Gå til innhold

jomfrudommen min!!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha sex første gang imorgen, gleder meg og er litt nervøs. Er trygg med partneren og har skjennt hverandre i to år.

har dere noen tips? Eller råd? Som dere Kansje vil dele? Noe jeg kan huske på? Noe jeg bør vite?

Anonymkode: d3682...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det rolig, lytt til hverandre og bruk prevensjon.

Anonymkode: d8dce...420

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, JudasPriest skrev:

Kondom! Det er det viktigste! 

Skal huske på det! Tusen takk.

• Liker 1
Skrevet

Ta det rolig, bruk tid på forspill så du blir ordentlig våt (hvis du er jente), ellers vil det gjøre vondt. 

Anonymkode: 14b5f...396

• Liker 1
Skrevet

Kondom! Kline masse først sånn at du er skikkelig kåt og pirret! Han må stryke mye på kroppen din , puppene dine og underlivet ditt utenpå trusa en god stund før han tar den av (gjerne til den blir litt våt igjennom) og prøver å penetrere deg, det er kjempe viktig at du er ordentlig våt og kåt for at det skal være noe godt for deg også! 
Hvis du føler deg nervøs og stiv/fryst, så kan dere se en film og stryke mye på hverandre under filmen, og ta det med ro , ligge i skje å kose mens dere ser film, kysse på nakken, puste i øret , han holde rundt deg og stryke deg på magen under toppen og over bhen og gjøre det helt avslappet og gradvis og ikke sånn "NÅ skal vi ha sex så nå går vi på soverommet og begynner å kline" liksom. 

Lykke til :) Husk å kommunisere hvis noe gjør vondt så må du si fra at han må gjøre det saktere eller mer forsiktig, og det er helt lov å trekke seg om du plutselig føler at du ikke vil allikevel 

Anonymkode: ec929...02c

• Liker 8
Skrevet

Det er lov å si stopp, om du eller din partner, plutselig ikke føler dere klar likevel :) 

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondom! Kline masse først sånn at du er skikkelig kåt og pirret! Han må stryke mye på kroppen din , puppene dine og underlivet ditt utenpå trusa en god stund før han tar den av (gjerne til den blir litt våt igjennom) og prøver å penetrere deg, det er kjempe viktig at du er ordentlig våt og kåt for at det skal være noe godt for deg også! 
Hvis du føler deg nervøs og stiv/fryst, så kan dere se en film og stryke mye på hverandre under filmen, og ta det med ro , ligge i skje å kose mens dere ser film, kysse på nakken, puste i øret , han holde rundt deg og stryke deg på magen under toppen og over bhen og gjøre det helt avslappet og gradvis og ikke sånn "NÅ skal vi ha sex så nå går vi på soverommet og begynner å kline" liksom. 

Lykke til :) Husk å kommunisere hvis noe gjør vondt så må du si fra at han må gjøre det saktere eller mer forsiktig, og det er helt lov å trekke seg om du plutselig føler at du ikke vil allikevel 

Tusen takk for mange fine tips❤️

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for mange fine tips❤️

Bare hyggelig :) lykke til <3

• Liker 1
Skrevet

Hvis du trenger tips fra et forum på internettet er du kanskje ikke klar? Spør partneren din hva h*n liker. Bør vite såpass dessverre.. 

Anonymkode: 41870...07a

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du trenger tips fra et forum på internettet er du kanskje ikke klar? Spør partneren din hva h*n liker. Bør vite såpass dessverre.. 

Anonymkode: 41870...07a

Den kommentaren gir ikke mening. Som alle ting man prøver for første gang så undersøker man tips og andres erfaringer og råd, enten det er å lage en ny matrett eller farge håret for første gang, sex for første gang er ikke noe annerledes. 
Sex den første gangen skal ikke dreie seg om hva partneren liker, det dreier seg om hva man syntes er godt selv, for begge, og å ta hensyn til hverandre om noe gjør vondt. 

• Liker 1
Skrevet

Ta det med ro. Nyt, og husk at det ikke er noe som skal presteres.

• Liker 1
Skrevet

De tre K'ene.

Kos

Kondomer

Kommunikasjon

Skrevet

Hvordan gikk det ts?

Anonymkode: f5448...0bb

Skrevet
16 timer siden, SlemUlv skrev:

Det er lov å si stopp, om du eller din partner, plutselig ikke føler dere klar likevel :) 

Snilt råd fra en slem Ulv 😂

Anonymkode: 3e71a...431

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha sex første gang imorgen, gleder meg og er litt nervøs. Er trygg med partneren og har skjennt hverandre i to år.

har dere noen tips? Eller råd? Som dere Kansje vil dele? Noe jeg kan huske på? Noe jeg bør vite?

*  kjent. Og er du 14?

Anonymkode: 0c528...ab4

Skrevet

Sæd renner faktisk ut igjen.

Ville bare nevne det. Det var min store aha-opplevelse første gang etter sex uten kondom (brukte p-piller selvsagt). :ler:

Skrevet
46 minutter siden, Punhunter skrev:

Sæd renner faktisk ut igjen.

Ville bare nevne det. Det var min store aha-opplevelse første gang etter sex uten kondom (brukte p-piller selvsagt). :ler:

Man kan få kjønnsykdom første gangen man har sex, så det er dumt å ikke bruke kondom. Kondom har jo også glidemiddel og gjør derfor sexen mindre smertefull. Trodde faktisk ikke det var noe alternativ å ikke bruke kondom den / de første gangen/e. 

Anonymkode: 0a815...f9e

Skrevet
13 minutes ago, AnonymBruker said:

Man kan få kjønnsykdom første gangen man har sex, så det er dumt å ikke bruke kondom. Kondom har jo også glidemiddel og gjør derfor sexen mindre smertefull. Trodde faktisk ikke det var noe alternativ å ikke bruke kondom den / de første gangen/e. 

Jeg brukte kondom første gangen jeg hadde sex, men det jeg skrev var om første gangen jeg hadde sex uten kondom

Begge gangene var forresten med min daværende kjæreste. Jeg var også hans første ;) 

Ser for øvrig ikke problemet med å ha sex uten kondom (men selvfølgelig med annen type prevensjon), så lenge den ene parten ikke har ligget med halve byen først da.

Skrevet
22 minutter siden, Punhunter skrev:

Jeg brukte kondom første gangen jeg hadde sex, men det jeg skrev var om første gangen jeg hadde sex uten kondom

Begge gangene var forresten med min daværende kjæreste. Jeg var også hans første ;) 

Ser for øvrig ikke problemet med å ha sex uten kondom (men selvfølgelig med annen type prevensjon), så lenge den ene parten ikke har ligget med halve byen først da.

Men så skal man heller ikke anbefale unge jenter annen type prevensjon da hormonell prevensjon kan være ekstremt psykisk skadelig . Kondom er det beste og mest risikofrie når det kommer til alle områder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...