Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Mannen min er for øyeblikket på kurs en uke og har derfor fått hotellrom gjennom jobben da det er 1 time unna. Jobben har booket dobbeltrom så han har en stor dobbeltseng. Kunne derfor tenkt meg å besøke han da jeg har noen dager fri denne uken. Hvor mye må jeg eventuelt betale hvis jeg skal sove over en natt? 

Anonymkode: 09fd1...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten spørre hotellet om. 

Anonymkode: 52bcd...21e

Skrevet

Nå har du stilt spørsmålet på ett nettforum, rette adressen er resepsjonen på hotellet. 

Du kan sikkert sende dem en mail om du ikke vil ringe. 

Anonymkode: 97ddc...161

• Liker 2
Skrevet

Vi er ikke synske. Du må snakke med hotellet. 

Anonymkode: 37b80...8fb

Skrevet

Du trenger ikke betale en krone.  Man betaler det samme for dobbelrom enten man er en eller to mennesker.

Skrevet

Tror ikke du må betale om de har booket dobbeltrom, og ikke enkeltrom med dobbeltseng. Er ikke sengestørrelsen som avgjør.

Anonymkode: 0ef10...6c2

Skrevet

haha, beklager for et så utrolig dumt spørsmål da! Takk til dere som faktisk gidder å svare da ❤️

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha, beklager for et så utrolig dumt spørsmål da! Takk til dere som faktisk gidder å svare da ❤️

Er du seriøs? Alle har jo svart deg. Noen har bare kommet med antagelser, som du ikke har noen garanti for er korrekt. 

Du er klar over at de fleste hotell tar ekstra betalt for ekstra personer som overnatter? 

Anonymkode: 52bcd...21e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså opplyser du om hvolket hotell dete r du spør om så kan sikkert noen ta og ringe og spørre for deg, og skrive svaret her. Mulig vi da også trenger å vite navnet på mannen men i alle fall må vi vite hvilket firma det gjelder. :fnise:

Anonymkode: 97ddc...161

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha kødder du? Alle har da gitt svar, om at du må snakke med hotellet. 

Anonymkode: 37b80...8fb

Skrevet

Slapp nå av :) Tenkte jeg bare skulle forhøre meg her! Vet godt at jeg kan ringe, men er ikke så enkelt for en som har telefonskrekk. Var ikke sånn at jeg ikke tenkte at jeg kunne ringe selv 🙈

Skrevet
14 minutter siden, Mystix skrev:

Du trenger ikke betale en krone.  Man betaler det samme for dobbelrom enten man er en eller to mennesker.

Det stemmer ikke. Overnatting for to koster mer enn overnatting for en, selv om man får dobbeltrom alene (mange hoteller har få eller ingen enmannsrom). Det handler ikke bare om rommet, frokostservering og andre ting spiller også inn.

Uansett må det avklares med hotellet om man skal overnatte to personer på et rom som er bestilt til en.

Skrevet

Takk for alle svar 😄 Skal få mannen til å sjekke opp dette i morgen. Var selv innenfor siden for å sjekke prisforskjell på dobbeltrom med en person og dobbeltrom for to personer, men da kom det opp samme pris 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...