Gå til innhold

Erfaringer med mittanbud.no?


livmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt det til en elektrikerjobb. Fikk et tilbud og det tok jeg. Om det er større jobber så blir det nok større interesse for å få jobben. Jeg var mest interessert i en som kunne på kort varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg trengte noen til å ta flyttevask og fikk en haug med tilbud på typ 2 sekunder. Flere av firmaene var ikke registrert i brreg og det var mye snusk. Ble litt hips om happ hvem jeg valgte, men de gjorde jobben etter avtale.

Anonymkode: 93c63...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mange useriøse henvendelser, da jeg søkte noen til å pusse opp ett bad. Ingen hadde papirene sine i orden og prisen var latterlig lav til at jeg ville ta tilbudet seriøst. 

Anonymkode: fec4b...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt en gang, søkte etter fliselegger til en liten, enkel jobb. Fikk ca ti tilbud, prisene varierte fra 6000 til 15000 kroner. Valgte ham med den laveste prisen (enmannsfirma), og han gjorde en skikkelig god jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det et par ganger til å hente inn tilbud, men det kom nesten ingen tilbud og de som sendte inn var ekstremt dyre

Anonymkode: 78cdf...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt de på tilbud om rep på et uthus, ble fornøyd. Vi har også lagt ut små jobber uten å få svar.

Anonymkode: a1d6a...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...