Jalp Skrevet 13. november 2017 #21 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør et ærlig og direkte spørsmål, bygger ikke opp til krangel Anonymkode: 24978...d0d Du starter debatten med en påstand som er fordomsfull og generaliserende. I tillegg lager du en overskrift som lyder: «Gammel og pervers». Her er ingrediensene pervers, gammel, hensynsløs og selvfølgelig knyttes det til «mann». Jeg vil hevde at du har et svært fordomsfullt syn på menn i 50-årene. I tillegg innser du ikke at det du kaller et «ærlig og direkte» spørsmål egentlig er fordomsfull hat-retorikk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #22 Skrevet 13. november 2017 På 12.11.2017 den 21.45, Sonic skrev: Har sikkert bare hatt en partner gjennom livet som bare ligger der Det er ofte de beste, fineste og mest trofaste mennene det ! Som både har moral og gode verdier i bagasjen. Anonymkode: 9e36d...641
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #23 Skrevet 14. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: griseprat, kroppsfiksering, tunga ned i halsen. Vet ikke om det handler om alder eller om det er ren egoisme og å tilfredstille seg selv men av egen erfaring er det de eldste som er verst. Anonymkode: 24978...d0d Jeg en mann i 50 årene og kjenner meg ikke igjen i at jeg har blitt mer pervers med årene. Har alltid hatt litt kinky lyster men tar aldri ut disse lystene uten at partner matcher de samme lyster. Det spiller heller ingen rolle om partner er ung eller gammel da jeg alltid tar hensyn og legger fokuset på kvinnens tilfredsstillelse, og det er nettop det som driver meg. Opplever yngre kvinner som temmelig frekke og grisete/perverse når de blir kjent, mens eldre kvinner ofte er mer direkte. Tror det å være grisete og pervers er mer personavhengig en aldersbetinget. Men for all del, jeg kan ikke uttale meg for alle da dette er mine erfaringer og opplevelser og andre har sine. Anonymkode: 3cb1d...14e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #24 Skrevet 14. november 2017 Bare det at en mann bruker lang tid og har fokus på kvinnens nytelse og ikke sin egen, er perverst for meg... Anonymkode: 24978...d0d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #25 Skrevet 14. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: griseprat, kroppsfiksering, tunga ned i halsen. Vet ikke om det handler om alder eller om det er ren egoisme og å tilfredstille seg selv men av egen erfaring er det de eldste som er verst. Anonymkode: 24978...d0d Griseprat: Her gir du for lite informasjon. Det kan selvfølgelig hende at det bærer langt inn i tabuland. Om du ikke er med på det så kan det fort oppfattes som perverst for deg. Uavhengig av det så tenner veldig mange på litt dirty talk uansett alder. Kroppsfiksering: Her er det også litt lite informasjon. Hva mener du med det? Snakker han stadig om andre jenter? Eller er det din kropp han er fokusert på? I sistnevnte tilfelle så burde det kanskje egentlig gi en liten boost for selvtilliten din? Om han snakker om andre så er det ufint, men personlig ville ikke jeg putte det i pervers-kategorien. Tunga ned i halsen: Intens klining, mener du? Er det perverst? Hmm... Anonymkode: 671cb...755
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #27 Skrevet 14. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Griseprat: Her gir du for lite informasjon. Det kan selvfølgelig hende at det bærer langt inn i tabuland. Om du ikke er med på det så kan det fort oppfattes som perverst for deg. Uavhengig av det så tenner veldig mange på litt dirty talk uansett alder. Kroppsfiksering: Her er det også litt lite informasjon. Hva mener du med det? Snakker han stadig om andre jenter? Eller er det din kropp han er fokusert på? I sistnevnte tilfelle så burde det kanskje egentlig gi en liten boost for selvtilliten din? Om han snakker om andre så er det ufint, men personlig ville ikke jeg putte det i pervers-kategorien. Tunga ned i halsen: Intens klining, mener du? Er det perverst? Hmm... Anonymkode: 671cb...755 griseprat= kommentarer om min kropp og hvor sexy den er. Hver kroppsdel blir kommentert, ga seg ikke selv om jeg sa jeg ikke likte fokus på de ulike kroppsdeler. tunga ned i halsen=intens og febrilsk klining under hele samleie uten stopp, ga seg ikke selv om jeg spurte om han heller kunne legge hodet på skulderen min ts Anonymkode: 24978...d0d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #28 Skrevet 14. november 2017 Det kan ikke være personavhengig da? Alle menn over 50 er da ikke like... Anonymkode: 7ec6c...80a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #29 Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan ikke være personavhengig da? Alle menn over 50 er da ikke like... Anonymkode: 7ec6c...80a Mulig jeg var max uheldig og kom bort i en som ikke matchet seksuelt..Men jeg liker generelt ikke når menn tar seg god tid og det gjør de ofte når de blir eldre eller når de er grådige he he ts Anonymkode: 24978...d0d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #30 Skrevet 15. november 2017 På 14.11.2017 den 6.16, AnonymBruker skrev: Jeg en mann i 50 årene og kjenner meg ikke igjen i at jeg har blitt mer pervers med årene. Har alltid hatt litt kinky lyster men tar aldri ut disse lystene uten at partner matcher de samme lyster. Det spiller heller ingen rolle om partner er ung eller gammel da jeg alltid tar hensyn og legger fokuset på kvinnens tilfredsstillelse, og det er nettop det som driver meg. Opplever yngre kvinner som temmelig frekke og grisete/perverse når de blir kjent, mens eldre kvinner ofte er mer direkte. Tror det å være grisete og pervers er mer personavhengig en aldersbetinget. Men for all del, jeg kan ikke uttale meg for alle da dette er mine erfaringer og opplevelser og andre har sine. Anonymkode: 3cb1d...14e Helt enig med deg. Å være grisete og pervers har ingenting med alder å gjøre. Det er mange flere grisete og perverse mennesker som er unge synes jeg, særlig her på dette forumet. TS burde gå i seg selv. Hun er ikke bedre selv.! Anonymkode: 9e36d...641
Uredd Skrevet 15. november 2017 #31 Skrevet 15. november 2017 Har ofte inntrykk av at "gammel og pervers" ofte er kode for 'annet tenningsmønster' enn meg... Dette også bekreftet i denne tråden
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #32 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, Uredd skrev: Har ofte inntrykk av at "gammel og pervers" ofte er kode for 'annet tenningsmønster' enn meg... Dette også bekreftet i denne tråden Ja, det har nok mye å gjøre med det. Enkelt og greit. Så får en heller styre unne de en kjenner blir feil. Som regel vanskelig og endre tenningsmønster. Det ligger så dypt "kodet" Ts Anonymkode: 24978...d0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå