finne ut av selv, kjenne etter på om  de er klar. 

Skrevet

Det kommer an på personen, og når de føler seg klar. Jeg er 21 år og har fortsatt et par venner som er jomfru. Var selv 18, nesten 19, og følte jeg var ekstremt sent ute (men det var fordi jeg følte meg klar i flere år). 

Anonymkode: 39ccc...2ab

Skrevet

Gutt 22, jomfru fortsatt. Føler meg veldig sein ja 😂

Anonymkode: d0cf6...2b2

Skrevet

Er du mann og ikke fått pult før du er 25 vil ingen damer noensinne ta i deg. Du vil dø som jomfru.

Anonymkode: a616b...d51

Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Er du mann og ikke fått pult før du er 25 vil ingen damer noensinne ta i deg. Du vil dø som jomfru.

Anonymkode: a616b...d51

Bodde tidligere i kollektiv med en tilsynelatende normal fyr på 25 år. Helt normalt utseende, litt sjenert, men hadde hobbier, normal sosial intelligens og venner. Han fortalte en gang vi snakket ærlig sammen at han var jomfru, han hadde bare klint med noen få jenter. I dag er han gift og har barn. 

Anonymkode: c276d...451

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bodde tidligere i kollektiv med en tilsynelatende normal fyr på 25 år. Helt normalt utseende, litt sjenert, men hadde hobbier, normal sosial intelligens og venner. Han fortalte en gang vi snakket ærlig sammen at han var jomfru, han hadde bare klint med noen få jenter. I dag er han gift og har barn. 

Anonymkode: c276d...451

Noe her på kg, lever i en annen realitet en andre. 

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Mann, bikket 25 med et par år, og overlevde. Klart det føltes kjipt å ha gått glipp av sex i ungdommen,  men det var egentlig bare en liten del av problemene med sjenanse og dårlige sosiale skills. Dette var før Internett ble en stor greie, og det hadde kanskje gått annerledes med nettdating og apper som finnes nå. Men jeg ser jo at det er en greie enkelte sliter med nå også.  Heldigvis hadde jeg venner som ikke følte at de skulle gjøre noe poeng av det, eller "oute" meg i festlig lag.

Anonymkode: f8edb...4bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...