Gå til innhold

Dårlig selvtillit av dating.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i 1 år og vil nå finne en ny kjæreste. Hvor skal jeg lete? Har prøvd tinder, men der er det jo useriøst.. Min siste relasjon varte i 2 mnd så bare skrev han aldri mer til meg igjen!😓 var på en tinderdate igår, men vet strengt tatt ikke om det blir flere treff der altså... 

Jeg er slank, kler meg pent, sminker meg så ikke der det ligger tror jeg. Er 28 år.. Vil møte en voksen og seriøs mann. 

Anonymkode: 6b596...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går an å skaffe seg en hobby eller oppsøke steder og miljøer som interesserer deg, større sjanse for å møte noen du har noe til felles med. Jeg er et unntak, jeg har møtt samtlige av mine ekser på byen, samme med nåværende kjæreste. Det funker lett for meg, men mindre for andre har jeg forstått. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bortebra skrev:

Går an å skaffe seg en hobby eller oppsøke steder og miljøer som interesserer deg, større sjanse for å møte noen du har noe til felles med. Jeg er et unntak, jeg har møtt samtlige av mine ekser på byen, samme med nåværende kjæreste. Det funker lett for meg, men mindre for andre har jeg forstått. 

Min siste "date" traff jeg på byen, men det gikk jo ikke bra... Mitt siste forhold møtte jeg på byen for noen år siden. Så jo ja. Men nå er jeg så gammel at det ikke funker mer😂 

Anonymkode: 6b596...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min siste "date" traff jeg på byen, men det gikk jo ikke bra... Mitt siste forhold møtte jeg på byen for noen år siden. Så jo ja. Men nå er jeg så gammel at det ikke funker mer😂 

Anonymkode: 6b596...3f4

Hvor gammel? 

Jeg møtte min nåværende kjæreste på byen for noen måneder siden, og jeg er ingen ungfole lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel i 1 år og vil nå finne en ny kjæreste. Hvor skal jeg lete? Har prøvd tinder, men der er det jo useriøst.. Min siste relasjon varte i 2 mnd så bare skrev han aldri mer til meg igjen!😓 var på en tinderdate igår, men vet strengt tatt ikke om det blir flere treff der altså... 

Jeg er slank, kler meg pent, sminker meg så ikke der det ligger tror jeg. Er 28 år.. Vil møte en voksen og seriøs mann. 

Anonymkode: 6b596...3f4

var 1 år det lengste du greide å være selvstendig ? det er helt sinnsykt at kvinner klager og tror de vil være alene resten av livet fordi dem har vært uten kjæreste i 1-2 år. bli SELVSTENDIG! 

mange menn går singel 3-5 år frivelig før de får seg kjæreste, lev livet , ha det gøy og ikke vær avhengi av en mann

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med hobby er også mitt beste råd. Da finner du folk som du har noe til felles med og det er jo et godt grunnlag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, potetstappe skrev:

Ingen i omgangskretsen som du er interessert i?

Nope😊

Anonymkode: 6b596...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo møte en mann hvor som helst, gjennom Tinder, på byen eller via bekjente eller fritidsaktiviteter. Du må ikke begrense deg ved å tenke at du er for gammel for byen. Er mange på din alder som går ut. Og på Tinder er det både useriøse og seriøse. Du må bare finne ut hva de er ute etter. Du var uheldig med en date som ikke avsluttet kontakten ordentlig. Ikke la det ødelegge for fremtiden. Alle er ikke sånn. Ha troen på at du kan finne en som er rett for deg, selv om det kan være noen bomskudd først.

Anonymkode: 67910...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, hilde77 skrev:

var 1 år det lengste du greide å være selvstendig ? det er helt sinnsykt at kvinner klager og tror de vil være alene resten av livet fordi dem har vært uten kjæreste i 1-2 år. bli SELVSTENDIG! 

mange menn går singel 3-5 år frivelig før de får seg kjæreste, lev livet , ha det gøy og ikke vær avhengi av en mann

Hva er det for et spydig svar? En kan fortsatt være selvstendig med kjæreste også 

Anonymkode: 6b596...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, bortebra skrev:

Hvor gammel? 

Jeg møtte min nåværende kjæreste på byen for noen måneder siden, og jeg er ingen ungfole lenger. 

Jeg er 28 

Anonymkode: 6b596...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det for et spydig svar? En kan fortsatt være selvstendig med kjæreste også 

Anonymkode: 6b596...3f4

det lyser jo ikke selvstendighet akkurat av ts sitt innlegg ?

folk som ikke greier å være singel i lengre enn enn kort periode er som oftest lite selvstendig og avhengi av andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...